Appartement Karfas Bay

Appartement info

Meer appartement info

47 reviews over Appartement Karfas Bay

• 10Ad en Suzan03-12-2017

Geweldige locatie, en super lieve eigenaressen

Mooie keurig onderhouden appartementen met geweldig uitzicht op zee. 30 meter van het strand, lekker centraal gelegen.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Mae14-07-2015

Prima appartement, perfecte ligging

Fijne appartementen met balkon en een ideale ligging ten opzichte van (zand)strand, bars, supermarkten en restaurants. Hele vriendelijke mensen. Eenvoudige accommodatie met een mooie tuin vol bloemen en heel veel vlinders. Keukeninrichting is minimaal, maar volstaat voor het bereiden van ontbijt en lunch. Enige minpunt vonden wij de temperatuur van de douche die in de ochtend meestal koud was en in de avond lauw. Er is geen zwembad, maar de heerlijke (heldere) zee ligt voor de deur.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Kroon23-09-2014

Prima apartement

Alles netjes en schoon. Vanuit het appartement loop je zo het strand op Meteen aan de promenade met restaurants Zeer vriendelijke mensen

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Kroon21-09-2014

Heerlijk

Wij hebben daar een heerlijke vakantie gehad. Goed, schoon en ruim appartement. Vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8suzanne_11205-05-2014

Perfecte ligging!

Karfas Bay is simpel, maar prima. De appartementen zijn schoon. En ze liggen direct aan het strand. Het strand is een zandstrand. dIt is wel niek voor Griekenland. Op de hoek van het appartement liggen ook een aantal barretjes/terrasjes. Deze draaien 's avonds wel muziek. Maar dit gaat op tijd weer uit. Het heeft geen zwembad. Maar dit mis je totaal niet omdat je het strand voor de deur hebt

Gereisd met partner in januari 2013

• 7geert03-06-2013

op een top lokatie dicht bij het zandstrand

eenvoudig apartement op een top lokatie, schoonmaak had beter gekund. keuken uitrusting minimaal, maar als je zoals wij alleen ontbijt gebruiken in het apartement maakt dat niet uit

Gereisd met partner in mei 2013

• 9A.Huf22-07-2011

mooi ruim fris centraal gelegen appartement

30 meter van het strand. Geen zwembad en tuin, wel barretje achteraan. Je bent zo van het strand(2 min.) terug in je appartement. Huur bedden en parasol is overal 8 euro. Tip: huur bij To Karafi, (Blauwwitte parasols)leuke mensen en de vrouw des huizes is Nderlandse. Het appartement is mooi wit met de meubels in de mooie blauwe griekse kleur. Alle ramen hebben schuifhorren en zijn met kunststof luiken af te sluiten. Badkamer is niet zo'n klein badhokje, maar redelijk ruim. Keuken heeft wel wat aparts: wij zaten in app. nr. 1 waar de kookplaten niet meer werkten. Daar bovenop stond een soort campingkookplaatje met een grote en een kleine pit. Werkt wel, maar raar gezicht. Op zich niet erg want je eet vaak buiten de deur. Afzuigkap werkte prima, maar de lucht werd aan de bovenkant er weer vrolijk uitgeblazen het app. in. Keukengerei en servies is karig: er zijn b.v. maar twee koffiemokken en twee theeglazen en twee limoglazen. Geen bierglazen, geen borrelglazen, maar wel een bloemenvaas.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Henk 16-06-2011

Heerlijke vakantie gehad op Chios en Karfas.

Goed en schoon appartement, airco, in alle ramen een hor, klasse. 1 minuut lopen naar het strand en restaurants. komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Liesbeth Munter- van Liere10-09-2010

Karfas Bay vlak aan de "boulevard:

Karfas Bay appartementen liggen vlak aan de drukke boulevard, met alle geluiden van dien, dus niet echt goed voor rustzoekers. Ook midden in het het dorp en naast de doorgaande kustweg, dus ook druk. Wel handig steeds 's avonds als we een eetgelegenheid zochten en aan het eind van onze rondritten vlak bij het strand om even uit te puffen.. De inrichting was wel goed, het balkonnetje was aan de kleine kant. Er is airco aanwezig. Wij zaten op de verdieping, en mensen die slecht ter been zijn kunnen het best de beneden verdieping kiezen, want alleen toegankelijk via trappen. Het eiland zelf is erg mooi, er zijn een paar dorpjes waar je echt geweest moet zijn.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9D & J14-08-2010

Geweldig

Ligging, strand voor de deur, supermarkten om de hoek, en de restaurantjes ook.Om de dag werd er schoon gemaakt, Er zijn weinig of geen winkels vond ik wel jammer want je bent zo uitgekeken. We miste ook de Griekse muziek op de achtergrond als je bij sommige tentjes zat te eten of te drinken, want dat is toch wel de sfeer. Strand bedje 4 euro per dag,wel een zandstrand en je kunt heel ver de zee inlopen.Voor de kinderen zijn er opblaasbare speeltoestellen in het water, deze kosten 5 euro per dag.Al met al een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Karfas Bay info