Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°12°

290 reviews over Hotel Golden Sand in het Nederlands

Uitstekend!

Anne V.
8-3-2017

Het is een beetje "vergane glorie". Wij Hollanders zijn gewend aan de luxe met 5 sterren en dat is Golden Sand niet. Maar het hotel ligt fantastisch. Naast het hotel zijn diverse goede eettentjes, voor niet teveel geld. All inclusive is zeker geen aanrader. Het ontbijt is goed. Maar diner is buiten de deur gevarieerder en goedkoper, plus gezelliger.

De mensen zijn erg vriendelijk. Wij hadden WiFi op de kamer.

Het is schoon, het bed is goed en het uitzicht op zee fantastisch, vooral als de zon opkomt.

Alleen heb ik begrepen dat er niet meer wordt gevlogen op Chios, waardoor het nogal een lange reis schijnt te worden?

Gereisd met partner in september 2016

Helemaal Goed

fam de Jong
20-8-2015

Prima hotel, goede ligging . Personeel erg vriendelijk Ontbijt was erg goed zo ook de lunch bij de poolbar. Iedere dag schonen handdoeken was erg fijn. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

Super hotel

kimjel
13-7-2015

Onze eerst vakantie was in dit hotel en het hotel zag er goed uit. de omgeving is verzorgd en wordt goed bijgehouden en je hebt een prachtig uitzicht of zee, strand en zwembad. op ongeveer 5 a 10 minuten lopen liggen allemaal taverna's en als je een scootertje huurt rijd je zo naar chios-stad waar nog meer taverna's te vinden zijn. het is heerlijk rustig in chios (geen massa toerisme) en met je scootertje kan je het hele eiland verkennen. voor partygangers is dit zeker geen aanrader. de mensen zijn onwijs lief in chios.

Gereisd met partner in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sand voor je op een rij gezet:

In iedergeval geen vier sterren waard

jeroen
24-6-2015

Het is een echt Grieks hotel, kamers idd gedateerd, wel met een heerlijk bed. De airco werkt vanaf half juni. Erg jammer als je denkt dat je een kamer Met airco boekt. 35 ligbedden voor hotel met 60 kamers, waarvan de helft kapot is, is erg zielig. Ontbijt redelijk, alleen het brood is oud. Verder prima vermaakt, je bent in Griekenland dus sterren stellen niet heel voor....

Gereisd met partner in juni 2015

geweldig hotel

S. Gonggrijp
19-6-2015

Fijn hotel, schoon. Heel vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken. Uitstekend ontbijtbuffet zeker voor Griekse begrippen. Lunches aan de poolbar ook heel goed. Diner vonden wij niet goed, maar het dorp biedt hele leuke restaurants op 5 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2015

Gewldige ligging

Ineke
2-6-2015

Super fijn hotel met een geweldige service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers misschien iets gedateerd maar schoon. Zoveel vriendelijkheid en netheid maakt het helemaal goed.

Ontbijt wordt uitstekend verzorgd, vooral mevrouw Despoina is zeer correct en vervult graag al uw wensen. Het was Top!

Gereisd met partner in mei 2015

Tsja !

pschoone
29-5-2015

Vriendelijk personeel en de ligging van het hotel - aan het strand-is perfect, maar er zijn de nodige minpunten op het hotel aan te merken. Schone kamers maar gedateerd, veel kapotte ligstoelen aan het zwembad, op het aanliggende strand zijn helemaal geen strandstoelen.Vrijwel geen WiFi bereik,oud brood bij het ontbijt en regelmatig partijen voor Grieken en Turken.Onderhoud van de tuin kan veel beter ( woekerend onkruit en verwaarloosde vijvers).Het dorpje Karfas stelt niet veel voor, heel veel leegstand, een paar restaurants ( wel goed) en een paar terrassen. Geen dorpskern.Toen wij er waren ( eind mei 2015) was het overal onheilspellend stil.

Een auto huren is een absolute must.

Gereisd met partner in mei 2015

Mooi, erg schoon hotel met prachtig zeezicht

egiendorien
22-10-2014

Hotel Golden Sand is een fraai hotel, gelegen aan het rustige strand in Karfas. De kamers en gangen zijn erg schoon en de airco werkt goed en zonder al te veel lawaai! Het personeel is erg vriendelijk. Lunch is prima en kun je nuttigen op het terras. Van het diner hebben wij geen gebruik gemaakt, maar de fraai gedekte tafels zagen er aantrekkelijk uit. Vooral het uitzicht over de zee is erg mooi. Het eigen strand van het hotel vonden wij wat minder. Je moest betalen voor de ligbedden en parasol, terwijl je bij de 'buren' gezelliger én gratis terecht kon. Al met al, écht een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

Goed hotel

Arend
21-9-2014

Goed hotel aan het mooiste stukje zandstand van Karfas. Wij hadden gelukkig alleen met ontbijt geboekt. Want voor €16,90 pp kun je overal eten en vaak voordeliger ook. De Griekse avond bij het hotel viel ons tegen, we mogen ervaringsdeskundigen zijn en we hebben dan ook op andere vakanties veel gezelligere avonden meegemaakt. Er komen ook andere dan hotel gasten op de griekse avond en de Grieken die komen worden als vip's behandeld. Wifi voor €5 is traag, bij de poolbar is het gratis, alleen even om de code vragen. Zwembad is totaal kind onvriendelijk en is aan renovatie toe. Kamers zijn mooi met goed werkende airco's, alleen met een ouderwetse te dure minibar. €3 voor een blikje Mythos terwijl je in de winkel om de hoek een 6-pack koopt voor €5. Mooi zandstrand, wel 's morgens je handdoek neerleggen, twee bedden en een parasol kost €7 per dag, bewaar je kwitantie, want eentje wilde ons twee keer op een dag laten betalen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Goede ligging. Eten stelt niet veel voor

Francoise en jean marie
21-9-2014

Augustus 2014 wij verbleven 14dagen in dit hotel. De ligging is uitstekend aan het strand en dicht bij enkele restaurantjes.het ontbijt is niet gevarieerd dus altijd hetzellde ook de presentatie van het eten stelt niet veel voor. Half pension zeker niet aan te raden. De kamers zijn proper maar het meubilair is aan vervanging toe. De strandstoelen zijn een ramp de helft is stuk en je betaald er ook nog eens

7euro per dag voor. De prijzen van de drankjes zijn duur een biertje uit blik kost 3,20 euro. Maar de ligging is zeer goed. Kamer met zeezicht zeker aan te raden. Soms veel geluidshinder door de trouw feesten die in het hotel gegeven worden. Over het algemeen vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2014

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sand in Karfas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.