Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

56 Reviews over Benovias - 7 Anemi

• 8Erik24-09-2019

Prima plek: alleen die klim is een opgave.

Het is even een klimmetje, maar echt wel de moeite waard. Eigenlijk heet het Aeriko, gelijk het hotel dat 50 meter lager ligt. Vanaf vliegveld kost een taxi slechts € 12, maar zeg er wel bij dat je naar het appartement wilt, naast cafe-bar La Notte. Met de koffers de berg op of af zou ik niemand willen aanraden. Benovias heeft 8 appartementen, wij zaten in nr. 4. Nog nooit zon groot balkon gehad in onze vakantie, compleet met ligbedden en stoelen. Prachtige view ook over het stadje en de baai. Prima badkamer, schoonmaak goed geregeld, George, de hotelbaas, een behulpzame man, die graag iets voor je wil doen. De taxi terug heeft hij ook geregeld, stond netjes om 5.00 uurs morgen bij ons appartement. Review voor de plaats Karfas: zie aldaar.

• 9fred25-07-2015

heerlijk

Het was hier fantastisch.Mooi app met uitzicht op zee,met een groot terras Het app. ligt hoger niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Mooie tuin. Eigenaar erg vriendelijk staat direct voor je klaar. Schoonmaak prima.Voor herhaling vatbaar.

• 9floor koopman02-07-2014

relax vakantie

Mooi gelegen appartement met schitterend uitzicht over de baai van Karfas. Gigantisch balkon van ruim 40 m2. Wel een klimmetje naar boven, maar dan heb je wel wat. Het ontbijt (eenvoudig maar voldoende), heerlijk buiten te gebruiken onder de olijfbomen. Lekker zwembad met mooi uitzicht over de baai. Klein centrum, maar voldoende. Een 10-tal restaurantjes, 5 hiervan geprobeerd, allen gewoon OK. Aanrader: Dyonissos. Goede souvlaki. Mooi strand met meer dan voldoende parasols en ligbedjes. Excursie met kleine touringcarbus (max.25 mensen) voor het noord eiland aan te raden. Autohuren ook aan te raden. Het zuiden en midden van het aantal zijn meer dan de moeite waard. Wandelexcursie (avond) door de Kampos viel wat tegen. De excursieleidster leidde wel, maar vertelde weinig. Als je de Griekse sfeer zoekt, zon/zee/ lekker eten/ excursie/auto huren en wat wil zien, dan is Chios een aanrader en Benovias een prima appartement om in te verblijven.

• 10Michael16-07-2013

Kan niet beter in alle opzichten.

We zijn van 1 t/m 15 juli 2013 te gast geweest bij Benovias. We hebben bijzonder genoten, het kan niet beter. In de ochtend steeds een heerlijk ontbijt op het terras onder de olijfbomen met een geweldig uitzicht over de baai en steeds een heerlijk windje. Het appartement werd keurig schoon gehouden. Heerlijk gewandeld, gefietst, gezwommen etc. Geweldig tot rust gekomen. Het zal heel moeilijk zijn om dit te evenaren.

• 9J. de Jong01-10-2012

Fantastisch!

Heel erg genoten in Benovias! Het is een klein familiebedrijf, wat je goed kan merken, heel persoonlijk allemaal. App is ruim en voldoende gefaciliteerd. Het is wel een klim naar boven, maar het uitzicht is fenomenaal! Foto's uit de gids kloppen precies. Eigenaar heel vriendelijk. Bij aankomst en vertrek brengt hij je naar de bus.Dorp stelt niet zoveel voor, maar we zijn niets tekort gekomen. Heel mooi strand. Eiland is heel mooi! Totaal niet toeristisch. Helaas veel schade van bosbranden eerder dit jaar. We zijn geheel onthaast terug gekomen.Gaan zeker nog eens terug!

• 9Sandra Carlier15-09-2012

Unieke locatie

Op het enorme terras heb e een prachtig uitzicht over de baai van Karfas. Het appartement ligt tegen een berg en je moet wel behoorlijk klimmen om er te komen. Voor mensen die lucht ter been zijn is het geen aanrader. Er is een mooie tuin en een zwembad. Via een pad tussen de olijfhoven kom je bij er hotel waar het ontbijtbufet is. Je kunt zelf pakken wat e ijlt en daarna buiten op het terras ontbijten. Veel katten rond het complex. Appartement is netjes en gezellig en voldoende ingericht. Douche stelt niet veel voor maar is netjes en schoon. De baas haalt en brengt je met de auto van en naar de bus. Wij hebben er een fijne tijd gehad en gaan zeker nog eens terug!

• 10Rob Porton03-09-2012

Heerlijke vakantie

We werden na de reis door de gastheer persoonlijk een warm welkom geheten met een drankje naar keuze. Daarna persoonlijk naar appartement gebracht. Wij hadden 2 kamer appartement nummer 5 welke een fantastisch uitzicht gaf op Karfas, wat een geweldig balkon. Elke dag prima ontbijt en daarna paar minuutjes naar beneden lopen en genieten van rustig maar groot zandstrand en aan het eind van de dag een duik in het prachtig gelegen zwembad. Daarna elke avond uit eten in Karfas voor een klein bedrag ( 2 personen gemiddeld € 30 euro totaal). In Karfas is verder niets dan een tiental restaurantjes en waar Pineleon ons het beste beviel. Daarna met de scooter eiland verkend wat erg leuk is, goed te doen binnen 3 dagen. We komen hier vast nog eens terug

• 10van der ploeg16-08-2012

geweldig!!!

we zijn net terug van vakantie. wat is dit een heerlijk hotel! mooie slaapkamer. (genoeg ruimte ook voor een babybedje) koelkast, airco, alles is aanwezig en schoon. prachtig uitzicht met mega balkon. we waren hier met onze dochter van anderhalf en dat ging ook prima al was het iets wat behelpen met de buggy. het hotel is nogal hoog gelegen dus het is even klimmen naar boven maar best te doen. hiervoor krijg je natuurlijk wel dat prachtige uitzicht terug. we hebben al aardig wat vakantie's achter de rus maar ik ben zelden zo tevreden geweest over een app.m. als bij deze. een echte aanrader!!

• 9L Blok29-06-2012

Geweldig

Het app ligt vrij hoog, dus minder geschikt voor slecht ter been zijnde personen, maar verders prima verzorgd, geweldige fam, maar dat is Grieks, geweldige mensen Zwembad en poolbar prima, de laatste gaat te laat open, 16.15 Balkon vrij groot. Dik te vreden.

• 9L&P25-06-2012

Groot en rustig gelegen Appartement

Voor Griekse begrippen een schoon, erg groot appartement met groot balkon. Eigenaar kwam ons van de bus ophalen en bracht ons naar het hoger gelegen appartement. Wat diverse voorgangers ook al mailden is de ligging van het appartement. Ligt wat hoger t.o.v. de boulevard. Hoe je de klim ervaart is natuurlijk zeer persoonlijk en afhankelijk van je conditie. Wij deden er 4 minuten over en bezitten een normale conditie. Prettig is dat je halverwege even kan stoppen op het parkeerterrein. Uitzicht is over de baai en je ziet Turkse vaste land liggen. Zwembadje is keurig verzorgd en ligt 10m lager dan appartementen. Karfas als verblijfplaats is redelijk. Langs redelijk grote boulevard zijn div. Tavernes. Wij gingen vooral voor de rust, weer en accomodatie en daarom hoge score.

Appartement Benovias - 7 Anemi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Karfas Beach, GR-82100