Aparthotel Emporios Bay

Meer aparthotel info

17 reviews over Aparthotel Emporios Bay

• 9Aad Vogelaar16-05-2009

Uitstekende appartementen

Wij logeerden hier in een van de nieuwe appartementen, nog niet eerder zo luxe getroffen in alm de jaren dat wij naar griekenland gaan. Uitgebreid ontbijt (ter plaatse boeken is voordeliger) met o.a. yoghurt en vers fruit, ei, warme croissants en extra's, zoals een soort appelflensjes en cakes. De eigenaars spreken goed Engels en zijn met alles behulpzaam. Je kan bij hun zeer voordelig een auto huren. De omgeving is prachtig om te wandelen en in mei een grote bloemenzee. Het dorpje Emporios met zijn zwarte stenenstranden is erg rustig (in mei) Voor wie meer vertier wil: naar het Komi zandstrand is slechts 2,5 km. wandelen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 3Guillaume19-08-2008

Chios is paradijs

Ik ben het met de andere berichtgevers eens dat Chios een fantastich mooi eiland is. In de prijs bij Holland International was een auto inbegrepen. Emporios Bay is een goed Hotel met voor Griekse begrippen een goed ingerichte kamer. De kamer was echter gelegen op ooghoogte van de tuin aan de straatkant. Van rust hebben wij niet kunnen genieten want tijdens ons verblijf hadden de Grieken van het vaste land ook vakantie. Twee keer een feest meegemaakt dat begon om 23.00 uur en eindige om 07.00 uur (op het pleintje 50 meter verwijderd) Iedere avond gaan de Grieken pas om 22.00 uur eten en laten hun kinderen buitenspelen tot 01.00 uur veel herrie op straat door motoren, auto's en spelende kinderen. Kortom ik kan begrijpen dat in het voor en najaar hier heel erg rustig is maar ga niet zo als wij in augustus als de Grieken ook vakantie hebben.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8v d kraats06-07-2008

zoals reeds vermeld voor de rustzoeker. maar echt een kwaliteitscomplex. wij hebben er in ieder 15 dagen volop van Chios genoten

Gereisd met partner in juli 2008

• 9A.Bakelaar04-06-2008

goed hotel schoon hotel hotel eigenaar erg vriendelijk prachtig eiland

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Chioslover28-09-2007

2 weken hier gelogeerd. Een plek voor de ECHTE rustzoeker. Hier heeft de tijd stilgestaan en is nog geen massatoerisme. Mooie groene omgeving. Ruim appartement, keurig ingericht, keukentje met koelkast en zo'n 2-pits elek. kookding, balkon met zitje en eindelijk een douche met altijd heet water en een echte flinke waterstraal! Voldoende kastruimte en overal horren, ik heb geen mug gezien. Lekker zwembad, leuke tuin, alles is superschoon en het wordt heel goed onderhouden. 3x per wk schone lakens, 7x per wk schoonmaak. Aardig personeel, in de hotelbar kun je ontbijten en wat drinken. Het ligt vlakbij het haventje, waar je kan eten, (tip: taverna Porto Emborios, heel lekker) ook vlakbij (5 min. lopen) is een heerlijk rustig lavastrand (waterschoenen!) het water is superhelder. Aangezien het dorpje behoorlijk afgelegen ligt (rust, rust, rust) is vervoer(auto) wel aan te raden. tip: zonsopkomst kijken in de haven, echt schitterend.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Chioslover27-09-2007

In sep. 2007 2 weken hier gelogeerd. Een plek voor de ECHTE rustzoeker. Ruim appartement, keurig ingericht, keukentje met koelkast en zo'n 2-pits elek. kookding, balkon met zitje en eindelijk een douche met altijd heet water en een echte waterstraal! Voldoende kastruimte en overal horren, ik heb geen mug gezien. Lekker zwembad, leuke tuin, alles is superschoon en het wordt heel goed onderhouden. 3x per wk schone lakens, 7x per wk schoonmaak. Aardig personeel, in de hotelbar kun je ontbijten en wat drinken. Het ligt vlakbij het haventje, waar je kan eten, ook vlakbij (5 min. lopen) is een heerlijk rustig lavastrand, het water is superhelder. Aangezien het dorpje behoorlijk afgelegen ligt is vervoer(auto) wel aan te raden.

Gereisd met partner in september 2007

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats