Appartement

25 reviews over Appartement Erytha Beach in het Nederlands

Mooie locatie

Wim en Petra
6-7-2010

Hotel Erytha Beach is een mooi hotel, schitterend gelegen op verschillende niveaus. Zeker voor griekse begrippen een aanrader. Er was veel commentaar op het eten, maar wij vonden het een prima prijs/kwaliteit verhouding, zowel voor het ontbijt als het avond eten. Het was 's avonds misschien niet zo gevarieerd, maar het was altijd lekker! En anders ga je gewoon in een restaurant eten, gezien het geringe prijsverschil logies of halfpension heb je niet zoveel te klagen. de BBQ op woensdagavond was hartstikke goed trouwens, met gezellige muziek. Het is minder geschikt voor kinderen, daar is het hotel gewoon niet zo op uitgerust. Verder alles netjes, redelijk schoon. Het eiland Chios is absoluut niet toeristisch, waardoor je sneller in kontakt komt met de lokale bevolking! een prima vakantiebestemming vonden wij!

Gereisd Met partner in juni 2010

Kan beter!

Angie
2-5-2010

Redelijk app. complex hebben ze veel beter gezien. Op zich een goed app.complex maar het was maar een piepklein kamertje met balkon.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 27 2001 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

28-06-2007 Periode 05-06-2007 t/m 20-06-2007 hebben wij

Mieke en Willem in 't Hout
28-6-2007

28-06-2007

Periode 05-06-2007 t/m 20-06-2007 hebben wij gelogeerd in Erytha Beach. Mooie kamer met een terras en een prachtig uitzicht op zee. Ook de airco heeft op volle toeren kunnen werken. Een prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Geen gebruik gemaakt van het zwembad en het strandje. De gasten legden namelijk ruim van te voren handdoeken op ligbedden. Eerste week prima weer, tweede week was de temperatuur ruim boven de 30 graden. Chios is een aanrader. Het is een prachtig eiland. Wij hebben genoten van deze vakantie.

Gereisd Anders in Thu Jun 28 2007 07:21:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Ik was erg geschrokken van de berichten die ik heb gelezen

Karina Kools
12-9-2006

Ik was erg geschrokken van de berichten die ik heb gelezen NA dat ik dit app. had geboekt!Ik vond echter dat het allemaal wel meeviel, helemaal als je bedenkt dat het hier om Griekenland gaat. Het was allemaal niet superluxe, maar ons app. was vrij schoon, netjes en compleet! Daarnaast ben je er alleen om te slapen en douchen+hadden wij ook nog een kind van 3jaar bij.....

Gereisd Anders in Tue Sep 12 2006 20:51:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Complex is erg vuil, riolering stinkt zowel binnen als is

clara
29-8-2006

Complex is erg vuil, riolering stinkt zowel binnen als buiten. Kitchenette is incompleet en vies. Meubels zijn kapot. Bedmatrassen niet passend in de ombouw en zeer hard.Water van de douche komt terug via putje.Uitzicht vanuit het balkon op bouwput en afvalberg [1xRAT gezien] Voorkant op afval keuken met open grijze zakken [1xRat gezien]en wasserij die beide erg stinken. Vanwege bruiloft werd zwembad rond 16.30 ontruimd vraag of de parasol nog even mocht blijven werd niet gehonoreerd. Balkon erg klein [net] twee stoelen met plankenbodum waar je doorheen keek naar je beneden buren. Kan nog wel even doorgaan zo. Kortom niet naar toe gaan dus het is een grote ergenis.

Gereisd Anders in Tue Aug 29 2006 18:11:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk appartement goed schoon enz

Hoogenberg
28-8-2006

leuk appartement goed schoon enz. direct aan het strand wel veel lawaai door griekse bruiloften 3 a 4 keer per week en dure drankjes bij pool bar verder prima en goed!

Gereisd Familie in juli 2006

Appartementencomplex is erg verouderd

Fam. Smits
25-8-2006

Appartementencomplex is erg verouderd. Riolering stinkt, balkon was een ramp, te klein met uitzicht op en soort bouwput. Meeste verlichting deed het niet. Klagen bij receptie hielp weinig, de dames zijn wel vriendelijk maar de (arrogante) manager beloofd van alles maar komt weinig na. Het appartementengedeelte schijnt van de winter grondig gerenoveerd te worden. Hotelkamers zijn wel goed. Appartementen zijn hun geld zeker niet waard. Bevolking van Chios is erg vriendelijk en ook het eten is van prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Chios is een aanrader, Erytha (app.) niet

Gereisd Anders in augustus 2006

Half juni 2006 hier een week geweest en het best een tegen

Pascal en Jolanda
27-7-2006

Half juni 2006 hier een week geweest en het best een aardig app. Keken tegen een palmboom en binnenplaats vd keuken vanaf het balkon. Verder elke dag schoonmaak, leg wel je handdoek op de grond, anders krijg je geen nieuwe. Goed zwembad, lekkere ligstoelen en een privestrandje. Foto's in brochure's en internet zijn verouderd. Is veel moderner dat het lijkt. Jammer dat ze niet veel vanuit het hotel/app. organiseren, het is een beetje saai. Je zou er echt een leuke, goede, gezellige bar van kunnen maken. Tip: huur een fiets, dan ben je zo bij het strand, eettentjes en de supermarkt (zonder te trappen), alleen terug is het dan wat zwaarder. Leuke week gehad en prima voor een strandvakantie.(let op:het blijft toch grieks, je bent niet thuis).

Gereisd Anders in juli 2006

Als je het hotel boekt dan is het ontzettend geweldig!!!

Ingeborg Verhagen
18-7-2006

Als je het hotel boekt dan is het ontzettend geweldig!!! Maar als je voor een appartement kiest is het wel echt matig. Slechte bedden, erg klein balkon, slechte douche, alles oogt veroudert aan een appartement. Je merkt dat het hele resort is verbouwd en opgeknapt alleen de appartementen zijn ze vergeten..... (of moeten nog aan de beurt komen). Verder ligt het prachtig, mooie baai, lux zwembad met prachtige en fijne ligbedden. Mooie tuinen om het resort heen, op de rest is echt niks aan te merken. Nou... op een puntje na, ieder weekend wordt er wel een trouwerij gevierd. Soms is dat vervelend, vooral als je kamer grenst aan het feest. Maar wij vonden het leuk om mee te kunnen genieten van de griekse feesten. Kortom, appartementkamer echt minder, maar de rest is helemaal top!!!

Gereisd Met partner in juli 2006

Mei 2006 1e week totaal verpest door een horde was o.a en

Jan en Erna
15-6-2006

Mei 2006 1e week totaal verpest door een horde studenten(200)alles was inbeslag genomen o.a zwembad en de ligbedden veel lawaai tot in de vroege morgen. Klagen hielp niet,en bij een defect duurt het erg lang voor het is opgelost. Hadden drie weken geboekt maar in de tweede week nieuwe tickets gekocht om zo snel mogelijk te vertrekken. Een afrader.

Gereisd Anders in Thu Jun 15 2006 21:41:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Erytha Beach in Karfas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Erytha Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.