Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag27°13°
7,8

4 reviews over Appartement Villa Emborios in het Nederlands

Chios: Emporios bay, rustig, relaxt, geweldig.

Truce van Bruggen
11-10-2010

Emporios Bay is geweldig!! gastvrij onthaal door Giouli en Ilias Kampas, attente aandacht, bijv. attentie met verjaardag en vertrek. Zeer rustig en relaxte omgeving, zeer mooie stranden. Heel erg schoon, wordt zeer goed bijgehouden. Bijzonder goede service, hele lieve mensen, kortom: Herhaling waard!!

Gereisd Met partner in september 2010

Villa Emporios inclusief auto

H.J. van der Kolk
1-10-2009

Het zijn 2 bungalowtjes aan elkaar geschakeld en staan aan een rustig en autovrij paadje. De terrassen lopen zowel voor als achter in elkaar over zonder een afscherming. De bungalow heeft een grote koelkast met vriezer. De bedden piepen en kraken en de matrassen zijn doorgezakt. Boodschappen moet je halen in het 6 km verderop gelegen dorpje Pyrgi.De auto van verhuurbedrijf AVIS was bij aflevering vies, smerig en had een gladde band.

Gereisd Anders in oktober 2009
2007

Een prima stek! De eigenaar nu, kent geen woord engels

Nel Wasbauer
18-5-2007

Een prima stek! De eigenaar nu, kent geen woord engels. De sleutel moesten we ophalen in Pyrgi bij een benzinestation, de eigenaar reed voorop, hielp mee met de koffers sjouwen. Verder weinig, niets met hem kunnen praten. Begin mei 2007 waren we in Emborios met nog een paar locals de enige bewoners van het dorp. Voor ons geen probleem. Voor het avondeten gingen we naar Pyrgi. Je hebt op deze plek wel eigen vervoer nodig. Als je rust zoekt dan is dit je plek. Aan het haventje waren wel wat tentjes overdag open en waar we één keer s'avonds hebben kunnen eten. In de loop van de week ging er nog een restaurant open in de avonduren. Het is een prima uitgangspunt om het mooie eiland te verkennen.

Gereisd Familie in mei 2007

2006

Villa Emporios is een ruim huisje met alles erop en eraan

Stephanie Raming en Guus Welten
25-7-2006

Villa Emporios is een ruim huisje met alles erop en eraan. Het zijn er 2 naast elkaar. Je voelt je er meteen thuis want er was zelfs suiker, allerlei kruiden, afwasmiddel etc. te vinden maar geen airco. Een hele vriendelijke eigenaar die water en een fles wijn voor ons had klaargezet. We hebben hem maar 1 keer gezien want hij woont in Chios stad maar hij was heel aardig en kon goed engels. Uitzicht aan de voorkant is op bebouwing, achterkant op groen. Geschikt voor 4 personen. Emporios zelf is een klein rustig plaatsje aan het water met 1 supermarkt en 4 restaurantjes. Het mooie strand Mavros Gailos op een paar minuten lopen met de zwarte grote kiezels(ligt goed) en heel helder mooi water. Een auto huren is een echte aanrader om Chios te ontdekken, een prachtig authentiek rustig eiland met vele mooie stadjes die vanuit Emporios goed te bezoeken zijn.

Gereisd Met partner in juli 2006

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Emborios in Emborios, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Emborios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.