Appartement Sea Breeze

Appartement
Appartement Sea Breeze
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Sea Breeze in het Nederlands

2006

Appartementen zien er netjes en schoon uit. Personeel is vriendelijk.

Bereikbaarheid/liggen zijn niet ideaal. Om naar het dichtsbijzijnde stadje te lopen moet je over het (kiezel) strand of over de weg met steile hellingen.

Eenmaal per week is er grieks buffet en dat was echt ontzettend lekker!! Mijn reisgenoot die normaal het liefst schnitsels eet vond het zelfs overheerlijk!!!

Jammer dat we voor de laaste nacht naar een andere kamer zouden moeten verhuizen (omdat onze kamer weer voor andere mensen verhuurd zou zijn), maar na een telefoontje met de hostess mochten we in onze eigen kamer blijven.

Wel een heerlijk complex om echt tot rust te komen!!

Gereisd anders in juli 2006

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Breeze in Agios Emilianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.