Appartement Benovias - 7 Anemi

Meer appartement info

58 reviews over Appartement Benovias - 7 Anemi

• 9fred25-07-2015

heerlijk

Het was hier fantastisch.Mooi app met uitzicht op zee,met een groot terras Het app. ligt hoger niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Mooie tuin. Eigenaar erg vriendelijk staat direct voor je klaar. Schoonmaak prima.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9floor koopman02-07-2014

relax vakantie

Mooi gelegen appartement met schitterend uitzicht over de baai van Karfas. Gigantisch balkon van ruim 40 m2. Wel een klimmetje naar boven, maar dan heb je wel wat. Het ontbijt (eenvoudig maar voldoende), heerlijk buiten te gebruiken onder de olijfbomen. Lekker zwembad met mooi uitzicht over de baai. Klein centrum, maar voldoende. Een 10-tal restaurantjes, 5 hiervan geprobeerd, allen gewoon OK. Aanrader: Dyonissos. Goede souvlaki. Mooi strand met meer dan voldoende parasols en ligbedjes. Excursie met kleine touringcarbus (max.25 mensen) voor het noord eiland aan te raden. Autohuren ook aan te raden. Het zuiden en midden van het aantal zijn meer dan de moeite waard. Wandelexcursie (avond) door de Kampos viel wat tegen. De excursieleidster leidde wel, maar vertelde weinig. Als je de Griekse sfeer zoekt, zon/zee/ lekker eten/ excursie/auto huren en wat wil zien, dan is Chios een aanrader en Benovias een prima appartement om in te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Michael16-07-2013

Kan niet beter in alle opzichten.

We zijn van 1 t/m 15 juli 2013 te gast geweest bij Benovias. We hebben bijzonder genoten, het kan niet beter. In de ochtend steeds een heerlijk ontbijt op het terras onder de olijfbomen met een geweldig uitzicht over de baai en steeds een heerlijk windje. Het appartement werd keurig schoon gehouden. Heerlijk gewandeld, gefietst, gezwommen etc. Geweldig tot rust gekomen. Het zal heel moeilijk zijn om dit te evenaren.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9J. de Jong01-10-2012

Fantastisch!

Heel erg genoten in Benovias! Het is een klein familiebedrijf, wat je goed kan merken, heel persoonlijk allemaal. App is ruim en voldoende gefaciliteerd. Het is wel een klim naar boven, maar het uitzicht is fenomenaal! Foto's uit de gids kloppen precies. Eigenaar heel vriendelijk. Bij aankomst en vertrek brengt hij je naar de bus.Dorp stelt niet zoveel voor, maar we zijn niets tekort gekomen. Heel mooi strand. Eiland is heel mooi! Totaal niet toeristisch. Helaas veel schade van bosbranden eerder dit jaar. We zijn geheel onthaast terug gekomen.Gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Sandra Carlier15-09-2012

Unieke locatie

Op het enorme terras heb e een prachtig uitzicht over de baai van Karfas. Het appartement ligt tegen een berg en je moet wel behoorlijk klimmen om er te komen. Voor mensen die lucht ter been zijn is het geen aanrader. Er is een mooie tuin en een zwembad. Via een pad tussen de olijfhoven kom je bij er hotel waar het ontbijtbufet is. Je kunt zelf pakken wat e ijlt en daarna buiten op het terras ontbijten. Veel katten rond het complex. Appartement is netjes en gezellig en voldoende ingericht. Douche stelt niet veel voor maar is netjes en schoon. De baas haalt en brengt je met de auto van en naar de bus. Wij hebben er een fijne tijd gehad en gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Rob Porton03-09-2012

Heerlijke vakantie

We werden na de reis door de gastheer persoonlijk een warm welkom geheten met een drankje naar keuze. Daarna persoonlijk naar appartement gebracht. Wij hadden 2 kamer appartement nummer 5 welke een fantastisch uitzicht gaf op Karfas, wat een geweldig balkon. Elke dag prima ontbijt en daarna paar minuutjes naar beneden lopen en genieten van rustig maar groot zandstrand en aan het eind van de dag een duik in het prachtig gelegen zwembad. Daarna elke avond uit eten in Karfas voor een klein bedrag ( 2 personen gemiddeld € 30 euro totaal). In Karfas is verder niets dan een tiental restaurantjes en waar Pineleon ons het beste beviel. Daarna met de scooter eiland verkend wat erg leuk is, goed te doen binnen 3 dagen. We komen hier vast nog eens terug

