Appartement Venetis House

9 reviews over Appartement Venetis House

• 2019
    10Renilde21-09-2019

Zeker doen en genieten !

Super mooie en aangename grote tuin, heerlijk om in uit te rusten. Smaakvol ingericht appartement. Warm welkom van de gastvrouw, die graag tijd voor je maakt.. druiven uit de eigen tuin geproefd, genoten van het mooie zwembad.. en dat allemaal onder de heerlijke Griekse zon. Een aanrader om de batterijen weer op te laden !!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    10Esther Haens-snels04-08-2018

Super fantastisch volgend jaar weer

Wat een fantastisch appartement met een fantastische tuin in een hele mooie omgeving. En een mooi zwembad. Sinds dit jaar geopend. Erg fijn als je met een kind op vakantie bent. Een super goed verzorgt ontbijt met allerlei verse producten uit eigen tuin. Ik zou wel een huurauto nemen dan zie je ook nog iets van het super mooie eiland. Al is het Kambos ook al super mooi

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Reni en Marc Van Gucht -Schaukens28-06-2016

Heel mooi gelegen verblijf tussen groen!

Heel mooi ingericht en elk appartement is anders. De eigenaars Inge uit Belgie en haar Griekse man Yannis ,hebben super hun best gedaan om de verblijven sfeer en karaktervol met kleine attenties en toetsen in te richten. Er is een enorm grote tuin, waar je genoeg zon en schaduw plekjes kan vinden.Tussen de bloemen pracht, de wijnranken, citrus en olijfbomen, een prachtig uitzicht op de bergen. Wij waren er 15 dagen en.... ik wou langer blijven.Ga er zeker terug. Alleen al voor de vriendelijk en behulpzaamheid ( Inge is met mijn man 3x naar de kiné geweest in Chios stad ). Je kan er gratis gebruik maken van de fietsen. Een super lekkere,warme bakker kort in de buurt.Ook warenhuis is niet zooo ver. Chios is een prachtig eiland met verschillende natuur verschillen. Heel spijtig dat het nu links gelaten word en negatieve reclame, van de vluchtelingen is op het eiland Niets te merken. Erg voor de inwoners die hun zaken over de kop zien gaan. Voor ons was het de 3de keer Chios.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Henk en Janneke18-01-2016

Gastvrijheid van gastvrouw en gastheer en moeder Stella is geweldig! Ligging in de Kambos is heel bijzonder; onze vijfde keer op Chios maar dit was een aangename ontdekking. Locatie: . appartement zeer smaakvol ingericht, superschoon. . tuin met al dat fruit, groente en zitjes en niet te vergeten de ezel, heel relaxed en gezellig

Gereisd met partner in september 2015

• 10Carla09-08-2015

Fantastiche plek

Ik heb hier samen met een vriendin een fantastische vakantie gehad. Echt aan alles is gedacht. Er zijn verschillende zitjes in de tuin en Inge en Yannis zullen er echt alles aan doen om het je naar de zin te maken. Met de huurauto kan je het hele land doorkruisen, maar het zandstrand van Karfas is ook lekker dichtbij.Ook de lidl en eurospar zitten praktisch om de hoek. Kortom het is een heerlijke plek om je vakantie te vieren. Echt Op!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10bjorndolne08-06-2015

Geweldige vakantie

Heerlijke accommodatie gelegen op 2 km van Chiosstad. De appartementen zijn allemaal verschillend en smaakvol en met zorg en liefde ingericht. De eigenaren Yannos en Inge en hun twee kinderen sparen kosten nog moeite om het je naar de zin te maken en hebben hun riante tuin met allerlei zitjes ingericht zodat het ook daar goed toeven is. In de afgelopen 16 jaar hebben wij al in heel wat verschillende accommodaties vertoefd en de reisorganisatie staat garant voor veel aparte locaties en appartementen maar deze springt er toch echt wel uit en niet in de laatste plaats vanwege de enorme gastvrijheid van de eigenaren. Dit is top en ons verblijf van 3 weken was zijn geld meer dan waard.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Alex en Bettina25-07-2014

Beste locatie by far

Huize Venetis ligt op een prachtige locatie verscholen in de Kambos. De gratis te gebruiken fietsen nodigen uit de regio te verkennen en met de huurauto is het hele eiland zeer goed te doorkruisen. De eigenaren zijn top, met steun van mamma Stella die heerlijke marmelade maakt. Een prachtige tuin met een zeer relaxte lounge. Een echte aanrader voor wie van authentiek Chios/ Grieks houdt of hier kennis mee wil maken. Strand en winkels zijn in de buurt, zowel met fiets als auto goed bereikbaar ( strand wel een klimmetje). Als je niet zo goed ter been bent kan het wat lastig zijn. En... maak kennis met Isidoor !!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Dick de Man08-06-2014

fantastisch venetiaans complex, unieke ligging

Venetis House is kleinschalig. Elk appartement is anders, maar allemaal zijn ze ruim en mooi gelegen. Mooie zitjes in een boomgaard. De eigenaren zijn super vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Er zijn fietsen om naar het (zand)strand te gaan, maar een auto is wel erg handig. Een aanrader voor iedereen die van kleinschaligheid en rust houdt.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8A. Lintel29-01-2014

Geweldige plek

De eigenaren waren bijzonder vriendelijke, opgewekte en gastvrije mensen. Het is prachtig gelegen in een schitterende tuin, met volop privacy. Het is wel noodzakelijk om een auto te hebben. Op Chios is voldoende te bekijken en deze locatie is een waar rustoord

Gereisd met vrienden in januari 2014

Appartement Venetis House info

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats