Géén boekingskosten

Sea Breeze

Appartement
GriekenlandChiosAgios Emilianos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sea Breeze voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 9 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 9 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Sea Breeze

• 9Familie Stadt12-09-2013

Mooie plek

Fantastisch appartementencomplex. Weg ernaartoe is wat lastig te vinden en laatste stukje erg stijl. Zwembadwater ijzig. We moesten eerst de ijsberen eruit jagen. Zeewater heerlijk.

• 9Femmy en Olav van Belzen22-09-2010

Prachtig uitzicht

Zeer mooie appartementen in een zeer rustige omgeving. Vrij klein zwembad, alles zeer schoon en goed onderhouden. Beslist niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn. Via strand ongeveer 10 minuten lopen naar 2 supermarktjes en drie taverna's. "To Kamari" heeft niet zo'n grote kaart maar is wel spotgoedkoop, en heeft lekker eten. Voor 4 personen € 45 incl. liter huiswijn. "The Twins" is ietjes duuder maar heeft een zeer uitgebreide kaart, beide taverna's zeer vriendelijke bediening. De derde taverna zit iets voorbij het dorpsplein en heeft vrij simpele gerechten maar prima van smaak. Alles gaat er in een relaxte sfeer en haast kent men er niet. Verder zijn de plaatsjes Pyrgi en Mesta een must, je waant je er 100 jaar terug in de tijd. Verder in het zuiden natuurlijk de Mastiekbomen die nergens anders in Griekenland voorkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Chios.

• 8Eri de Boo05-08-2010

Rustig gelegen ,uitstekend appartement.

Ondanks dat het complex goed bezet was,kom je wenig mensen tegen. We hadden het zwembad praktisch voor ons zelf.Alles is uitskend onderhouden en werkt ook.Kapot koffieapp. was in een uurtje vervangen. Verder is het Agia Fotini een leuk dorpje,waar je goedkoop kan eten.35 euro voor 2 pers.Er zijn 2 minimarktjes die alles hebben. Kom hier nog wel eens terug. Eric

• 10papadopoulos georgios09-08-2009

Great Place!

Top location on Chios,if you realy wish to have a Vacation! 12 minutes drive to Chios town in between 3 marvelous beaches spacious state of the art apartments, they have a fantastic swimming pool, also a mini market and a pool bar. maids are wonderfull staff is very friendly and willing to assist.

• 8andrien16-05-2009

prachtige plek, wel op afstand van dorpje

mooi en zeer schoon appartement. Gelegen aan heuvelig weggetje, weinig verkeer. Dichtsbijzijnde dorpje met restaurants en supermarktje op 20 minuten lopen, deels over een kiezelstrandje. Bus vanuit het dorpje alleen om 08.00 u! Met taxi's is alles goed bereikbaar. € 14,00 voor een ritje naar Chios stad. Brood konden we dagelijks vers bezorgd krijgen. Klein supermarktje aanwezig in complex. Het zwembad was in een herstelfase en dus niet te gebruiken. Jammer, want mede daarop hadden we deze accomodatie uitgekozen ! Eigenaar Michaelis wenste geen excuus te maken. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

• 10j.de wit12-06-2008

prima. mooi complex, fijne mensen en ontzettend schoon en netjes. Alleen de bereikbaarheid is pittig klimmen en dalen. Auto of motr/brommer is een must anders kom je niet ver.

• 5Bart en Birgit07-06-2008

Appartementen zijn ruim en netjes. Uitzicht is mooi. Personeel is beleefd.
    Het zwembad is geopend van 10 tot 18 uur en deze tijden worden strikt nageleefd, dus `s avonds nog even een baantje trekken zit er niet in.
    Wij kregen het gevoel dat elke stap die je zet wordt gecontroleerd, dit gaf ons niet echt een gevoel van vrijheid. Kortom, wij waren blij dat we na 4 dagen naar stenakas konden.

• 7Desiree11-07-2006

Appartementen zien er netjes en schoon uit. Personeel is vriendelijk.

Bereikbaarheid/liggen zijn niet ideaal. Om naar het dichtsbijzijnde stadje te lopen moet je over het (kiezel) strand of over de weg met steile hellingen.

Eenmaal per week is er grieks buffet en dat was echt ontzettend lekker!! Mijn reisgenoot die normaal het liefst schnitsels eet vond het zelfs overheerlijk!!!

Jammer dat we voor de laaste nacht naar een andere kamer zouden moeten verhuizen (omdat onze kamer weer voor andere mensen verhuurd zou zijn), maar na een telefoontje met de hostess mochten we in onze eigen kamer blijven.

Wel een heerlijk complex om echt tot rust te komen!!

• 8John05-06-2006

Een prachtig komplex met ruime, lichte appartementen en mooi uitzicht op zee. Voor luxe rustzoekers.Zeer rustig en mooi gelegen.Veel ramen en geen luiken dus airco is noodzakelijk(€8,- p/d). De bar heeft een doorloophoogte van 155cm en heeft slechts 3 krukken. Wel is er een gezellige veranda met zitjes waar je bedient wordt.Je kunt er eten en drinken bestellen (30cl bier €2,50, heerlijke pizza €7,-) Het (wat kleine) zwembad is heel mooi maar heeft weinig ruimte rondom voor de ligbedden. Het kiezelstrand voor het komplex is heerlijk rustig, wel heb je waterschoentjes nodig ivm de (soms grote) keien. Sea Breeze ligt in Aghia Fotia en niet in Aghia Fotini!! In Aghia Fotia zijn geen winkels of tavernes! Deze vind je in Aghia Fotini wat 400 meter verder ligt en bereikbaar is via een slecht begaanbaar (wier-)strand in +- 25 minuten of met de auto via de kustweg in ook 25 minuten. Een auto is zowiezo noodzakelijk omdat Seabreeze nogal geissoleerd aan een zeer sterk hellende weg ligt van 30%!!

Appartement Sea Breeze info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    AGHIA FOTINI, 82100