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9L Blok29-06-2012

Geweldig

Het app ligt vrij hoog, dus minder geschikt voor slecht ter been zijnde personen, maar verders prima verzorgd, geweldige fam, maar dat is Grieks, geweldige mensen Zwembad en poolbar prima, de laatste gaat te laat open, 16.15 Balkon vrij groot. Dik te vreden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9L&P25-06-2012

Groot en rustig gelegen Appartement

Voor Griekse begrippen een schoon, erg groot appartement met groot balkon. Eigenaar kwam ons van de bus ophalen en bracht ons naar het hoger gelegen appartement. Wat diverse voorgangers ook al mailden is de ligging van het appartement. Ligt wat hoger t.o.v. de boulevard. Hoe je de klim ervaart is natuurlijk zeer persoonlijk en afhankelijk van je conditie. Wij deden er 4 minuten over en bezitten een normale conditie. Prettig is dat je halverwege even kan stoppen op het parkeerterrein. Uitzicht is over de baai en je ziet Turkse vaste land liggen. Zwembadje is keurig verzorgd en ligt 10m lager dan appartementen. Karfas als verblijfplaats is redelijk. Langs redelijk grote boulevard zijn div. Tavernes. Wij gingen vooral voor de rust, weer en accomodatie en daarom hoge score.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9wsteijger07-09-2011

Geweldige Appartementen!

Benovias is schitterend gelegen, je kijkt vanaf een riant terras over de baai van Karfas! Een zeer mooie badkamer, leuk keukentje en een mooie slaapkamer! Geen bestemming voor mensen die slecht ter been zijn. Via Seaview, loop je naar boven. Ik had 2 weken een scooter gehuurd en scheurde de heuvel makkelijk op en af. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kon gratis internetten beneden in de eetzaal. De bedden waren hard zoals bijna overal in Griekenland, went na 2 dagen. Schoonmaak was prima. Douchen ging ook goed, het water werd ook goed heet! Dit is zeker een plekje om naar terug te keren!

Alleen gereisd in augustus 2011

• 9fam. Jacobs15-08-2011

beslist een aanrader !!

de stijlvolle appartementen hebben enorm grote balkons (terras) met luxe tuinmeubilair en een overweldigend uitzicht over het dorp, strand en zee. Consequentie hiervan is dat men een aardige klim heeft van 5 minuten, maar is goed te doen >> niet geschikt voor slecht ter been zijnden. Het is een kleinschalig appartementen/hotelcomplex met een klein, maar luxe zwembad en op 5 minuten van het strand. Men heeft een zeer mooie beschaduwde tuin met verschillende gezellige terrassen. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed en voor degenen die niet houden van een massaal hotel is dit zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

1 tip over Appartement Benovias - 7 Anemi

• Michael, 16-07-2013 Rapporteren

Huur een fiets en bezoek Kambos / de citrusplantage en het citrus museum. De fietsverhuurder heeft een route beschrijving in het Nederlands,

3 vragen over Appartement Benovias - 7 Anemi

• Cindy, 18-03-2013 Rapporteren

slaapbank of bed?

We willen een 2-kamerappartement boeken in Benovias met z'n drietjes. Weet iemand of er dan ook drie bedden zijn of staan er twee bedden in de aparte slaapkamer en moet de derde persoon op een slaapbank in de woonkamer?

Alvast bedankt voor je reactie.

Michael, 16-07-2013

Er staat 1 tweepersoonsbed in de slaapkamer en een slaapbank in (woon) keuken.

• Anja, 04-02-2013 Rapporteren

Bereikbaar met auto?

Er wordt aangeven dat dit complex niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn? Maar kun je er wel goed met een auto komen, zodat dit geen probleem is?

antoinette, 04-02-2013

Ja, je kunt er met de auto komen

bosje, 05-02-2013

Dank voor je reactie.

• L Blok, 21-01-2012 Rapporteren

Koffiezetapparaat

Is er in het 1k app een koffiezetapparaat aanwezig?

wsteijger, 29-04-2012

Er is een koffiezetapparaat, alleen bij mij deed ie het niet..... Ik had een filter bij me met filterzakjes en heb zo koffie gezet! Verder zijn de appartementen heerlijk! Het uitzicht is fenomenaal en de eigenaren bijzonder vriendelijke! groetjes Wietske

Appartement Benovias - 7 Anemi info

• Aantal personen2 tot 4