Appartement Poseidonion

Appartement Poseidonion

4.8Matig

Griekenland, Chios, Karfas

Op vakantie geweest naar Poseidonion?

4.8Matig

• 3.7Inrichting
  • 5.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Poseidonion

• 8E. Eerland22-07-2008

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Een beetje afgesprokken door de andere recenties hier vertrokken we naar Karfas. Eenmaal aangekomen bleek het gelukkig allemaal mee te vallen.

Appartement werd dagelijks schoongemaakt (incl. vervanging handdoeken) en overlast van andere bewoners hebben wij niet ervaren. Het eerder genoemde slechte onderhoud herkennen wij ook niet: alles zat vast, werkte en was schoon. Kitchinette is wat kleiner dan thuis, maar prima koelkast, elektrische kookplaat en wasbak. Servies is gewoon aanwezig; misten een paar suffe dingen (afwasborstel, snijplank), maar goed op kunnen koken. Hoeft overigens niet want voor € 30 kun je in Karfas prima met z'n tweeën uit eten!

Ligging van het complex is ook prima: drie minuten van het prachtige zandstrand en vijf vanaf alle restaurantjes en mini markets. Met de bus ben je in een kwartier in Chios-stad.

Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2008

• 327-05-2008

Wij hebben in augustus 2007 in de appartementen gezeten. Met een zin vies,smerig en zeer slecht onderhouden. Erg rumoerig en onplezierig vanwege de indonesieers die er woonde voor hun werk. Onze touroperator heeft ons de accomedatie volledig vergoed, dit geeft dus genoeg aan.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 6Hans29-04-2008

Complex erg gedateerd, slecht onderhouden en als je niet vies bent van een ander dan kan het er mee door. Speelse indeling, maar door het slechte onderhoud maak je er geen gebruik van, bijv. keukenblokje was te vies om aan te pakken, laatstaan het zeer beperkt aanwezig servies. Maar voor een habbekrats erg goed te eten bij de overburen voor de lunch en aan het strand voor diner. Voor mensen die slecht ter been zijn, geen goede keuze. Wel vriendelijk personeel en erg gunstige ligging

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Mieke06-02-2008

Ik ben hier 5 jaar geleden geweest. Het is inderdaad niet een super de luxe appartement maar prima te doen. Echt heel erg super schoon en goed onderhouden is het niet (ik hb voor de zekerheid met slippers aan gedoucht) maar je zit in zo'n mooi plaatsje dat je toch nauwelijks in het appartement bent. Als je de straat over steekt zit je op een super mooi rustig strandje waar wij bijna altijd als enige waren. Verder denk ik dat...als je klachten hebt, de receptioniste het graag voor je op wil lossen. Al met al, als je niet al te veel luxe verwacht heb je een appartement wat goed te doen is op het aller mooiste plekje van Chios voor niet teveel geld!

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 2G.K30-12-2007

wij hier geweest in september 2007 zeer slechte accomdatie,slechte bedden.wc spoelt slecht door.geen douche gordijn sproeikop sproeit alle kanten heen alle kranen draaien zo zwaar dat je bang bent dat ze afbreken gaten in de muren dicht gestopt met kranten. keuken bestaat uit 2 verroesten kookplaten maar er zijn geen goede pannen dus je hebt er toch niets aan. kastjes zonder deurtjes.geen mogenlijkheid om koffie te zetten, een heel oude niet werkende airco.al met al een zeer slechte accomodatie van Touroperator een klacht ingediend bij Touroperator helpt weinig tot niets In nieuwe reisgidsen staat het er weer in.Mijn advies niet boeken er zijn betere!

Gereisd met vrienden in december 2007

• 1Lili Lucien Jasmijn Noura30-08-2007

Wat een afgang! Zeer slecht onderhouden appartementen. Baas spreekt geen woord Engels en schreeuwt tegen zijn personeel. Is al een aantal keren gewaarschuwd om iets aan de app. te doen. Inventaris, met name keuken gerei, incompleet. Enige pluspunt is dat je vlak bij het strand zit. Eiland Chios is verder wel een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Dennis26-12-2005

klein plaatsje weinig te beleven de rest wel leuk het strand was ook goed

Gereisd met familie in augustus 2003

• 7richard06-10-2005

Na het lezen van voorgaande beoordelingen met tegenzin toch afgereisd naar poseidonion, wat blijkt. Het blok waar wij zaten was schoon, netjes en volledig in orde. zes keer in de week schoonmaak, vaak nieuw bedlinnen en handdoeken. In Griekenland al veel slechter meegemaakt. App maakte rest van het eiland een beetje goed. Chios is geen eiland voor ons, misschien over 30 jaar.

Gereisd in oktober 2005

• 8Laura,Hans en Jeremy Schippers.02-08-2005

Hotel/Appartementen Poseidonion moet wel naar Griekse maatstaven worden beoordeeld!Het complex ligt centraal als uitvalsbasis naar zowel het strand, de 'grote'stad,Chios als ook de vele gezellige eettenten en barretjes die bijna allemaal direkt aan of vlakbij het mooie zandstrand liggen.(Tip:Restaurant Pina Leon en de 'Hollandse'Oasis-Bar)Het complex is inderdaad wel aan een grote beurt toe maar naar de prijs kijkend zeker ruim voldoende.Aardige receptioniste, die altijd voor iedereen klaar zal staan. Wij zijn in juni voor de 11e keer op Chios geweest , en gaan in September nog een weekje terug , om te genieten!

Gereisd in augustus 2005

• 3Yvonne15-10-2004

Zijn hier in 2002 geweest, kan alleen maar zeggen het is niets zwembad was lek, en is lek gebleven. Airco werkte niet en heeft al die 3 weken ook niet gewerkt, voor ons nooit meer.

Gereisd in oktober 2004

Appartement Poseidonion info