Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en op

Review geschreven door John

Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en op

John,
5-6-2006

Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en mooi uitzicht op zee. Voor luxe rustzoekers.Zeer rustig en mooi gelegen.Veel ramen en geen luiken dus airco is noodzakelijk(€8,- p/d). De bar heeft een doorloophoogte van 155cm en heeft slechts 3 krukken. Wel is er een gezellige veranda met zitjes waar je bedient wordt.Je kunt er eten en drinken bestellen (30cl bier €2,50, heerlijke pizza €7,-) Het (wat kleine) zwembad is heel mooi maar heeft weinig ruimte rondom voor de ligbedden. Het kiezelstrand voor het komplex is heerlijk rustig, wel heb je waterschoentjes nodig ivm de (soms grote) keien. Sea Breeze ligt in Aghia Fotia en niet in Aghia Fotini!! In Aghia Fotia zijn geen winkels of tavernes! Deze vind je in Aghia Fotini wat 400 meter verder ligt en bereikbaar is via een slecht begaanbaar (wier-)strand in +- 25 minuten of met de auto via de kustweg in ook 25 minuten. Een auto is zowiezo noodzakelijk omdat Seabreeze nogal geissoleerd aan een zeer sterk hellende weg ligt van 30%!!

Gereisd met partner in juni 2006