Appartement Sea Breeze ****

Review geschreven door Femmy en Olav van Belzen

Prachtig uitzicht

Femmy en Olav van Belzen,
22-9-2010

Zeer mooie appartementen in een zeer rustige omgeving. Vrij klein zwembad, alles zeer schoon en goed onderhouden. Beslist niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn. Via strand ongeveer 10 minuten lopen naar 2 supermarktjes en drie taverna's. "To Kamari" heeft niet zo'n grote kaart maar is wel spotgoedkoop, en heeft lekker eten. Voor 4 personen € 45 incl. liter huiswijn. "The Twins" is ietjes duuder maar heeft een zeer uitgebreide kaart, beide taverna's zeer vriendelijke bediening. De derde taverna zit iets voorbij het dorpsplein en heeft vrij simpele gerechten maar prima van smaak. Alles gaat er in een relaxte sfeer en haast kent men er niet. Verder zijn de plaatsjes Pyrgi en Mesta een must, je waant je er 100 jaar terug in de tijd. Verder in het zuiden natuurlijk de Mastiekbomen die nergens anders in Griekenland voorkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Chios.

Gereisd met vrienden in september 2010