Hotel Golden Sand

Tonen op kaart

295 reviews over Hotel Golden Sand

• 8Anne V.08-03-2017

Uitstekend!

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger. De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer. Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt. Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

Gereisd met partner in september 2016

• 9fam de Jong20-08-2015

Helemaal Goed

Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9kimjel13-07-2015

Super hotel

Onze eerst vakantie was in dit hotel en het hotel zag er goed uit. de omgeving is verzorgd en wordt goed bijgehouden en je hebt een prachtig uitzicht of zee, strand en zwembad. op ongeveer 5 a 10 minuten lopen liggen allemaal taverna's en als je een scootertje huurt rijd je zo naar chios-stad waar nog meer taverna's te vinden zijn. het is heerlijk rustig in chios (geen massa toerisme) en met je scootertje kan je het hele eiland verkennen. voor partygangers is dit zeker geen aanrader. de mensen zijn onwijs lief in chios.

Gereisd met partner in juli 2012

• 5jeroen 24-06-2015

In iedergeval geen vier sterren waard

Het is een echt Grieks hotel, kamers idd gedateerd, wel met een heerlijk bed. De airco werkt vanaf half juni. Erg jammer als je denkt dat je een kamer Met airco boekt. 35 ligbedden voor hotel met 60 kamers, waarvan de helft kapot is, is erg zielig. Ontbijt redelijk, alleen het brood is oud. Verder prima vermaakt, je bent in Griekenland dus sterren stellen niet heel voor....

Gereisd met partner in juni 2015

• 8S. Gonggrijp19-06-2015

geweldig hotel

Fijn hotel, schoon. Heel vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken. Uitstekend ontbijtbuffet zeker voor Griekse begrippen. Lunches aan de poolbar ook heel goed. Diner vonden wij niet goed, maar het dorp biedt hele leuke restaurants op 5 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Ineke02-06-2015

Gewldige ligging

Super fijn hotel met een geweldige service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers misschien iets gedateerd maar schoon. Zoveel vriendelijkheid en netheid maakt het helemaal goed. Ontbijt wordt uitstekend verzorgd, vooral mevrouw Despoina is zeer correct en vervult graag al uw wensen. Het was Top!

Gereisd met partner in mei 2015

• 7pschoone29-05-2015

Tsja !

Vriendelijk personeel en de ligging van het hotel - aan het strand-is perfect, maar er zijn de nodige minpunten op het hotel aan te merken. Schone kamers maar gedateerd, veel kapotte ligstoelen aan het zwembad, op het aanliggende strand zijn helemaal geen strandstoelen.Vrijwel geen WiFi bereik,oud brood bij het ontbijt en regelmatig partijen voor Grieken en Turken.Onderhoud van de tuin kan veel beter ( woekerend onkruit en verwaarloosde vijvers).Het dorpje Karfas stelt niet veel voor, heel veel leegstand, een paar restaurants ( wel goed) en een paar terrassen. Geen dorpskern.Toen wij er waren ( eind mei 2015) was het overal onheilspellend stil. Een auto huren is een absolute must.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9egiendorien22-10-2014

Mooi, erg schoon hotel met prachtig zeezicht

Hotel Golden Sand is een fraai hotel, gelegen aan het rustige strand in Karfas. De kamers en gangen zijn erg schoon en de airco werkt goed en zonder al te veel lawaai! Het personeel is erg vriendelijk. Lunch is prima en kun je nuttigen op het terras. Van het diner hebben wij geen gebruik gemaakt, maar de fraai gedekte tafels zagen er aantrekkelijk uit. Vooral het uitzicht over de zee is erg mooi. Het eigen strand van het hotel vonden wij wat minder. Je moest betalen voor de ligbedden en parasol, terwijl je bij de 'buren' gezelliger én gratis terecht kon. Al met al, écht een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Arend21-09-2014

