Appartement Moudes House

0Tonen op kaart

50 Reviews over Moudes House

• 9Wim van Hamersveld25-02-2018

fantastisch

kleinschalig appartement met vriendelijke eigenares. bijna aan zee

• 6Fodjas04-10-2013

kado0s wegen niet op tegen kakkerlakken

Het is een gedateerd app., maar wij komen er voor de derde keer, Tot onze grote schrik - met ons 2 andere huurders was alles vies en niet nagelopen. Na een dag had één stel twee grote kakkerlakken zo groot als je duim en is overgeplaatst. twee dagen later hadden wij twee kakkerlakken en hebben eigenaresse er op aan gesproken en zaken extra schoon laten maken. Volgende dag volgend stel met kakkerlakken overgeplaatst naar andere accommodatie. Wij zijn gebleven, maar nooit meer.

• 8Marij22-08-2013

De ligging is fantastisch maar.....

Slechts 4 appartementen tegen een heuvelmet als enige extra faciliteit een wifi verbinding. Wij hadden appartement nummer 1 met een terras en tuintje achter en een ruim terras aan de voorkant met een fantastisch uitzicht. De inrichting is wat gedateerd maar dat zijn we in Griekenland wel gewend. Ons 2-kamerappartement was ruim. De vrouwelijke beheerder is erg vriendelijk en had mastieksnoepjes, flessen water, jus'orange en koekjes klaar gezet. Helaas wordt op dit moment precies voor Moudes House een nieuw appartementencomplex gebouwd wat wellicht het formidabele uitzicht kan beïnvloeden. Toch een aanrader want dorp en strand liggen op een steenworp afstand.

• 10Jack en Ria31-08-2012

zeker aan te raden

lieve eigenaresse, hele fijne lokatie,prachtig uitzicht,ondanks dat we 7 jaar geleden ook in karfas zijn geweest,is 't er (gelukkig) weinig veranderd,maar Moudes House is zeker 'n aanrader.

• 9Elma 17-07-2012

Fantastische plek

Fijne plek, heerlijk verblijf. Wij zaten boven ( app.3 ), een super uitzicht!!! Wel een steile weg er naar toe, maar wij hadden vervoer. Mevr.Moudes is erg aardig, attent! Vruchtensap, een schaaltje met koekjes, altijd een vers bloemetje als ze weer geweest was. Karfas heeft het mooiste zandstrand van Chios. Vanaf Moudes House slechts 200 m., je loopt de weg af en rolt zo in zee ! Heerlijk eten, o.a. bij Pinaleon. Wij hebben ons gedurende 3 weken uitstekend vermaakt op het eiland, erg mooi!!

• 10[email protected]14-10-2011

verslaafd

al jaren verslaafd aan deze locatie. gemoedelijk, geen overbodige luxe. relaxen en je dagen buiten de deur doorbrengen. Mevr. Moudes ziet haar gasten al jaren terugkomen en terecht.......! van ons mag zij nog lang haar huisje runnen! dit jaar was het bijzonder stil in Karfas, de Amerikaanse-Grieken bleven weg...wij zijn volgend jaar wel weer van de partij. prachtig eiland en je raakt nooit uitgekeken.

• 8Dania Veltmaat06-10-2011

Heerlijk verblijf

In het appartement werden wij prettig ontvangen. het is geen modern apprartement, maar prima te doen. De bedden waren hard, maar de douch was prima, ook de keuken en de kamer was prima! het uitzicht is super gaaf, ook al moet je dagelijks een hele klim doen. Het is prima te lopen naar alle restaurants en cafés. Alle Chioten zijn zeer prettige mensen. Mevr Moudes woont niet bij het appertement, maar dat was voor ons geen nadeel. Twee keer in de 11 dagen van ons verblijf werd alles verschoon. theedoeken, bedden en handdoeken. Wij hebben geen kat binnen of in het complex gezien, ook geen haren getroffen. Als je niet al te veel luxe hoeft, dan is dit een super goed appartement!

• 5c.j16-06-2011

kan veel beter

het uitzicht is mooi maar het appartenment is zeker gedateerd flinke klim naar boven het onderhoud is minimaal en is niet schoon te krijgen veel last van de kattenharen binnen en buiten kan geen deur open laten staan of er zit een kat binnen

• 8Ron en Astrid06-06-2011

Mooie plek .

Moudes House is een mooi maar wel een beetje gedateerd, rustig gelegen app. Alles is op loopafstand te doen, maar het is wel een hele klim, nl. een redelijk steile weg en dat toch wel een paar keer per dag, maar ja daar tegenover weer het schitterende uitzicht over Karfas, de baai, zee en bergen. De bedden moet je een beetje aan wennen, erg hard. Maar dat is bekend in Griekenland vooral de app. Ook twee keer geen water, maar dat was een incident? Mensen die nog gaan, koop daar ook even een pak kattenbrokken voor 2 euro, daar kun je de lieve poezen (vooral de wit rode kater!) heel veel plezier mee doen! Ze worden niet door de eigenaars gevoerd... Voor ons was 12 dg voldoende, ook nog 3 dg een auto gehuurd,dan heb je wel bijna het hele eiland gezien.Het eten is overal goed, de 3 bekendste en beste, (naar ons idee) zaten dan ook allemaal ned. en een handje vol noren. Pinaleon,Dionysos (heerlijke kip), La Strada (iets duurder, maar erg goed en grote porties). Vanille gezellige strandtent!

• 9O Ippoties26-03-2011

mas aresei

-top vakantie op een top locatie - mooi uitzicht- - heerlijk briesje- vriendelijke eilandbewoners- lekker zandstrand- nostimo maaltijden, vooral bij To Pimento aan de hoofdweg. daar wordt het eten nog ZELF gemaakt en de familie runt de keuken.. 2011 wordt de 5e keer Chios en er volgen er nog meer.

Appartement Moudes House info

Facilities