Appartement Huize Yolanda

9,7

37 reviews over Appartement Huize Yolanda in het Nederlands

Will en Yvonne, 17-10-2017

Ja,

Het is het beste, schoonste en vriendelijkste app.compex dat ik na 40 jaar Griekenland vakanties heb ervaren.

Een prachtig uitzicht vanuit alle studio's over de zee / heuvels.

Wij waren er 5 weken en het verveelt geen moment.

Ruimte is groot en wordt elke dag goed schoon gemaakt.

Keukentje is voldoende om zelf een potje te koken met een magnetron, koffiezetter, etc,etc.

Het strand is op +/- 100 meter bereikbaar.

Suppermarkt op 2 km. Restaurant op 800 mtr.

Yolanda en Pantelis maken je het erg naar je zin en niets is te veel als je het vraagt.

Wat kan ik nog meer zeggen ervaar het zelf het is een aanrader.

Je heb wel een auto nodig maar vraag het Pantelis hij geeft je daar een advies in en hij regelt dat eventueel als je dat wenst.

Uitzondering:

Helaas gaan er geen charter vluchten naar Chios maar via Lesbos wel, en er gaat elke dag een Ferry Lesbos/

met heen n terug met een kleine tussen stop in Athene.

Ervaar het verblijf op Chios bij Yolanda en Pantelis, je zal zien, je komt op het zelfde prachtige resultaat zoals ik heb beschreven.

Chios.

Het beste is via Athene met Aegean en kost niet veel meer in reistijd. Je hebt dan zelfs een lijnvlucht Will en Yvonne

Thuis op Chios

Smitsjes, 26-5-2017

Eigenlijk is het heel simpel. Wij voelen ons thuis op chios. Yolanda studios is voor ons de basis. We voelen ons op ons gemak daar, ligging super voor ons. Wij vinden daar de rust en kunnen de drukte opzoeken.

Yolanda en Pantelis zijn twee super mensen die jou verblijf zeer aangenaam maken. Daar is niet veel wat ik aan toe kan voegen wat al niet eerder is verteld.

Ik zou zeggen, boek en ervaar zelf maar. WIj hebben weer volop genoten. Voor ons is dit een terugkerende adres elke jaar indien mogelijk.

Schroom niet om wensen/problemen met hun bespreekbaar te maken. Zij nemen alles heel serieus en doen er iets mee. Nergens is het perfect, maar wel perfect dat zij luisteren en acteren. Top verblijf wat ons betreft.

Er is genoeg over het eiland te vinden en zou een hele boekwerk kunnen schrijven, maar je kunt prima terecht bij hun voor ideeën enz. Er ligt een boek bij hun op de receptie met verhalen van de mensen die daar zijn gebleven, in veel verschillende talen. Lees het maar eens door.

Simply fabulous!

Tomislav Ivanus, 26-10-2016

Yolanda Studios are located 150 m from sea in a nice and quiet area. From all rooms there is a sea view. Rooms are specious and well decorated with huge balconies. The owners are probably the best part in this Chios experience. They are completly commited and helpful beyond the usual hospitality.

Great experience in total!

In één woord prima!

Marja, 16-9-2016

Het is jammer dat veel toeristen de weg naar Chios niet meer kunnen vinden uit angst voor problemen met vluchtelingen.

Wij zijn net 2 weken in huize Yólanda geweest, met de auto het hele eiland over gereden, en nooit een vluchteling gezien.

De accomodatie is geweldig, schoon, netjes, mooi uitzicht, en zeer vriendelijke eigenaren.

In het dorpje 3 Griekse taverna's en een Italiaans restaurant, dus variatie genoeg.

Een absolute aanrader voor rustzoekers!

Uitstekend verblijf

Henk, 21-8-2016

Rustig gelegen. Je moet ons inziens absoluut gemotoriseerd zijn anders wordt het een lastig verhaal.Maar de eigenaren top. Appartementen super schoon en voorzien van alles. Lopen naar Agia Fotini paar honderd meter.

Toppie; wij komen er al drie jaar.

