Hotel Manganos

GriekenlandChiosKarfas

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Manganos voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 2 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Manganos

• 10Mary Noordoven03-05-2010

Manganos, een geweldig hotel midden in de Kambos.

Hotel Manganos gelegen middenin de prachtige Kambos, uitzicht op de sinaasappelboomgaard. Heel speciaal, met zn unieke landhuizen, nauwe straatjes met muren erom heen. Auto is wel gewenst daar, maar wat een unieke plek! Hele vriendelijke mensen, geweldig landhuis met hele hoge kamers. Chios is zo de moeite waard!!!! Kan het niet goed uitleggen, het is in ons hart gegrift.

• 8Liebrecht24-04-2007

ideaal voor rustzoekers.zeer vriendelijke mensen. onbeperkte uitstapmogelijkheden. er zijn meer dan genoeg prima restaurantjes in de buurt.(Pinaleon in karfas, To Talimi in Thymiana..en dit aan zeer aangename prijzen)dit jaar (mei 2007) gaan wij reeds voor de 3e maal. aanrader!!!!

• 6c.v.slobbe23-09-2004

Manganos is een typisch grieks verblijf gelegen in de prachtige streek Kambos. De kamers zijn eenvoudig en schoon. De sfeer is erg gemoedelijk en de eigenaren erg vriendelijk. Er staat een oude watermolen, die helaas niet gerestaureerd is. Daardoor is de eerste indruk wat minder. Ook is het mi minder geschikt voor kinderen. Wij hebben 2 weken tussen de grieken gezeten en hebben een geweldige vakantie gehad. Een auto is wel een pre.

Hotel Manganos info

Facilities