Appartement Sea Breeze

3 reviews over Appartement Sea Breeze in het Nederlands

Prachtig uitzicht

Femmy en Olav van Belzen
22-9-2010

Zeer mooie appartementen in een zeer rustige omgeving. Vrij klein zwembad, alles zeer schoon en goed onderhouden. Beslist niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn. Via strand ongeveer 10 minuten lopen naar 2 supermarktjes en drie taverna's. "To Kamari" heeft niet zo'n grote kaart maar is wel spotgoedkoop, en heeft lekker eten. Voor 4 personen € 45 incl. liter huiswijn. "The Twins" is ietjes duuder maar heeft een zeer uitgebreide kaart, beide taverna's zeer vriendelijke bediening. De derde taverna zit iets voorbij het dorpsplein en heeft vrij simpele gerechten maar prima van smaak. Alles gaat er in een relaxte sfeer en haast kent men er niet. Verder zijn de plaatsjes Pyrgi en Mesta een must, je waant je er 100 jaar terug in de tijd. Verder in het zuiden natuurlijk de Mastiekbomen die nergens anders in Griekenland voorkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Chios.

Gereisd met vrienden in september 2010

Rustig gelegen ,uitstekend appartement.

Eri de Boo
5-8-2010

Ondanks dat het complex goed bezet was,kom je wenig mensen tegen.

We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf.Alles is uitskend onderhouden en werkt ook.Kapot koffieapp. was in een uurtje vervangen.

Verder is het Agia Fotini een leuk dorpje,waar je goedkoop kan eten.35 euro voor 2 pers.Er zijn 2 minimarktjes die alles hebben.

Kom hier nog wel eens terug.

Eric

Gereisd met vrienden in juli 2010

mooi en zeer schoon appartement. Gelegen aan heuvelig weggetje, weinig verkeer. Dichtsbijzijnde dorpje met restaurants en supermarktje op 20 minuten lopen, deels over een kiezelstrandje.

Bus vanuit het dorpje alleen om 08.00 u!

Met taxi's is alles goed bereikbaar. € 14,00 voor een ritje naar Chios stad.

Brood konden we dagelijks vers bezorgd krijgen. Klein supermarktje aanwezig in complex.

Het zwembad was in een herstelfase en dus niet te gebruiken. Jammer, want mede daarop hadden we deze accomodatie uitgekozen ! Eigenaar Michaelis wenste geen excuus te maken. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Breeze in Agios Emilianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.