Hotel Erytha (Beach)

GriekenlandChiosKarfas

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Erytha (Beach) voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 155 reviews
+184/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 155 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

165 Reviews over Erytha (Beach)

• 8Mrs. Kok05-10-2012

rustig hoter

mooi gelegen aan het water. eigen zwembad, mooi uitzicht vanaf het balkon

• 8Mr. Visser05-10-2012

aardig hotel

leuk zwembad, eigen strandje met ligbedden, service goed muv de vervanging van de koelkast..

• 6Wilma en Cees23-09-2012

Mooie locatie met zeer mooi uitzicht.

Onze eerste vakantie op Chios. Hotel ligt mooi, en uitzicht inderdaad schitterend. Service en klantvriendelijkheid laten zeer de wensen over. Soms voelde het alsof men de gasten liever kwijt dan rijk waren. Eten in het restaurant zeker geen 4 sterren waard, zelfs geen 1 ster. Koud, geen afwisseling, en geen sfeer. Advies: boek geen half pension. Goedkoper en beter in dorp. Geen activiteiten, en één zwembad om onduidelijke redenen afgesloten. Eiland op zich wel mooi, maar niet echt toeristisch.

• 8Cora15-09-2012

Prima hotel

Prachtig uitzicht vanuit je hotelkamer, elke dag schone handdoeken en alles schoongemaakt, uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke receptiemedewerkers

• 8Arjan van Wingerden17-08-2012

Echt een aanrader..................

Een goed verzorgd resort. Weinig nederlanders. Veel griekse gasten en wat fransen. Geen engelse, russische en duitse gasten. Geen gedoe met handdoeken om bedjes te reserveren. Geen animatie voor kinderen. Uitzicht is prachtig. Vanuit kamer A111 direct zicht op de mooie zee. Nette kamer, en wordt iedere dag schoon gemaakt, inclusief schone handdoeken. Ontbijt is goed, wel iedere dag dezelfde gerechten. Draadloos internet in lobby is matig. Een eventuele reparatie die nodig is in de kamer wordt snel uitgevoerd. Prima airco in de kamer.

• 9Laura Voet22-07-2012

Practhige Hotel!

Je zal versteld staan van het mooie uitzicht op zee. Op de kamer, in het zwembad maar ook bij het ontbijt is dit te bewonderen. Wij hadden gekozen voor een een luxere kamer, deze waren nog helemaal nieuw. Heel ruim, en iedere dag kwamen ze schoonmaken.

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen met daartussen mooie tuinen en paadjes naar de zwembaden, (prive)strand, bar en restaurant.

Via de reisorganisatie hebben wij een auto gehuurd via Avis. Een Nederlands sprekende vrouw heeft ons geholpen en kwam de auto brengen en halen bij het hotel, ideaal.

Het hotel is zeker het mooiste hotel van het eiland, het licht net iets buiten het centrum van Karfas. Een klein stadjes met een boulevard vol met leuke eettentjes. Dit is goed te lopen. Ook ligt het hotel in de buurt van de hoofdstad Chios. Hier kun je heen met de bus, maar de taxi vonden wij een beter plan. Je bent ongeveer 10 tot 15 euro per rit kwijt.

Ook bij de bar van het restaurant kun je heerlijke coctails drinken!

• 5semina18-06-2012

geen leuk hotel

Allen het uitzicht was heel leuk. het personeel deed zijn best. De prijs kwaliteit verhouding is heel slecht 5 euro voor een bier 4 voor een wijn en 3,80 voor een koffie!!Het eten bij het ontbijt was saai en ook meestal uit restante van het diner van de avond van ter voren...ook een dag bedorven ham aangetrofen en terug na de keuken gestuurd. Ze hebben een andere gebracht maar verder deeden ze heel nonchalant over. we hebben onze eerste kamer gelijk verandert voor een andere kamer en een bij betaling van360 euro!!Die eerste kamer was heel oud, vies badkamer en alles rook naar muf B102.Daarna naar N302 verhuisd, en vervolgens de douche ging lekken via de muur!! naar de gang. het is ons verteld dat op een andere kamer verder op de gang moesten douchen voor 5 dagen!ook geen internet verbinding voor twee weken! Wat kindvriendelijke accomodatie betreft is behalve een kinder zweembad niets anders aanwezig. Ons advies is niet doen, dit is zeker geen 4 steren hotel hooguit 2en half!!

• 0Jeanne en Ron17-06-2012

Geweldig Hotel!!!

De kamer die wij hadden was meer dan prima, geen achterstallig onderhoud waar anderen over klagen. Mooi uitzicht vanuit onze kamer. Ontbijt meer dan voldoende en goed!! In het nieuwe gedeelte waar ook het kinderbadje gevestigid is, is mooi maar zeer steriel daar miste wij de griekse sfeer wel. De kamers hier zijn te strak in gericht waardoor de sfeer verloren gaat. ( wij hebben hier een kijkje mogen nemen). Personeel zeer vriendelijk. Zal wel liggen aan het feit hoe je ze benaderd misschien. Karfas een zeer rustig plaatsje met goede restaurants.En zoals eerder door anderen al gezegd, als je van te voren de toeristiek; van het hotel en de plaats op vraagd dan weet je voor 99,9% wat je kunt verwachten en verkom je een teleurstelling.

• 8Conny16-04-2012

mooi hotel met prachtige ligging

Het hotel heeft een prachtige ligging en wij genoten iedere ochtend van het heerlijke ontbijt vanaf het terras met uitzicht op zee. Het ontbijt was met heerlijk vers gebakken brood, cake, broodjes etc en veel verschillende soorten beleg, yoghurt en fruit. Wij hadden een 4pers. kamer voor z'n tweeen en de verstopte waterafvoer van de douche werd gelijk gemaakt toen we er melding van maakten. De receptioniste was erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Rene04-11-2011

Hoge verwachting, naar beneden bijgesteld!

Erytha, doet bij het boeken het beste vermoeden! Bij aankomst is echter duidelijk dat dit niet helemaal uitkomt. Het Hotel is zeker geen drama, het uitzicht vanuit de suprieur in o.a de 200 nummers is fabelachtig! zo mooi zeezicht!. De kamers zijn in werkelijk kleiner dan je van tvoeren denkt. Ook wat achterstallig onderhoud. Het onbijt is puik en prima, diner is een drama, niet doen! Ga lekker in Karfas eten, waar het druk is, is het goed is ons advies. Wij vonden de 2 zwembaden wel een uitkomst, soms eens switchen is ook lekker. Personeel is niet onaardig hooguit chagrijnig, misschien naseizoen? Geen idee. Als je van huis uit flexibel bent en niet te kritisch, heb je op Erytha een prima vakantie, op basis van L/O. Auto huren, lekker van Oost naar West of Noord naar Zuid. Chios is zeker de moeite waard, Chiosstad is armoe, vergane glorie! Succes!

Hotel Erytha (Beach) info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar