Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

295 Reviews over Golden Sand

• 8Anne V.08-03-2017

Uitstekend!

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger. De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer. Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt. Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

• 4Marcel Govaars02-06-2016

After more then 15 times never again

In english so management hotel can undrrstand: Poolbar limiet open, some day's completely close. All equipment in pool and area around dirty and many destroid sunbeds. No big umbrella's, after june 1. No batterij in safe, minibar empty, balcon dirty. We had in the past daily diner in hotel restaurant, now close. Poolbar restaurant also close. In the afternoon and evening you have to go elsewhere. In General a nice place to stay for the location but we didn't found what we are used too. Certainly not available what they sell in their flyer, luxury, comfortable. It's a poor situation right now, understand crisis problem but rather stay close instead of making people happy with lies. We will never go back. 90% of old staff after 20 years also fired.

• 9fam de Jong20-08-2015

Helemaal Goed

Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.

• 9kimjel13-07-2015

Super hotel

Onze eerst vakantie was in dit hotel en het hotel zag er goed uit. de omgeving is verzorgd en wordt goed bijgehouden en je hebt een prachtig uitzicht of zee, strand en zwembad. op ongeveer 5 a 10 minuten lopen liggen allemaal taverna's en als je een scootertje huurt rijd je zo naar chios-stad waar nog meer taverna's te vinden zijn. het is heerlijk rustig in chios (geen massa toerisme) en met je scootertje kan je het hele eiland verkennen. voor partygangers is dit zeker geen aanrader. de mensen zijn onwijs lief in chios.

• 5jeroen 24-06-2015

In iedergeval geen vier sterren waard

Het is een echt Grieks hotel, kamers idd gedateerd, wel met een heerlijk bed. De airco werkt vanaf half juni. Erg jammer als je denkt dat je een kamer Met airco boekt. 35 ligbedden voor hotel met 60 kamers, waarvan de helft kapot is, is erg zielig. Ontbijt redelijk, alleen het brood is oud. Verder prima vermaakt, je bent in Griekenland dus sterren stellen niet heel voor....

• 8S. Gonggrijp19-06-2015

geweldig hotel

Fijn hotel, schoon. Heel vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken. Uitstekend ontbijtbuffet zeker voor Griekse begrippen. Lunches aan de poolbar ook heel goed. Diner vonden wij niet goed, maar het dorp biedt hele leuke restaurants op 5 minuten loopafstand.

• 10Ineke02-06-2015

Gewldige ligging

Super fijn hotel met een geweldige service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers misschien iets gedateerd maar schoon. Zoveel vriendelijkheid en netheid maakt het helemaal goed. Ontbijt wordt uitstekend verzorgd, vooral mevrouw Despoina is zeer correct en vervult graag al uw wensen. Het was Top!

• 7pschoone29-05-2015

Tsja !

Vriendelijk personeel en de ligging van het hotel - aan het strand-is perfect, maar er zijn de nodige minpunten op het hotel aan te merken. Schone kamers maar gedateerd, veel kapotte ligstoelen aan het zwembad, op het aanliggende strand zijn helemaal geen strandstoelen.Vrijwel geen WiFi bereik,oud brood bij het ontbijt en regelmatig partijen voor Grieken en Turken.Onderhoud van de tuin kan veel beter ( woekerend onkruit en verwaarloosde vijvers).Het dorpje Karfas stelt niet veel voor, heel veel leegstand, een paar restaurants ( wel goed) en een paar terrassen. Geen dorpskern.Toen wij er waren ( eind mei 2015) was het overal onheilspellend stil. Een auto huren is een absolute must.

• 9egiendorien22-10-2014

Mooi, erg schoon hotel met prachtig zeezicht

Hotel Golden Sand is een fraai hotel, gelegen aan het rustige strand in Karfas. De kamers en gangen zijn erg schoon en de airco werkt goed en zonder al te veel lawaai! Het personeel is erg vriendelijk. Lunch is prima en kun je nuttigen op het terras. Van het diner hebben wij geen gebruik gemaakt, maar de fraai gedekte tafels zagen er aantrekkelijk uit. Vooral het uitzicht over de zee is erg mooi. Het eigen strand van het hotel vonden wij wat minder. Je moest betalen voor de ligbedden en parasol, terwijl je bij de 'buren' gezelliger én gratis terecht kon. Al met al, écht een aanrader!

• 8Arend21-09-2014

Goed hotel

Goed hotel aan het mooiste stukje zandstand van Karfas. Wij hadden gelukkig alleen met ontbijt geboekt. Want voor €16,90 pp kun je overal eten en vaak voordeliger ook. De Griekse avond bij het hotel viel ons tegen, we mogen ervaringsdeskundigen zijn en we hebben dan ook op andere vakanties veel gezelligere avonden meegemaakt. Er komen ook andere dan hotel gasten op de griekse avond en de Grieken die komen worden als vip's behandeld. Wifi voor €5 is traag, bij de poolbar is het gratis, alleen even om de code vragen. Zwembad is totaal kind onvriendelijk en is aan renovatie toe. Kamers zijn mooi met goed werkende airco's, alleen met een ouderwetse te dure minibar. €3 voor een blikje Mythos terwijl je in de winkel om de hoek een 6-pack koopt voor €5. Mooi zandstrand, wel 's morgens je handdoek neerleggen, twee bedden en een parasol kost €7 per dag, bewaar je kwitantie, want eentje wilde ons twee keer op een dag laten betalen.

Hotel Golden Sand info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden