Appartement Theoxenia Chios

25 reviews over Appartement Theoxenia Chios in het Nederlands

Beslist doen!

joost padberg
2-9-2015

Mooi appartementen complex. Fantastisch gelegen.

Direct aan zee. Agia Fotini een plaats voor de echte Griekenland genieters.

Service Super goed.

Als je het echte Griekenland wil ondekken the place to be!

Beslist gaan we deze locatie nog eens bezoeken.

Mooi eiland.

geweldige accomodatie

Marcel en Antonetta
27-6-2015

Afgelopen donderdag teruggekomen van Chios en verbleven in Theoxenia. Geweldig appartement direct aan zee gelegen aan een doodlopende straat dus geen razend verkeer voor je deur. Appartementen vorig jaar gerenoveerd als het gaat om de inventaris. geweldige bedden, de beste die wij ooit hebben meegemaakt in Griekenland. De eigenaresse is haar niets te veel en staat gewoon voor je klaar mocht het al nodig zijn. Agia Fotini is wel beetje geïsoleerd gelegen dus auto is aan te bevelen. Als we ooit weer terug gaan naar Chios dan zeker naar Theoxenia. En oh ja ook niet onbelangrijk: elke dag grondige schoonmaak van het gehele appartement en om de dag schoon beddegoed en schone handdoeken. In een woord geweldig en zeker aan te raden voor diegene die zo ze bed uit wil rollen de zee in.

Geweldig appartement aan zee.

R. de Haas
28-5-2015

Mooi appartement met een mooi uitzicht over zee. De appartementen worden elke dag schoongemaakt, bedden worden opgemaakt, en elke dag schone handoeken. Zelf om de dag schoon beddegoed. Tip. Kies voor een 2 kamer appartement. Dan heb je een ruim terras, en zit je niet vlak naast je buren, wat bij de studio's wel het geval is. Service is uitstekend dus. Agio fotini is wel leuk, maar beperkt. Een auto huren is dan ook een must. Er waren maar 2 restaurants, en een kleine supermarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Theoxenia Chios voor je op een rij gezet:

prachtige locatie met geweldig uitzicht

nen burger
    12-9-2014

Geweldig appartement op een hele mooie locatie. Appartementen zijn ruim netjes en van alle gemakken voorzien, grote slaapkamer, prima douche alle dagen schone handoeken. Iedere dag werd alles schoon gemaakt door ontzettend vriendelijke" intieurverzorgsters" de eigenaresse kwam regelmatig langs om te horen of alles goed was .(een hele leuke spontaane vrouw) wij verbleven met 5 personen in twee appartementen op de begane grond.Ook de aanwezige restaurantjes(3) waren prima en niet duur, ook weer heel vriendelijk personeel er is ook een kleine supermarkt in het dorpje. (Als ze iets niet hebben, dan regelen ze het voor je) je kunt ook hele mooie excursies maken over het prachtige eiland.

wij hebben een super week gehad, in een super appartement, op een super(niet heel toeristische) eiland in het mooie kleine plaatsje agia fotini

Heel net appartement op TOP-locatie Aghia Fotini

lamber mickers
    17-7-2014

Appartement Theoxenia ligt pal aan het strand aan een doodlopende boulevard. Zo met je badpak vanaf je bed 's morgens de zee in. Het schone keizelstrand betekent 100% helder water en weinig golfslag. Het schoonmaken van het appartement Theoxenia is voortreffelijk. En Rose {heet eigenlijk Triantafyllia] is een geweldige gastvrouw, die altijd klaar staat met info en hulp. Chios is een prachtig eiland met nauwelijks toeristen, In 7 dagen kun je het mooie eiland verkennen. Deblauwe zee en het schone kiezelstrand met de stro-parasols blijven aan je trekken. Wij gaan er nog eens terug; en dan naar Rose en weer naar appartement Theoxenia. We zaten twee weken op de begane grond in het 'paradijs'.

Aangename verrassing !!

