Aparthotel Ai Yannis Suites

Aparthotel Ai Yannis Suites

9.6Fenomenaal

Griekenland, Chios, Chios Stad

Op vakantie geweest naar Ai Yannis Suites?

9.6Fenomenaal

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info

5 reviews over Aparthotel Ai Yannis Suites

• 9Sylvia07-05-2014

Mooi hotel

We voelde ons erg welkom. Hele goede service.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 10marc Stalmans28-05-2013

This is heaven!

When we arrived at Ai Yiannis, we were received as if we were family, that had been away for a long time... we felt immediately at home. This hotel is: luxury, comfort, service, attention to details, design, culture... Our room was extremely spacious, had a perfect view over the bay, soft large bed, sitting room and the entire hotel is extremely clean. The restaurant is the only one, we found in Chios, with a real "Michelin-guide" level of service and gastronomy. Perfect breakfast. The owners and the personnel are kind, helpful and polite. We will certainly go back!!! See you, Anna!

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Krista12-03-2013

Zalige plek om tot rust te komen

Dit is echt een plekje hemel op aarde. De rit vanaf de luchthaven was wel een eindje maar wat een geweldige ontvangst. Mike en Anna hebben ons echt een onvergetelijke vakantie bezorgd. De kamers zijn zeer ruim en hebben een mooi terras. Het ontbijt heel uitgebreid en lekker. Voor het avondeten heeft men keuze genoeg , vooral hun vis is een aanrader, heel vers en smakelijk klaargemaakt. Bestel zeker ook de Moijto ! top gewoon Voor wie dat wil genieten zeker een aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Marianna Meijer12-03-2013

Super uitzicht en heerlijk eten

Wij zijn heel tevreden met ons verblijf in Ai Yannis Suites - geweldige locatie met een super uitzicht en maar 7 minuten van het strand af. Het is de perfecte vakantie locatie, heel rustig en wij hebben elke dag heerlijk gegeten, ook in het hotel waar het restaurant een super uitzicht heeft. Onze kamer was heel groot, ideaal voor een familie - wij waren met ons dochtertje en zij vond het ook geweldig, zij kon ook heerlijk in de tuin spelen. We hadden ook een groot balkon waar wij 's avonds lekker konden zitten en genieten van het uitzicht en de stilte. Iedereen in het hotel was heel vriendelijk en de aanwezigheid van de eigenaar Kapitein Michalis bij onze aankomst was ook heel fijn en hij kon ons heel veel vertellen over Chios en de omgeving. Wij hopen volgend jaar weer terug te gaan om nog meer van dit pracht eiland te kunnen ontdekken en in dit mooi, schoon, boutique hotel te kunnen verblijven

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

2 tips over Aparthotel Ai Yannis Suites

• marc Stalmans, 28-05-2013 Rapporteren

The hotel is situated in the village of Kardamylà, 1 hour drive from Chios city (in a calm and beautiful surrounding!)!

• Krista, 12-03-2013 Rapporteren

Het eiland is niet zo groot, je huurt best een wagen en dan kun je van hieruit dagelijks een trip maken naar een ander gedeelte van het eiland. Ai Yannis heeft een eigen Beach Bar met de beste cocktails

0 vragen over Aparthotel Ai Yannis Suites

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette