Appartement Sea Breeze

Appartement
Appartement Sea Breeze
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Sea Breeze in het Nederlands

2008

Appartementen zijn ruim en netjes

Bart en Birgit
7-6-2008

Appartementen zijn ruim en netjes. Uitzicht is mooi. Personeel is beleefd.

Het zwembad is geopend van 10 tot 18 uur en deze tijden worden strikt nageleefd, dus `s avonds nog even een baantje trekken zit er niet in.

Wij kregen het gevoel dat elke stap die je zet wordt gecontroleerd, dit gaf ons niet echt een gevoel van vrijheid. Kortom, wij waren blij dat we na 4 dagen naar stenakas konden.

Gereisd familie in mei 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Breeze in Agios Emilianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.