Goed hotel

Goed hotel aan het mooiste stukje zandstand van Karfas. Wij hadden gelukkig alleen met ontbijt geboekt. Want voor €16,90 pp kun je overal eten en vaak voordeliger ook. De Griekse avond bij het hotel viel ons tegen, we mogen ervaringsdeskundigen zijn en we hebben dan ook op andere vakanties veel gezelligere avonden meegemaakt. Er komen ook andere dan hotel gasten op de griekse avond en de Grieken die komen worden als vip's behandeld. Wifi voor €5 is traag, bij de poolbar is het gratis, alleen even om de code vragen. Zwembad is totaal kind onvriendelijk en is aan renovatie toe. Kamers zijn mooi met goed werkende airco's, alleen met een ouderwetse te dure minibar. €3 voor een blikje Mythos terwijl je in de winkel om de hoek een 6-pack koopt voor €5. Mooi zandstrand, wel 's morgens je handdoek neerleggen, twee bedden en een parasol kost €7 per dag, bewaar je kwitantie, want eentje wilde ons twee keer op een dag laten betalen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Francoise en jean marie21-09-2014

Goede ligging. Eten stelt niet veel voor

Augustus 2014 wij verbleven 14dagen in dit hotel. De ligging is uitstekend aan het strand en dicht bij enkele restaurantjes.het ontbijt is niet gevarieerd dus altijd hetzellde ook de presentatie van het eten stelt niet veel voor. Half pension zeker niet aan te raden. De kamers zijn proper maar het meubilair is aan vervanging toe. De strandstoelen zijn een ramp de helft is stuk en je betaald er ook nog eens 7euro per dag voor. De prijzen van de drankjes zijn duur een biertje uit blik kost 3,20 euro. Maar de ligging is zeer goed. Kamer met zeezicht zeker aan te raden. Soms veel geluidshinder door de trouw feesten die in het hotel gegeven worden. Over het algemeen vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2014

22 tips over Hotel Golden Sand

• visser, 02-06-2014

Karfas is erg klein en eigenlijk niks te beleven behalve dan dat je bij een 10 tal restaurantjes overheerlijk kunt eten. Er zijn 3 minimarktjes en een paar barretjes aan de "boulevard" Vanillabar had onze voorkeur en eten móet je zéker bij Dionysos en Zorbas(en de rest was ook goed.) Overal vriendelijke mensen. 1km strand en je kan heel ver de zee in lopen voordat je kunt zwemmen. Huur een vervoersmiddel en ondek het eiland!!!! . Wil je meer drukte om je heen kies dan voor chios stad.

• Noudtica, 29-04-2012

Mesta is zo sfeervol en authentiek als je maar denken kan. Bezoeken dus :)

• M. Niekus, 07-06-2014

Huur een scooter of een auto en koop een boek over Chios (in het nederlands te verkrijgen), maak daar je plan op welke plekken je wilt zien. Want houdt rekening met excursies van 40 a 50 euro per persoon. Zorg ervoor voordat je de Kambos ingaat dat je een wandelkaart van het gebied in je bezit hebt. Je verdwaalt er makkelijk (ervaring). Strijk in Karfas 's middags tijdens lunch of 's avonds na het eten eens neer bij Oasis snacks en drinks. Zeker tijdens WK's en EK's een leuke aanrader.

6 vragen over Hotel Golden Sand

• Anne, 08-03-2017

Reis er naar toe

Ik heb begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios. Hoe verloop de reis dan?

• dik, 22-02-2015

ijskastje

is er op de kamers een ijskastje om je eigen drank te koelen???

Ineke, 02-06-2015

Ja er is een klein gevuld koelkastje, waar ook je eigen drankje in kan. Er zit ook een klein vriesvakje in.

• dinie, 05-09-2013

is er goed geld te pinnen

is er goed geld te pinnen en hoe is het met de prijzen van eten en drinken

dinie, 17-09-2013

bedankt voor de informatie

A. Evenhuis, 16-09-2013

er is een pinautomaat in de buurt van het hotel. restaurants zijn redelijk geprijsd, zo tussen 20-25 euro voor 2 personen.

Hotel Golden Sand info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen