Appartement Ilenia

Meer appartement info

41 reviews over Appartement Ilenia

• 6jaj verhagen03-10-2011

nooit meer

te hoge waardering vindt maar 6 waard slecht onderhouden koelkast vies borden bestek vies geen airco ventilator voor mensen slecht te been niet doen wel mooi uitzicht geen receptie leuk dorp goed eten

Gereisd met partner in september 2011

• 8Thea en Hoyke03-08-2011

Kan dit nog?

Perfect geheel, een douche die niet je hele app doet overlopen; waanzinnig uitzicht!. Wel heel stil ( 2e week geen enkel app verhuurd behalve dat van ons). Keuken was prima, op pollepels etc na. Anna maakte elke dag op haar manier schoon; verversing van handdoeken mag vaker. Karfas zelf enorm stil, goede restaurants en de pita's tussen de middag: mmmmmmmmmmm. Pita Masa dus. De Griekse restarants zijn en blijven het best, zeker als de Griek er zelf eet!. Ga naar Ilenia voor heel veel rust!

Gereisd met partner in juni 2011

• 7kardemon04-02-2011

Let op : niet alle appartementen zijn hetzelfde.

Wij troffen het niet echt, we hadden het kleinste en somberste appartement. Het water liep over de vloer vanwege een lekkage, die de schoonmaakster nog niet was opgevallen omdat de schoonmaak nog niet had plaatsgevonden. De lekkage werd gerepareerd, maar de klacht over het matige onderhoud werd niet gewaardeerd. Onze drinkwaterfles in de douche vonden we enige dagen later gevuld met schoonmaakmiddel. We hebben besloten maar vriendelijk tegen het personeel te doen en de pesterijen bleven verder achterwege. Zeer klantonvriendelijk, terroriserend personeel! De bevolking op Chios vonden we wel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Gerard15-09-2010

Mooi eiland

Wij zijn hier 2 weken geweest en het was zeer relaxed. Appartement ligt super t.o.v. karfas en het strand. Het appartement ziet er verzorgd uit en de kamers zijn goed en schoon. Eke dag (behalve zondag) worden de appartementen schoongemaakt. Wij hebben het hier erg naar het zin gehad. Chios is een mooie eiland wat niet erg toeristisch is wat een groot pluspunt is. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Jan en Jel13-09-2010

prachtige ligging

Ligging app. is top, uitzicht over zee. Steil binnenweggetje om binnen 10 min. bij het centrum/strand te komen. Complex op zich ziet er prima uit, schoonmaak is niet optimaal. In de 12 dagen die wij er waren werden alleen de bedden dagelijks opgemaakt en de vloeren gedweild met een iets vochtige dweil(behalve zondag), alleen op maandag en donderdag (wisseldagen) schone lakens en handdoeken. Weinig privaci op terras. Meestal koud water met douchen, maar al met al was het toch prima te doen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Anouck18-08-2010

Schitterend uitzicht maar slechte bedden!

Appartement 33 ligt op de bovenste verdieping en heeft een ruim dakterras met uitzicht op zee, schitterend! Het terras was voorzien van een tafel en vier eenvoudige plastic stoeltjes + een kleine parasol. 's ochtends was het erg warm omdat de zon pal op het terras en de gevel scheen. De ramen voor en achter zijn voorzien van horren, aan de zijkant helaas niet maar we hebben geen last van muggen gehad. De kamer had helaas geen airco en een slecht werkende ventilator, alle deuren en ramen open zetten was de enige optie voor verkoeling. De bedden waren tekort (ben zelf 2 meter lang) en hadden zeer slechte matrassen, de metalen vering voelde voelde je als je er op ging liggen. De kamers werden elke dag gedweild, bed werd opgemaakt en er werd een nieuwe wc rol neergezet :) Keuken was sumier maar genoeg om een ontbijtje te bereiden, voor het avond eten is het veel leuker om te gaan eten in 1 van de restaurantjes op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Peter17-06-2010

prima appartement

rustig gelegen appartement en toch op 5 minuten lopen van het strand, bars en restaurant, to karafaki is een aanrader. Schoonmaak elke dag en tweemaal per week schoon beddegoed en handdoeken.

• 8Ronald en Jitze16-06-2010

leuk appartement, mooie ligging, mooi uitzicht

Ilenia is een leuk appartement. Schoon, fijne bedden, goede douche/wc, karig maar grappige keuken. Ventilator op de kamer. We zaten op de begane grond met een mooie oleander voor het terras. Geen last van lawaai. Op loopafstand van het centrum van Karfas en het strand. Mooi zandstrand met een lekkere zeewind. Het eiland is heel erg mooi en divers qua landschap en veel leuke dorpjes. Oasis en to Karafaki zijn de leukste tentjes in Karfas. Hier kun je lekker wat drinken en redelijk goed vegetarisch eten. We hebben bij rent a moto heel voordelig een scooter gehuurd voor twee weken. De inwoners van Chios zijn erg aardig en vriendelijk. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• 8Ronald en Jitze16-06-2010

leuk appartement, mooi uitzicht, mooie ligging

Ilenia is een leuk appartement. Schoon, fijne bedden, goede douche/wc, karig maar grappige keuken. Ventilator op de kamer. We zaten op de begane grond met een mooie oleander voor het terras. Geen last van lawaai. Op loopafstand van het centrum van Karfas en het strand. Mooi zandstrand met een lekkere zeewind. Het eiland is heel erg mooi en divers qua landschap en veel leuke dorpjes. Oasis en to Karafaki zijn de leukste tentjes in Karfas. Hier kun je lekker wat drinken en redelijk goed vegetarisch eten. We hebben bij Chios rent a moto heel voordelig een scooter gehuurd voor twee weken. De inwoners van Chios zijn erg aardig en vriendelijk. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• 7Anita31-05-2010

Goede lokatie

Appartement Ilenia is een aanrader als je van rust houdt. Houd wel rekening met zeer slechte bedden en minimaal comfort.

Gereisd met partner in mei 2010

Appartement Ilenia info