Appartement Huize Yolanda

Appartement Huize Yolanda
9,7

12 tips over Appartement Huize Yolanda

Marja Jongerius, 12-6-2015
Kalamoti is een echte aanrader, Middeleeuws centrum, meer bijzonder dan Mesta, vanwege de grote hoeveelheid Middeleeuwse vervallen huizen,waar inwoners met bloeiende planten sfeer creëren omdat ze er zelf tussen moeten wonen.
P van der Wal, 23-5-2015

Op Chios wordt Pirgi en Mesta vernoemd maar vergeet zeker Olympi niet te bezoeken een prachtig dorp en een geweldige taverne op het plein genaamd Amethistos heerlijk gegeten en vriendelijke eigenaar.

In Agio Fotini een geweldige taverne om te eten genaamd Botzalaki vriendelijke bediening en heerlijk eten voor een goede prijs niet duur.

Marieke02, 8-5-2015
Chios is een prachtig gevarieerd eiland! Een paar dagen een auto huren is zeker een aanrader. Wij hebben meerdere kleine 'rondjes' op verschillende niveaus op het eiland gereden. Zo ben je niet te lang onderweg maar zie je wel veel. De kustlijn aan de Westkust is heel mooi. Anavatos, Mesta en Pyrgi zijn aanraders. In Kataraktis kun je lekker eten aan zee bij een restaurantje direct rechts van de droge rivier. Ook een (fiets)tochtje door de Kambos is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Yolanda voor je op een rij gezet:

Rona Lichtenberg, 5-5-2015
    Het folkloristisch museum in Kallimasia is heel interessant, van bruidsjurken tot olijfpers en allerhande gereedschap. Geeft een goed beeld van vervlogen tijden. Vraag Yolanda een afspraak te maken voor bezichtiging. De streek Kambos is als een sprookjesachtige tuin met beeldschone huizen. De mastiekdorpjes heel leuk om te bekijken. Het (gedeeltelijk) opgeknapte fort in Chios-stad interessant. Net buiten het fort zijn de prijzen van drankjes (veel!) lager dan op het centrale plein.
    Dino, 5-10-2014

auto nemen als je goed kunt wandelen.

Wil je alleen lezen en zwemmen...de plek!!

Gert-Jan en Marjo de Jong-van Es, 13-9-2014

Ontdek Chios met je huurauto van Avis.

In elk dorpje is wel wat leuks te ontdekken.

Pyrgi, Olympi en Mesta zijn mooie dorpen.

Bij taverna Psarokokalo op het pleintje in Agia Fotini kun je heerlijk eten.

Ten zuiden van Mesta ligt het mooie Avlonia-strandje.

h en j, 29-8-2014

lang "privé" strandje voor de deur ( rechts van de haven")

Na 15.30 u met schaduw van enkele bomen

Theo en Rian Niewold, 15-8-2014
    Alle kamers zijn aan te bevelen.
    Peter De Decker, 29-7-2014

Aan het strand van Agia Fotini eet je erg lekker voor een zachte prijs bij 'Botzalaki'. Er staat wel 'snackbar' op het uithangbord, maar dit etiket dekt zeker de lading niet, want het is een prima restaurant (probeer de spinaziekroketjes!), waar je lekkere verse vis kan krijgen en vriendelijk bediend wordt.

Zeker een bezoek waard: de mastiekdorpen Pyrgi en Mesta en helemaal in het zuiden de schitterende baai van Vroulidia.

Els, 6-7-2014
    Taverne Psarokokalo, met de witte tafels en stoelen, naast het supermarktje is een aanrader. Super gegeten! Een auto is wel aan te raden. Chios is een prachtig eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Yolanda voor je op een rij gezet: