Hotel Voulamadis House

8.5Fantastisch

23 reviews over Hotel Voulamadis House

• 9Dirk VERSCHOORE23-06-2010

Ideaal voor Rustzoekers

Dit is de uitgelezen plaats voor iemand die onder vakantieverblijf een rustige plek zoekt die verzorgd, bescheiden en hartelijkheid verstaat. Animatiezoekers, zwembadliggers en "all you can eat and rink for free" vakantiegangers zullen hier hun ding zeker niet vinden. Michali en Maria ontvangen alsof je een jarenlange vriend bent. Enkel ontbijt is mogelijk. Je kan in de omgeving wel je gading vinden in TIMIANA (12 minuten te voet). Mijn kamer was een van de ruimste die ik in de voorbije jaren heb gekregen in een hotel. Proper, met alles wat ik nodig had. De gastheer helpt je met al je vragen (wie, wat, waar en bemiddelt bij de huur van een auto of een scooter). Van vliegtuigen geen last (geisoleerde kamers). Ik heb met hartpijn afscheid genoemen van deze vriendelijke mensen. "Gia Sas Foiloi"

Alleen gereisd in juni 2010

• 9Kathleen17-12-2009

Bedankt voor alle lieve zorgen

Onze bedoeling was om 5 dagen Chios te gaan bekyken om vervol gens te vertrekken richting Samos. We zyn echter 10 dagen gebleven en hebben ontzettend genoten van het mooie eiland maar vooral van jullie gastvrijheid. Wat voelden we ons hier thuis!!! We zullen de komende weken nog vaak aan dit stekkie ferugdenken. Een geluk hebben we, we vertrekken weer op Chios, dus op 't einde van onze vakantie komen we nog hier logeren.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Erica13-12-2009

You were lovely

Misschien zyn jullie ook in dezelfde situatie als wy hierheen geraakt.EEn last-minute vluvht , geen hotel geboekt en op de luchthaven een verbazingwekkende man die jullie zyn eigen pernsion aanbiedt.Die Jullie zullen dan wel een beetje onzeker en schuchter zyn. Wees echter gerust Mike, Maria en Stratos Angeliki zorg voor jullie dragen alsof het jullie eigen ouders waren. Een excellente keuken , een familie die jullie met raad en daad bystaat en een buitengewoon gastvry gezin zullen jullie (in raad en daad) een prachtige vakantie bezorgen.

Thank you very much. Mike Maria Stratos Angeliki it was our nicets vacation we ever had! Cu next year

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Erica Van Allen14-11-2009

Het pension is Prima!

Op 18 Aug arriveerden we per campingvlucht op Chios. En daar hebben we geen spyt van Gehad!!! Het pension is prima, het eten voortreffelyk. Daanaarst wordt er van alles voor je geregeld: een brommer , een auto als je wilt. Mike Brengtje vroeg in de ochtend naar bezoeken en pikt je midden in de nacht enkele dagen later, week op. Dat is pas service! Mike Maria, Stratos , Angeliki we enjoyed our stay at your pension in Chios.We thank you for your hospitality.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Jan19-07-2009

Authentiek kleinschalig hotel

Van vliegtuigen heb je wel degelijk last. Vanaf 7:00 vliegen komen zeer dicht boven het huis langs. Per dag zijn er echter maar een paar. Los daarvan ligt het hotel is een rustige omgeving. Klein zwembad. Verouderde kamer. Sanitair (eenvoudig). Ontbijt bestaat uit oud brood en lekkere cake. Soms en eitje. Een keer croissant warmgemaakt in de magatron?. Een auto is wel een must om het leuke eiland te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8cois01-10-2008

Eenvoudig maar gezellig

Zeer eenvoudige kamers. Van de vliegtuigen geen last gehad. Wij sliepen wel in de gerenoveerde kamer op het eerste verdiep. Die bezat reeds dubbel glas. Eenvoudig morgendmaal met een smeerkaasje, vers oranjesap, zelfgemaakte confituur, een eitje en een zelfgebakken koekje. Maria en Mike zijn zeer gedienstige en vriendelijke mensen. Wie graag confort heeft kan hier niets komen doen. Het was eencvoudig, maar zeeeeer leuk ! Wel zorgen voor vervoer, want het is tamelijk afgelegen !

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Doynell17-08-2008

Wij reccommend het!

Twee weken in Voulamandis Huis waren een wonderfull ervaring. Mike en Maria, Stratos en Ageliki, zorgde voor de hele familie ons. Wij zullen nooit vergeten Maria homeade koken van traditioneel receipies en de alle nacht lange bespreking in de wijnyard omringde door de mandarine en oranjekleurige bomen. Wij reccommend het!

Gereisd met familie in juni 2008

• 5Heidema16-08-2007

We zijn er twee weken geweest maar geen rust ivm overkomende vliegtuigen. Het ontbijt is zeer eenvoudig en de accomodatie is verourderd. Vaak moeten er kleine dingen verholpen worden als een doorlopende wc, airco kapot, bank doorgezakt. Kookplaat van de keuken roestig. Zwembad vaak leeg of vuil.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Els van Ginkel10-05-2007

We hebben het geweldig gehad, wel erg primitief, daar moet je van kunnen genieten,kun je dat niet! dan moet je daar niet heen gaan. inderdaad harde bedden, hebben 2 dekens onder het laken gelegd, voorkant v h appartement, sinaasappelbomen, achterkant mandarijnen. Het is in een oude boomgaard, dus dat ziet er nooit netjes uit, lieve gastvrije mensen, hun dochter is in januari 2007 overleden.Vliegtuigen klopt. we zitten in het verlengde van de landingsbaan,'smorgens vroeg al. We hebben oordoppen in gedaan. Je zit ook echt achetraf, dus je hebt vervoer nodig. Het basin was nog niet gevuld, is ook niet echt een zwembad. Ga lekker naar Karfas strand, paar km verderop, heerlijk strand.

Gereisd met partner in mei 2007

• 7mm04-07-2006

Een beetje achterhaalde inrichting bedden slecht, onbijt continentaal viel mee wel vers sap af en toe een ei soms kaas altijd eigengemaakt jam aardbei of sinasappel/mandarijn (zoet) de kamer met 3 bedden is de mooiste beste douche. deze heeft ook een keukentje. de 3 kamers beneden geen prive-terras. Inderdaad ratten met witte buik dus geen rioolrat in de pergola. Indruk dat men er niet zo veel zin of tijd voor heeft. Dochter moet voor chemokuur regelmatig naar Athene. Avondeten was er niet zoals in de gids stond. Basin is 4 x 4 meter kan je rustig ingaan maar je moet wel eerst de beestjes en de bloemen/blaadjes eruit vissen. Water werd wel regelmatig gewisseld. 's morgens vanaf 04.00 uur!!! kwamen de eerste militaire vliegtuigen zeer laag over. Echt rustig is dat niet je bent wakker. Daarna komen ze regelmatig. Soms denk je dat ze in d boomgaard willen landen.

Alleen gereisd in juni 2006

Hotel Voulamadis House info