Hotel Benovias - Aeriko

8.3Fantastisch

34 reviews over Hotel Benovias - Aeriko

• 8Alex16-09-2013

Mooi uitzicht over zee

Hotel Benovias ligt mooi gelegen op een heuvel. Vanuit onze hotelkamer een mooi uitzicht over de baai van Karfas. Hotel accomedatie was goede keus. Hadden er een koelkastje bij. Voor ons zeer prettig aangezien we niet altijd in de lounge willen zitten. Sanitair was matig. Dun douchestraaltje. Wel elke 3 keer in de week schone handdoeken. Hoger gelegen liggen de appartementen. Volgens ons een stevige klim. Ontbijt was redelijk. Weinig variatie. Hoteleigenaar zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9mevrouw Klijn29-07-2013

Aeriko/benovias Chios

ons verblijf in Benovias op Chios kan ik iedereen aanraden, kamers helemaal goed, uitzicht helemaal geweldig. Eigenaar ook zeer behulpzaam. Chios zelf is echt een aanrader, ook al is de plaats Karfas niet al te groot er zijn voldoende eetgelegenheden en een mooi strand

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Guy & Ingrid31-07-2012

rustig gelegen hotel (B&B) vlakbij Karfas

We waren 2 weken geleden een week in Benovias, dit was het eerste deel van onze combitrip Chios-Lesbos. Prima ligging op wandelafstand van Karfas, waar genoeg gezellige eetgelegenheden zijn. Het was echt heet (+40°) maar aan het strand was het aangenaam. 4 dagen auto gehuurd, je krijgt een heel handige NL-talige beschrijving met alle interessante routes om het eiland te verkennen. Erg mooi eiland, nog niet platgelopen door toeristen, leuke baaitjes en haventjes met gezellige terrasjes en vriendelijke mensen. Hotel: supplement airco echt betalen, anders is er van slapen geen sprake met zulke temperaturen. Eenvoudige maar nette kamers, leuk zwembad (waar we 's morgens voor het ontbijt vaak al indoken om wat af te koelen). Eenvoudig ontbijt maar niks te kort gekomen. Enige opmerking: vriendelijke eigenaar spreekt erg weinig Engels dus het is moeilijk communiceren, en de arrogante Atheners die er waren toen wij er logeerden eisten al zijn aandacht op.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Teus23-05-2012

Net en rustig hotel !

Net hotel met vriendelijk personeel cq eigenaar. Ontbijt is prima, ben niets tekort gekomen. Broodjes enz werden steeds bijgevuld en was vers. Schoonmaak ( iederdag muv zondag ), badlinnen was prima. Sliepen recht boven de bar en hoorden met open ramen natuurlijk wel wat, maar was niet hindelijk. Van feestjes van George hebben we niets gemerkt. Al met al goed naar ons zin gehad en kan niet echt iets negatiefs melden. Prettige bijkomstigheid is dat alle ramen zijn voorzien van horren.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10sonja eenhoorn04-10-2011

een wereldplek

dit is een aanrader voor een ieder die een rustig of romantisch gevoel wil krijgen,het is een ontzettend vriendelijk hotelletje met waanzinnig lief personeel en eigenaar.alles kan en niks moet ,prachtig uitzicht en heerlijk borrelenb.v ouzo met meze,crepe,s of heerlijke wafels voor ieder wat die wil .het is een geweldig eiland met de zee en strand voor de deur ,de klim is prima te doen,heerlijke taverna,s en lieve mensen overal om je heen.beslist een aanrader ,wij komen er al 11 jaar bij george en het wordt er steeds gezelliger .yamas

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Paul Braem10-09-2011

Aardig hotel

Hotel Benovias ligt op een heuvelflank. Karfas stelt niet veel voor. Het zandstrand is leuk, en er zijn wat restaurantjes in de kleine commerciële straat. Er is een hotel bij Benovias, en er kunnen appartementen worden verhuurd. Wij verbleven in het hotel. Propere en zeer ruime kamer, behalve op zondag goed onderhouden. Airco wordt niet standaard aangeboden. Op zaterdaggnacht 2x serieus last gehad van luide muziek van een bruiiloft, tot 4u 's morgens. Ontbijt lekker en gevarieerd. Minpunten: ontbijt start pas om 8u30. Zeer dure drankjes op het gezellige terras. Positief: familiaal hotelletje, zeer vriendelijk onthaal door eigenaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9de wolf kristinez05-06-2011

heel mooi

heel gezellig en mooi hotel,klein maar enkele kamers ,ons super bevallen ,groot terras met zicht op zee ,computer met internet op kamer aanwezig(gratis) mooi zwembad ,karfas is vlakbij met zen restaurantjes en bars ,trouwens Chios heel mooi eiland,we hadden voor 5 dagen een auto gehuurd en heel het eiland gezien ,de mooite waard

Gereisd met partner in mei 2011

• 8w.mels16-09-2010

Een aanrader

Het appartement was eenvoudig, maar het terras riant, met een prachtig uitzicht op het dorp, de baai en aan de overkant van de zee Turkije. Eigenaar en personeel vriendelijk en gastvrij. Het ontbijbuffet is naar Griekse begrippen goed. Het dorp Karfas is niet groot, maar was gezellig druk. Van lawaai hadden we in ons appartement geen last.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8koot16-06-2010

Grieks op zijn best!!

Wij zijn al regelmatig op Griekse eilanden geweest, maar zoals je hier wordt ontvangen is zeldzaam. Vriendelijke mensen die het je graag naar de zin maken en hier veel voor over hebben. Je wordt heel gemakkelijk opgenomen tussen de Grieken die hier zelf ook komen relaxen. Heb je hier geen behoefte aan dan is het ook prima. Als je aankomt dan straalt het hotel af een goede sfeer uit, de terrassen onder de bomen zijn heerlijk om lekker voor je uit te staren of een boek te lezen, op de schommelbanken kun je lekker slapen en de stilte is soms oorverdovend!! De ligging van het hotel is prachtig, het uitzicht adembenemend! Mits je goed ter been bent, maar met een auto kan je er ook prima komen, en een auto huren is momenteel niet duur op Chios. Je kan er alleen een ontbijt gebruiken dit is uitgebreid en goed verzorgd. De kamers hebben alles wat je nodig hebt, met een geweldig mooi balkon. Voor kinderen is dit niet het meest geschikte hotel. Het zwembad bij het hotel is prima.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9 Ed11-06-2010

Geweldig hotel

Van het onderstaande bericht klopt niets ! George is heel behulpzaam, mooi hotel, schone kamers, goed ontbijt en ga zo maar door.

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Benovias - Aeriko info