Overweldigend

Wiersma, 11-8-2016

Al meer dan 15 jaar komen we op Chios. Sinds vorig jaar voor het eerst in huize Yolanda. Dit appartement heeft alles, mooie ligging met prachtig uitzicht, rust, geweldige eigenaren, elke dag wordt schoongemaakt, zelfs op zondag! Yolanda en Pantelis doen alles om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Het appartement is zeer compleet, het ontbreekt je aan niets!

Kortom, een topvakantie op een toplocatie!

Chios is deze zomer zeer negatief in het nieuws geweest in verband met de vluchtelingen. We zijn hier nu twee weken met nog 1 week te gaan. Vluchtelingen zijn wij nog nergens tegengekomen. De bewoners hier op Chios zeggen ook dat het enorm is opgeblazen in de media. HEEL JAMMER!

Wil je namelijk een unieke, authentieke, Griekse vakantiebestemming dan moet je op Chios zijn! Dat is alleen maar genieten!

Heerlijk rustig gelegen en toch vlakbij de zee

Peter S., 10-5-2016

Deze studio's liggen eigenlijk in het minuscule Agios Ioannis. Dus enigszins afgelegen van de, zeker 's zomers, vaak uitbundige (parkeer)drukte van Agia Fotia/Agia Fotini. Het wordt ook via een ander weggetje bereikt. Het strand van Agia Fotia, waar ook een paar barretjes, een winkeltje en tavernes te vinden zijn, ligt op hooguit 5 minuten lopen van Huize Yolanda. Vanaf de balkons heb je een prachtig uitzicht op de zee. De studio's zijn voorzien van airco èn een plafondventilator. Anders dan de meeste Griekse accommodaties biedt Yolanda uitstekende, royale bedden. En nog iets uitzonderlijks: alles werkt zoals het moet werken! Het keukentje is compleet ingericht met een kookplaat, een oven, magnetron, koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker en koelkast(je). Mocht daar toch nog iets aan ontbreken (b.v. een fruitpers), dan wordt daar op verzoek onmiddellijk in voorzien. De eigenaren zijn echt schatten van mensen! Voor degenen die asielzoekers vrezen, kan nog worden opgemerkt dat die zich uitsluitend op en rond het centrale parkje in de hoofdstad ophouden. Ver verwijderd dus van Agios Ioannis en Agia Fotia. Kortom: in Huize Yolanda ben je verzekerd van een zorgeloze vakantie! Het enige wat ik er hoorde, waren de vogeltjes in de vallei om me heen...

fam de Bot, 12-10-2015

We hebben 4 weken bij Yolanda en Pantelis doorgebracht. In een woord geweldig.

De studio’s zijn van alle gemakken voorzien.

De vriendelijke eigenaren houden alles heel schoon en zijn erg hulpvaardig.

Wij komen al jaren in Griekenland en hebben redelijk wat appartementen gezien maar dit is echt wel een topper. Een dikke 10 waard.

Het eiland Chios is erg mooi en bijzonder relaxed. Agia Fotini was rustig in September. Op loopafstand van het appartement een kleine boulevard met eet en drink gelegenheden

John en Margaretha, 24-9-2015

De appartementen zijn ruim, licht, van alle gemakken voorzien en perfect onderhouden. Het is fijn vertoeven op het ruime balkon waar 's morgens de zon schijnt. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht op de zee en de heuvels aan de overkant. Het appartementengebouw staat in een zeer rustige omgeving op slechts een paar minuten lopen naar het strand. Via een houten pad over het keienstrand ben je binnen 5 minuten bij de restaurantjes van Agia Fotini.

zeer lux ingericht

c.w van noort, 19-9-2015

Geen zwembad en zonterras. Wel dicht bij strand van Aghia Fotini. loopafstand.

Bereikbaarheid met auto alleen mogelijk via Kalamassia

ideaal voor rustzoekers.

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Yolanda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Yolanda in Aghia Fotini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Yolanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Yolanda scoort een 9.73 uit 10 op basis van 40 reviews.