Appartement Sea Breeze

3 reviews over Appartement Sea Breeze in het Nederlands

Mooie plek

Familie Stadt
12-9-2013

Fantastisch appartementencomplex. Weg ernaartoe is wat lastig te vinden en laatste stukje erg stijl. Zwembadwater ijzig. We moesten eerst de ijsberen eruit jagen. Zeewater heerlijk.

Gereisd met partner in september 2013
2008

prima

j.de wit
12-6-2008

prima. mooi complex, fijne mensen en ontzettend schoon en netjes. Alleen de bereikbaarheid is pittig klimmen en dalen. Auto of motr/brommer is een must anders kom je niet ver.

Gereisd met partner in mei 2008
2006

Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en mooi uitzicht op zee. Voor luxe rustzoekers.Zeer rustig en mooi gelegen.Veel ramen en geen luiken dus airco is noodzakelijk(€8,- p/d). De bar heeft een doorloophoogte van 155cm en heeft slechts 3 krukken. Wel is er een gezellige veranda met zitjes waar je bedient wordt.Je kunt er eten en drinken bestellen (30cl bier €2,50, heerlijke pizza €7,-) Het (wat kleine) zwembad is heel mooi maar heeft weinig ruimte rondom voor de ligbedden. Het kiezelstrand voor het komplex is heerlijk rustig, wel heb je waterschoentjes nodig ivm de (soms grote) keien. Sea Breeze ligt in Aghia Fotia en niet in Aghia Fotini!! In Aghia Fotia zijn geen winkels of tavernes! Deze vind je in Aghia Fotini wat 400 meter verder ligt en bereikbaar is via een slecht begaanbaar (wier-)strand in +- 25 minuten of met de auto via de kustweg in ook 25 minuten. Een auto is zowiezo noodzakelijk omdat Seabreeze nogal geissoleerd aan een zeer sterk hellende weg ligt van 30%!!

Gereisd met partner in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Breeze in Agios Emilianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.