Sandra
    2-10-2011

Eenvoudig kleinschalig complexje maar met een o zo schitterende ligging in een schattig onbedorven Grieks plaatsje. Alle app. en studio's hebben zeezicht en liggen praktisch aan het mooie rustige witte kiezelstrandje. Palmbomen, druivenranken en veel katjes. Kamer nr. 100 (studio begane grond) is echter niet gerenoveerd en erg 'basic' vergeleken bij de andere kamers. Enkele andere heb ik van binnen gezien en zien er keurig uit, compleet met 4 pits toestel, oven, magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker. Bedden worden elke dag opgemaakt en schoonmaak een paar keer per week. Vuilniszakjes worden elke dag vervangen. Voor het complex staan containers. Bedden zijn goed, alleen een beetje kort. Wij hebben het zo naar ons zin gehad dus wij komen terug! Alleen dan niet meer in kamer 100. Wel heeft kamer 100 een groter terras met ligstoelen zelfs. Echt voor rustzoekers, niet voor kinderen en scooter of auto noodzakelijk! Veel repeaters komen hier dus dat zegt wel wat !!

mooi plek

michelle en chris
    30-9-2011

net terug van 2 weken chios nix te klagen over app theoxenia prima vakantie gehad

Prima plek op een mooi eiland

s_waal
    4-9-2011

Via touroperator op deze plek terecht gekomen. Studio werd keurig schoongehouden en over de services geen klagen. Hadden eerst geen koffieautomaat, maar die werd snel alsnog geleverd. Zit aan het (kiezel)strand, overkant van de weg. Agia Fotini is zelf vrij klein, maar wel gezellig, met 3 restaurantjes, 1 minimarktje en 2 barretjes.

Advies: huur een scooter, motor of auto om het eiland te verkennen, maar zorg wel voor een allrisk verzekering (kost iets meer, maar voorkomt gezeur achteraf).

Ik durf deze plek met een gerust hart aan te bevelen.

leuk appartement maar erg gedateerd

C & A
    7-6-2011

Wij zaten 2 weken in een 2 kamer appartement op de begane grond in Theoxenia, het appartement was netjes schoongemaakt toen we aankwamen. Wel was onze douche (in het ligbad) met een strak gespannen vieze bruine douche slang waaronder je alleen in een achteroverhangende stand je haar kon wassen. Het snoer van de schemerlamp was zo gevaarlijk aangesloten dat we die maar niet hebben gebruikt..

De vloer van het appartement is na de oplevering niet meer gedweild.

Wel genoeg warm water en een grote koelkast, ook een magnetron en op verzoek van de vriendelijke Georgina een koffiezet apparaat. De handdoeken werden in het weekend te weinig vervangen, we moesten van Vrijdagmorgen tot Maandagmorgen met elk 1 heel zware en stugge handdoek doen plus een soort keukendoekje voor je gezicht. (is gemeld aan de hostess). Niet alles is negatief het is een fantastische plek als je van rust houd behalve Zaterdags, dan komen er veel Griekse jongeren op het strand met luide muziek.

Het mooiste uitzicht!

hekswart
    30-1-2011

De eerste keer op Chios en dus appartement Theoxenia. Lekker ruim appartement, klein keukenblokje maar voldoende en het geluk een combi-magnetron en waterkoker te hebben. Douchedeur draaide helaas naar binnen, de douche zelf was ruim voor griekse begrippen, incl. douchegordijn! Regelmatige schoonmaak en personeel vriendelijk. Schitterend uitzicht vanaf een groot balkon op strand/zee met aan de overkant Turkije en de hele dag wel wat te zien op het water. Bovendien stonden er heerlijke terrasstoelen.

Aghia Fotini zelf is een minimaal dorpje, weinig te beleven maar dat vinden wij oké, wel is het ontbreken van een warme bakker in het dorp of omgeving een groot gemis! Maar gelukkig was er in Armonia een geweldige banketbakker (ooit werkte hij in de Rotterdamse havens), zijn vitrine is een lust voor het oog!

Chios zelf is erg groot, wil je alles een beetje zien moet je minimaal 2 weken gaan. Aanraders: o.a. "maanlandschap" in het noorden, "doolhofdorp" Mesta, "beschilderde" dorpje Pyrgi.

We hebben een aantal aanbieders voor Theoxenia Chios voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theoxenia Chios in Aghia Fotini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theoxenia Chios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Theoxenia Chios scoort een 8.84 uit 10 op basis van 25 reviews.