Appartement Sea Breeze ****

8,3

8 reviews over Appartement Sea Breeze in het Nederlands

Mooie plek

Familie Stadt, 12-9-2013

Fantastisch appartementencomplex. Weg ernaartoe is wat lastig te vinden en laatste stukje erg stijl. Zwembadwater ijzig. We moesten eerst de ijsberen eruit jagen. Zeewater heerlijk.

Prachtig uitzicht

Femmy en Olav van Belzen, 22-9-2010

Zeer mooie appartementen in een zeer rustige omgeving. Vrij klein zwembad, alles zeer schoon en goed onderhouden. Beslist niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn. Via strand ongeveer 10 minuten lopen naar 2 supermarktjes en drie taverna's. "To Kamari" heeft niet zo'n grote kaart maar is wel spotgoedkoop, en heeft lekker eten. Voor 4 personen € 45 incl. liter huiswijn. "The Twins" is ietjes duuder maar heeft een zeer uitgebreide kaart, beide taverna's zeer vriendelijke bediening. De derde taverna zit iets voorbij het dorpsplein en heeft vrij simpele gerechten maar prima van smaak. Alles gaat er in een relaxte sfeer en haast kent men er niet. Verder zijn de plaatsjes Pyrgi en Mesta een must, je waant je er 100 jaar terug in de tijd. Verder in het zuiden natuurlijk de Mastiekbomen die nergens anders in Griekenland voorkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Chios.

Rustig gelegen ,uitstekend appartement.

Eri de Boo, 5-8-2010

Ondanks dat het complex goed bezet was,kom je wenig mensen tegen.

We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf.Alles is uitskend onderhouden en werkt ook.Kapot koffieapp. was in een uurtje vervangen.

Verder is het Agia Fotini een leuk dorpje,waar je goedkoop kan eten.35 euro voor 2 pers.Er zijn 2 minimarktjes die alles hebben.

Kom hier nog wel eens terug.

Eric

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

prachtige plek, wel op afstand van dorpje

andrien, 16-5-2009

mooi en zeer schoon appartement. Gelegen aan heuvelig weggetje, weinig verkeer. Dichtsbijzijnde dorpje met restaurants en supermarktje op 20 minuten lopen, deels over een kiezelstrandje.

Bus vanuit het dorpje alleen om 08.00 u!

Met taxi's is alles goed bereikbaar. € 14,00 voor een ritje naar Chios stad.

Brood konden we dagelijks vers bezorgd krijgen. Klein supermarktje aanwezig in complex.

Het zwembad was in een herstelfase en dus niet te gebruiken. Jammer, want mede daarop hadden we deze accomodatie uitgekozen ! Eigenaar Michaelis wenste geen excuus te maken. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

prima

j.de wit, 12-6-2008

prima. mooi complex, fijne mensen en ontzettend schoon en netjes. Alleen de bereikbaarheid is pittig klimmen en dalen. Auto of motr/brommer is een must anders kom je niet ver.

Appartementen zijn ruim en netjes

Bart en Birgit, 7-6-2008

Appartementen zijn ruim en netjes. Uitzicht is mooi. Personeel is beleefd.

Het zwembad is geopend van 10 tot 18 uur en deze tijden worden strikt nageleefd, dus `s avonds nog even een baantje trekken zit er niet in.

Wij kregen het gevoel dat elke stap die je zet wordt gecontroleerd, dit gaf ons niet echt een gevoel van vrijheid. Kortom, wij waren blij dat we na 4 dagen naar stenakas konden.

Appartementen zien er netjes en schoon uit

Desiree, 11-7-2006

Appartementen zien er netjes en schoon uit. Personeel is vriendelijk.

Bereikbaarheid/liggen zijn niet ideaal. Om naar het dichtsbijzijnde stadje te lopen moet je over het (kiezel) strand of over de weg met steile hellingen.

Eenmaal per week is er grieks buffet en dat was echt ontzettend lekker!! Mijn reisgenoot die normaal het liefst schnitsels eet vond het zelfs overheerlijk!!!

Jammer dat we voor de laaste nacht naar een andere kamer zouden moeten verhuizen (omdat onze kamer weer voor andere mensen verhuurd zou zijn), maar na een telefoontje met de hostess mochten we in onze eigen kamer blijven.

Wel een heerlijk complex om echt tot rust te komen!!

Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en mooi uitzicht op zee. Voor luxe rustzoekers.Zeer rustig en mooi gelegen.Veel ramen en geen luiken dus airco is noodzakelijk(€8,- p/d). De bar heeft een doorloophoogte van 155cm en heeft slechts 3 krukken. Wel is er een gezellige veranda met zitjes waar je bedient wordt.Je kunt er eten en drinken bestellen (30cl bier €2,50, heerlijke pizza €7,-) Het (wat kleine) zwembad is heel mooi maar heeft weinig ruimte rondom voor de ligbedden. Het kiezelstrand voor het komplex is heerlijk rustig, wel heb je waterschoentjes nodig ivm de (soms grote) keien. Sea Breeze ligt in Aghia Fotia en niet in Aghia Fotini!! In Aghia Fotia zijn geen winkels of tavernes! Deze vind je in Aghia Fotini wat 400 meter verder ligt en bereikbaar is via een slecht begaanbaar (wier-)strand in +- 25 minuten of met de auto via de kustweg in ook 25 minuten. Een auto is zowiezo noodzakelijk omdat Seabreeze nogal geissoleerd aan een zeer sterk hellende weg ligt van 30%!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Breeze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea Breeze in Agios Emilianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea Breeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sea Breeze scoort een 8.3 uit 10 op basis van 9 reviews.