Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Moutafis

• 3toma21-10-2011

Overlast uitwerpselen, kelder app, donker en muf

Appartement Moutafis ligt op een mooie lokatie, echter zijn de appartementen op de begane grond 3/4 onder de grond gesitueerd, waardoor er geen daglicht binnen komt en er een muffe grondlucht hangt. Wij hadden ook veel last van de uitwerpselen van de vele aanwezige katten, die een voorkeur hadden, hun uitwerpselen in het tuintje voor ons terras te deponeren. Hier de eigenaar op aangesproken, waarop de stront met zand bedekt werd. Indien je naar moutafis wil, pak dan een app. met balkon op de 1e verdieping.

• 7Wies & Nel20-09-2011

Prachtig uitzicht

19-09-11 net terug, erg naar ons zin gehad appartement is oke alleen douche/toilet is erg klein. Wij zaten op de eerste verdieping en hadden prachtig uitzicht op zee en Turkije. Ligt wel aan een erg steile weg maar wij hadden een scooter (€ 10,00 pd) en hadden daar dus weinig last van. Voor mensen moeilijk ter been is het geen doen. Karfas zelf heeft geen echte souvernierswinkels maar er is wel e.e.a. te koop bij de supermarkten. Verder zijn er volop restaurantjes en barretjes.

• 8Amanda14-09-2011

Goede ligging, mooi uitzicht.

September 2011, 12 dagen Moutafis. Begane grond, uitzicht over zwembad, zee en Turkije. Ligging is goed, rustig, afstand centrum en zandstrand ongeveer 300 mtr via hellende weg. Voornamelijk Nederlanders en Scandinaviërs. Helaas was ons appartement gehorig doordat wij een deur in ons appartement hadden naar de buren. Service eigenaren goed, verstopping binnen 5 min. verholpen. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Zandstrand prima, 2 ligbedjes met parasol € 8,-. Na 20 meter in de zee, sta je nog maar tot je knieën in het water, loopt dus langzaam af. Tip: Pita masa in Karfas, heerlijke pita gyros (ook chicken gyros) om af te halen of daar op te eten € 2,20!. Voor 's avonds een 10-tal restaurantjes. Pinaleon: erg gezellig en vriendelijk personeel, komen veel Nederlanders. Maar onze favoriet was toch wel Bahari. Leuk strand bij Komi, gratis ligbedjes. Pyrgi, Mesta en Olympi leuke dorpjes, Chios stad viel tegen. Moutafis is voor herhaling vatbaar!

• 7Evert Essenstam08-07-2011

Leuk appartement

appartement nr:201 bevond zich op de eerste verdieping met zicht over zee en op Turkye. Douche met douchegordijn! en altijd (te)warme douche Voldoende restaurantjes waar het eten goed en niet duur was. Afstand tot aan het strand ongeveer 300 meter, met een stijgingspercentage van minimaal 10%.

• 8Hennie en Cootje01-07-2011

leuk en rustig appartementen complex

Als je slecht ter been bent is dit niet aan te raden, vanwege de steile weg. En ook met kleine kinderen die niet kunnen zwemmen is het gevaarlijk, want het zwembad is erg diep en er is geen pierebad. Verder is het goed. De ruimte van de appartementen lijkt op de foto's groter dan ze in werkelijkheid zijn. Maar het is er zo lekker warm wat zal je in je appartement zijn. Verder is het goed toeven op Chios.

• 8Jo en An22-06-2011

Aanrader

Wij zijn de eerste week van mij in het appartement geweest. Hou je van rust dan is dit appartement een aanrader.

Het complex is goed onderhouden, heeft een mooie tuin,zwembad en uitzicht op zee. De eigenaresse is dagelijks aanwezig . Karfas is een leuke plaats met restaurantjes waar je lekker kan eten. Het eiland is niet heel erg toeristisch en er komen met name ouderen. (in het voorseizoen)

Ondanks dat het maar 150 meter is naar het centrum/strand van Karfas,moet je wel een steile hellende weg op/af en ben je slecht ter been,dan is dit niet aan te bevelen.

• 6Hans Kengen10-06-2011

Locatie erg goed;mooi uitzicht

Gelegen aan sterk hellende weg op ca 400 meter van uitstekend strand. Complex is erg aan groot onderhoud toe!

Probeer 1e etage te krijgen. Fabelachtig uitzicht!

Eigenaren bijna niet gezien! Veel Noren. Voornamelijk oudere bezoekers.

Veel te weinig ligbedden en helemaal geen parasols aanwezig!

• 8Peter26-05-2011

Aanrader

Net terug van een week vakantie in deze studio's. Mooie studio's, goede ligging rustig en toch alles op loopafstand. mooi strand. Uitstekende locatie voor een prima prijs

Appartement Moutafis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pros Karfa, GR-82100