8,4

15 reviews over Hotel Voulamadis House in het Nederlands

Ideaal voor Rustzoekers

Dirk VERSCHOORE
23-6-2010

Dit is de uitgelezen plaats voor iemand die onder vakantieverblijf een rustige plek zoekt die verzorgd, bescheiden en hartelijkheid verstaat. Animatiezoekers, zwembadliggers en "all you can eat and rink for free" vakantiegangers zullen hier hun ding zeker niet vinden. Michali en Maria ontvangen alsof je een jarenlange vriend bent. Enkel ontbijt is mogelijk. Je kan in de omgeving wel je gading vinden in TIMIANA (12 minuten te voet). Mijn kamer was een van de ruimste die ik in de voorbije jaren heb gekregen in een hotel. Proper, met alles wat ik nodig had. De gastheer helpt je met al je vragen (wie, wat, waar en bemiddelt bij de huur van een auto of een scooter). Van vliegtuigen geen last (geisoleerde kamers). Ik heb met hartpijn afscheid genoemen van deze vriendelijke mensen. "Gia Sas Foiloi"

Gereisd alleenreizend in juni 2010

Bedankt voor alle lieve zorgen

Kathleen
17-12-2009

Onze bedoeling was om 5 dagen Chios te gaan bekyken om vervol gens te vertrekken richting Samos. We zyn echter 10 dagen gebleven en hebben ontzettend genoten van het mooie eiland maar vooral van jullie gastvrijheid. Wat voelden we ons hier thuis!!! We zullen de komende weken nog vaak aan dit stekkie ferugdenken. Een geluk hebben we, we vertrekken weer op Chios, dus op 't einde van onze vakantie komen we nog hier logeren.

Gereisd met partner in juni 2009

You were lovely

Erica
13-12-2009

Misschien zyn jullie ook in dezelfde situatie als wy hierheen geraakt.EEn last-minute vluvht , geen hotel geboekt en op de luchthaven een verbazingwekkende man die jullie zyn eigen pernsion aanbiedt.Die Jullie zullen dan wel een beetje onzeker en schuchter zyn. Wees echter gerust Mike, Maria en Stratos Angeliki zorg voor jullie dragen alsof het jullie eigen ouders waren. Een excellente keuken , een familie die jullie met raad en daad bystaat en een buitengewoon gastvry gezin zullen jullie (in raad en daad) een prachtige vakantie bezorgen.

Thank you very much.

Mike Maria Stratos Angeliki it was our nicets vacation we ever had! Cu next year

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Het pension is Prima!

Erica Van Allen
14-11-2009

Op 18 Aug arriveerden we per campingvlucht op Chios. En daar hebben we geen spyt van Gehad!!! Het pension is prima, het eten voortreffelyk. Daanaarst wordt er van alles voor je geregeld: een brommer , een auto als je wilt. Mike Brengtje vroeg in de ochtend naar bezoeken en pikt je midden in de nacht enkele dagen later, week op.

Dat is pas service! Mike Maria, Stratos , Angeliki we enjoyed our stay at your pension in Chios.We thank you for your hospitality.

Gereisd met partner in juli 2009

Authentiek kleinschalig hotel

Jan
19-7-2009

Van vliegtuigen heb je wel degelijk last. Vanaf 7:00 vliegen komen zeer dicht boven het huis langs. Per dag zijn er echter maar een paar. Los daarvan ligt het hotel is een rustige omgeving. Klein zwembad. Verouderde kamer. Sanitair (eenvoudig).

Ontbijt bestaat uit oud brood en lekkere cake. Soms en eitje. Een keer croissant warmgemaakt in de magatron?.

Een auto is wel een must om het leuke eiland te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

eenvoudig, maar gezellig verblijf

cois
1-10-2008

Zeer eenvoudige kamers. Van de vliegtuigen geen last gehad. Wij sliepen wel in de gerenoveerde kamer op het eerste verdiep. Die bezat reeds dubbel glas.

Eenvoudig morgendmaal met een smeerkaasje, vers oranjesap, zelfgemaakte confituur, een eitje en een zelfgebakken koekje. Maria en Mike zijn zeer gedienstige en vriendelijke mensen. Wie graag confort heeft kan hier niets komen doen. Het was eenvoudig, maar zeeeeer leuk ! Wel zorgen voor vervoer, want het is tamelijk afgelegen !

Gereisd met vrienden in september 2008

Eenvoudig maar gezellig

cois
1-10-2008

Eenvoudig morgendmaal met een smeerkaasje, vers oranjesap, zelfgemaakte confituur, een eitje en een zelfgebakken koekje. Maria en Mike zijn zeer gedienstige en vriendelijke mensen. Wie graag confort heeft kan hier niets komen doen. Het was eencvoudig, maar zeeeeer leuk ! Wel zorgen voor vervoer, want het is tamelijk afgelegen !

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Wij reccommend het!

Doynell
17-8-2008

Twee weken in Voulamandis Huis waren een wonderfull ervaring. Mike en Maria, Stratos en Ageliki, zorgde voor de hele familie ons. Wij zullen nooit vergeten Maria homeade koken van traditioneel receipies en de alle nacht lange bespreking in de wijnyard omringde door de mandarine en oranjekleurige bomen. Wij reccommend het!

Gereisd familie in juni 2008

Ondanks dat we gemeld hadden op huwelijksreis te zijn, ondanks we erg vroeg geboekt hadden, kregen we een klein kamertje met twee enkele bedden die met geen mogelijkheid naast elkaar te zetten waren. Achteraf bleek dat alle andere kamers veel beter waren ingericht. Overigens ook geen andere honeymoon-presentjes gekregen. Hadden ons wel aan een héél andere huwelijksreis verwacht. Avondeten niet elke avond, wel goed van kwaliteit, maar achteraf bleek dat we er twee keer zoveel voor moesten betalen dan op restaurant. Vliegtuigen komen laag over, maar zeker geen ganse dag door, niet overdreven veel last van gehad. Vervoer is absoluut noodzakelijk; een fiets huren het absolute minimum, en een goede conditie dan noodzakelijk. Zwembad is gewoon een bassin; water wordt om de drie dagen vervangen, maar is de eerste dagen ijzig koud (ijsberentemperatuur).

Chios is wel absoluut een aanrader, mooie natuur en omgeving, niet overdreven toeristisch, ook Vlaamse kranten te krijgen in de kuststadjes

Gereisd met partner in juli 2004
2007

We zijn er twee weken geweest maar geen rust ivm overkomende vliegtuigen.

Het ontbijt is zeer eenvoudig en de accomodatie is verourderd. Vaak moeten er kleine dingen verholpen worden als een doorlopende wc, airco kapot, bank doorgezakt. Kookplaat van de keuken roestig. Zwembad vaak leeg of vuil.

Gereisd met partner in augustus 2007

• AdresKalvokoressi 117 82100
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Voulamadis House in Chios Stad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Voulamadis House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.