Aparthotel Aegean Dream

Aparthotel info

Meer aparthotel info

24 reviews over Aparthotel Aegean Dream

• 9H. Bosveld-Openty27-06-2016

Een heerlijk appartement met het mooiste uitzicht.

Schitterend uitzicht op zee en voor je de daktuin van het hotel. Horren voor de deuren, een geruisloze airco, twee balkons en omringd door geurende natalpruim en kamperfoelie. Alleen de keukenuitrusting is wat summier. Ik Neem de volgende keer een klein waterkokertje en een paar kleine glaasjes mee.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Marco Stigt22-05-2016

Mooi hotel, mooie ligging

Aegean dream is een mooi hotel met voornamelijk appartementen. Erg ruim en van vele gemakken voorzien. Goed uitgebreid ontbijtbuffet. Oh ja, Chios is een heel mooi Grieks eiland voor de liefhebbers van cultuur, rust en echt Griekenland. Vriendelijke bevolking, gastvrij Blijf niet weg van Chios !!!

Zakelijk gereisd in april 2016

• 7WenAng28-10-2015

Prima verblijf

Wij hebben 2 weken bij Aegean Dream doorgebracht. Pluspunten: + Ruime kamers + Uitgebreid ontbijt + Mooi uitzicht op de zee en Karfas + Vriendelijk personeel + Elke dag een schoon appartement

Minpunten: - Eventuele evenementen tot diep in de nacht (bijvoorbeeld trouwerijen) - Aan een drukke weg (gevaarlijk met kinderen) - Zwembadwater is troebel

Verder hebben wij een top vakantie gehad. Wij hebben een auto gehuurd via het reisbureau om het eiland te verkennen. Wij hadden een 3 dagen arrangement waarbij wij de 4de dag gratis kregen. Helaas kregen wij op de 4de dag toevallig een lekke band. Na zelf alles te moeten regelen is alles goed verlopen. Van verhuurder hebben wij niks gehoord en totaal geen service mogen ontvangen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Tibor04-09-2015

leuk

Zwembad laat open 10.30. ontbijt goed. Poolbar was slecht bezet tot 15.00. Apppartement goed, schoonmaak ook

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Hessel29-05-2015

Heerlijk appartement, topweek gehad!

Wij waren hier tweede week mei. Bezetting was nog vrij laag, dus heerlijk rustig. Maximaal met 10 gasten aan het zwembad. Appartementen voor Griekse begrippen zeer ruim en luxe. Ook ruime en net verzorgde badkamer. Op een paar minuten loopafstand van Karfas centrum (winkels, restaurants).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 7vd kraats25-07-2014

Mooi appartement maar geen 2e keer karfas

Dit appartement is tegen een heuvel aangebouwd. Het appartement is schoon aan beide kanten een balkon en alles werkt er perfect! het zwembadwater begon hoe verder de vakantie kwam steeds troebeler te worden tot we de bodem niet meer konden zien. Ook de handdoeken waar we een aantal keren naar vroegen en steeds werd er gezegd morgen zijn ze er weer kregen we niet tot 3 dagen voor het einde van de vakantie. De bediening bij het zwembad is verder prima en het zandstrand van karfas stelt weinig voor. het is ongeveer 5 a 7 minuten lopen. Het plaatsje karfas stelt weinig tot niks voor een aantal restaurantjes maar een boulevard kun je het niet noemen. Voor 11 dagen een super vakantie gehad en als je van een rustige vakantie houd in een schoon appartement moet je hierheen!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Arie V.13-07-2014

Heerlijk eiland lekker rustig

Omdat de eerste keer op Chios en ook in appartement Aegean Dream goed was bevallen zijn wij er nog een keer heen gegaan en ik moet zeggen het is weer niet tegen gevallen, bij aankomst gevraagd of wij het zelfde app. nr. konden krijgen en na wat heen en weer gebel was dit geen enkel probleem. Ook de vraag of er voetbal gekeken kon worden in het app. werd in 1 dag opgelost en konden 3 zenders voetbal kijken. Het elke dag schoon houden en ook elke dag schone handdoeken is toch wel lekker. De mensen achter de balie en bij het zwembad zijn heel vriendelijk en behulpzaam Zelf zou ik niet naar dit app.gaan met kinderen want het zwembad heeft geen kind gedeelte en er is verder voor kinderen weing te doen. Het strand van Karfas is niet druk en je hoeft niet vroeg je bed uit want een strandstoel is er altijd wel vrij. Naar karfas moet je niet gaan om op de boulevard te lopen want die is er niet en ook geen disco. Wat je wel kan in Karfas is lekker en goedkoop eten.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Mariska Prakken11-07-2014

Aanrader!

Keurige accommodatie op ca 500 meter van het zandstrand van Karfas, het strand bereik je door langs een smalle weg te lopen waar het wel uitkijken is i.v.m. verkeer. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken! Prima balkon met zitje.Airco werkt prima. Aan het zwembad voldoende ligbedden en zitjes. Bar bediening serveert consumpties met een glimlach,

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Alex18-06-2014

Heerlijk met kind(eren)

Komen al jaren op Chios en nu voor de tweede keer in Aegean Dream. Vanwege de aparte slaapkamer ideaal voor een kinderbed. Service is super, niets is te gek, borg van 30 Euro voor een Wifi-versterker voor in het appartement (gratis internet). Vlakbij Karfas, rustig gelegen, kleine boulevard dus geen grote disco's. Lekker rustig. Heerlijk eten, met twee personen kun je het zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt. Wil je tussen Hollanders zitten, zijn er restaurants zat. Wil je er niet tussen zitten, heb je ook mogelijkheden. Wij hebben meerdere accomodaties al gehad en gezien, deze heeft vooralsnog onze voorkeur. Iets meer betalen, maar wel extra ruimte en luxe en rust..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Carla Groot05-06-2014

Fantastiche appartement met heel mooi uizicht

Voor Griekse begrippen een mooi appartement, de bedden zijn van goede kwaliteit, balkon voor- en aan de zijkant, de receptionistes zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is niets, weinig stoelen en een klein zwembad. Er is geen kinderbad. Ontbijt is fantastisch, met veel groenten en fruit, we waren de enige die een ontbijt hadden geboekt. Karfas strand en boulevard stelt niets voor, wel leuke restaurantjes, ongeveer acht waar je voor weinig geld lekker kunt eten. Hoofdrecht met een halve liter wijn voor 17.50 euro, voor twee personen

Gereisd met partner in mei 2014

Aparthotel Aegean Dream info