Géén boekingskosten

Hotel Grecian Castle

GriekenlandChiosChios Stad

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grecian Castle voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 55 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 55 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

63 Reviews over Grecian Castle

• 8Marco Stigt27-01-2018

Mooi hotel.met goede ligging. Onlangs uitgebreid

De vriendelijkheid...service...ruime kamers...

• 9C.Boutestein20-08-2017

Prachtig hotel!

Zeer goed en mooi Hotel. Mooie ruime kamer, wij zaten in het gebouw achterin de tuin gelegen. Super rustig en groot balkon en een ruime badkamer met top douche. Bedden ook inorde. Schoon zwembad. Niet veel lig bedden en veel herrie van de naast gelegen weg. Super goed ontbijt met veel variatie aan eten en drinken. Heerlijke grote olijven. Vriendelijk personeel. Wij hadden logies ontbijt. Maar daarnaast kon je gewoon dineren. Jammer dat we dit niet vaker hadden gedaan. Heel lekker en smaakvolle gerechten. Een echte aanrader voor stelletjes. Stad Chania met de haven op loop afstand. Helaas vonden wij het niet zo gezellig daar. Veel cafe bars met locale jongeren, maar weinig gezellige tavernes. Maar het hotel maakte alles goed. Goede vakantie gehad.

• 9theo kuipers05-05-2017

prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel

Je waant je in een kasteel. Huur wel een auto om het hele eiland te bezichtigen, vooral het prachtige dorp Petra met zeer bijzondere muurdecoraties. Nergens anders hebben we dit gezien

• 8famvankoert06-07-2016

Erg veel wind en geen strand

Hotel is erg goed, eten iedere avond een feest!! Ook veel Griekse bruiloften in dit hotel.

• 8Frank en andrea13-10-2015

Aanrader

Goed hotel met schone kamers en goede bedden. Goed ontbijt. Zelfde eigenaar als golden sand. Totaal plaatje is meer dan goed!

• 9Denise29-08-2015

Fijn hotel!

Bij aankomst was onze kamer (104) meteen klaar. Helaas hadden wij geen balkon, maar daar namen we genoegen mee aangezien we een last minute hadden geboekt. De kamer was heel schoon! Bovendien waren de airco en het kluisje bij de prijs inbegrepen wat voor ons een echte verrassing was. Het personeel was ontzettend vriendelijk en elke dag werden de kamers schoongemaakt wat erg prettig was. Wij verbleven hier eind augustus en hadden genoeg bedjes bij het zwembad. Het ontbijt was uitstekend (vers brood, eieren, fruit, zuivelproducten, zelfgemaakte jam, elke dag verse taart, verse cake etc.) Ook het avondeten bij het hotel was erg lekker! Dan even over het strand.. Het Bella Vista strand (tegenover het hotel) stelt eigenlijk niets voor.. Het ligt langs dezelfde (drukke) weg als het hotel en heeft maar weinig ligbedjes en dixies als toilet. Beter kun je de bus pakken naar Karfas (2 euro pp). Daar is het echt super!

• 9N.24-08-2015

Aanrader

Fijn hotel, erg sfeervol. Kamers zijn schoon en alle ramen/deuren zijn voorzien van een hor en zonverduisterende gordijnen. Wij zaten aan de achterkant met een groot balkon en het was heel stil en rustig. Aan de voorkant van het hotel ligt een weg maar daar heb je geen last van. Kamers worden elke dag schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is uitgebreid en ook 's avonds kan je lekker en betaalbaar eten (gasten krijgen 15% korting). Ook staat er in de lobby de gehele dag water, sap en koekjes klaar. Op 3 minuten lopen heb je een kiezel/zand strand, waar je voor 2 euro de hele dag kan liggen (als je een drankje neemt lig je er gratis). Het strand is voorzien van kleedhokjes, (invalide)WC, douche, bar, bedjes, parasols en strandwacht. Stad en haven zijn 5/10 minuten lopen, hier zijn genoeg cafés en restaurantjes waar je prima kan eten. Het vliegveld is ook maar 5 minuten rijden dus je hebt gelukkig geen lange transfer. Wij hebben het naar ons zin gehad!

• 8Heerlijk hotel op prima locatie18-08-2015

Vier sterren zeker waard

Grecian Castle is een mooi ingericht hotel op loopafstand van het centrum van Chios Stad. De 3 persoonskamer was wat krap (door de slaapbank) maar de badkamer en balkon groot genoeg. De kamers zijn compleet en dagelijks is er schoonmaak en verse handdoeken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was maar heel beperkt ondiep wat stijl afliep naar 5 meter diep, wat totaal niet geschikt is voor kleine kinderen. Er is geen kinderbad. De ruimte rondom het zwembad voor ligbedden was zeer beperkt. Mede doordat aan èèn zijde het terras opgesteld stond. Na 19.00 uur wordt het zwembad afgezet met touwen en kun je er naast dineren. Wat zeker sfeerverhogend is. Het ontbijt en de keuken in het algemeen is een aanrader.

• 8Laura04-09-2014

Fijn verblijf, dicht bij het centrum

Ik ben samen met mijn vriend 8 dagen naar Chios geweest, waarbij we in dit hotel hebben overnacht. Het hotel ziet er mooi uit, is goed verzorgd en wordt goed schoon gehouden. Het eten is lekker en het ontbijt is erg uitgebreid. Het enige minpuntje vond ik de wat gedateerde kamers, de bedden lagen niet zo lekker. Verder hebben we het super naar onze zin gehad. Het personeel is erg vriendelijk en het zwembad is erg fijn. Hierbij kun je gebruik maken van de handdoekenservice en parasols/ligbedden.

• 9cor09-05-2014

Luxe en comfortabel

Een schitterend hotel gelegen 800 meter buiten het centrum. Zeer vriendelijk personeel en keurige kamers. Elke dag werd er gedweild en werden er schone handdoeken neergelegd. Het buitenterrein is echt Grieks en heerlijk rustig. Goede parkeerfaciliteit voor het hotel. Uitzicht op zee in vele kamers. Je kunt er prima eten voor een goede prijs. Ontbijt is echt heel goed. Alles is voorradig (internationaal ontbijt).

Hotel Grecian Castle info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden