Appartement Toulipa

Appartement info

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Toulipa

• 8Hans25-06-2006

we hebben een last-minute geboekt naar dit appartement en voor dat geld (minder dan €200) heb je echt een heel goed appartement. Nu zaten we ook bovenin en dan heb je echt een superuitzicht. Je moet niet onderin komen te zitten, dan zit je echt in een kuil. Het nadeel van dit appartement is de ligging. Als je boodschappen wilt doen moet je hellende weg naar beneden lopen en ook weer omhoog (:D). Wij hadden de hele week een scooter gehuurd, wat opzich geen overbodige luxe is, want als je wat wilt zien heb je echt wel vervoer nodig.

Gereisd met vrienden in juli 2004

• 7Judith12-04-2006

Armzalig appartement, zelfs voor Griekse begrippen. De douche viel van narigheid uit elkaar maar veel tijd breng je daar toch niet door. Een fijne vakantie gehad. Prachtig uitzicht, prachtig eiland. Maar mij zien ze niet meer terug bij Tulipa.

Gereisd in april 2006

• 7marloes02-09-2005

Wij zijn er in aug 2005 2 weken geweest. We hebben een prima vakantie gehad. Chios is een mooi rustig eiland. Perfect voor stelletjes die niet zo van massatoerisme houden. Alleen je moet wel in karfas zitten. In agia ermioni heb je maar 3 eettentjes, een minimarket en klein strand. App was prima alleen de schoonmaak kon beter. Alleen afval werd opgehaald en 1 x p.week schone lakens en handdoeken ook hadden we helaas last van kakkerlakken. Wel mooi uitzicht op zee en heerlijk rustig toeven bij het zwembad.

Gereisd in september 2005

• 7John17-07-2005

In mei 2005 verbleven wij in Toulipa 2,deze appartementen liggen aan de doorgaande weg, waar we weinig of geen hinder van ondervonden. We troffen een sober ingericht maar schoon appartement aan. Dagelijks behalve zondag werd de toiletemmer geledigd en regelmatig handdoeken en beddegoed verwisseld. Komfortabele stoelen ontbraken en de keukenuitrusting was bedroevend, koffie of thee zetten vergde improvisatie talent. Vanaf het balcon keken we uit over de zee en de achterplaats met ligstoelen en zwembad, Gezien de diepte van het zwembad is het alleen geschikt voor zwemmers.

Gereisd in juli 2005

• 7Klaas en Annet04-05-2005

Wij zijn in augustus 2002 in Toulipa 2 geweest. Wij hadden een app. bovenin en het was er prima. Badkamer wat minder maar dat zijn we gewend van de grieken. Ruime kamer met een extra bed, balkon met uitzicht op zee. Lekker zwembad. We hebben wel wat moeite moeten doen om de airco te huren omdat er geen receptie is. Bij vertrek was de dame van het app. niet echt vriendelijk omdat we niet stipt om 8 uur bij haar waren om af te rekenen voor de airco!! Verder prima appartement. Vrienden van ons zijn er in 2003 geweest en hebben het er ook heel goed gehad.

Gereisd in mei 2005

• 6Kim15-02-2005

Je hebt Toulipa 1 en Toulipa 2 wat een wezenlijk verschil is. Bij de ene zit een zwembad en bij de andere een paar appartementen achteraf. 1 is beduidend drukker. Wij zaten ook wel 'onder de grond' maar dit gaf in de volle zomer wel lekker verkoeling. Indeling is eenvoudig. Klein zitbadje in badkamer (wel chloorachtig water). In woonkamer staat bank (ook als bed te gebruiken) een een kookstel. Slaapkamer had twee aparte bedden met een kledingkast en luiken voor de ramen (hiermee kun je de kamer goed verduisteren). We hadden erg leuke buren in het app. maar het is wel gehorig (hadden een zoontje van 3 jr. en die hoorde je wel af en toe huilen). Verder is een scooter (of auto) huren echt aan te bevelen anders kom je nergens. Vlakbij zit een klein rotsstrandje (waar je niet op kan liggen) en een klein lokaal supermarktje.

Gereisd in februari 2005

• 6Wim en Hennie12-08-2004

Wij waren hier 3 weken in de zomer van 2004. Chios is een prachtig eiland en met een scooter kan je overal komen. Er zijn in de directe omgeving volop gelegenheden om lekker en goedkoop te eten. Het appartement is eenvoudig, vreselijk lawaaierig en biedt geen enkele privacy. Het is niet slecht, maar zeker niet de ideale plek voor rustzoekers.

Gereisd in augustus 2004

• 4Vanessa15-07-2004

Ben er vorig jaar geweest maar was niet echt onder de indruk van de accomodatie. Ik weet wel dat je in Griekenland niet zulke hoge verwachtingen van de schoonmaak mag hebben maar hier waren ze wel erg makkelijk. Het douchehokje was nodig aan vervanging toe en we hadden gezelschap van kakkerlakkken.

Gereisd in juli 2004

• 5L.H. Henneman15-11-2003

Neem geen studio, zitten half onder de grond, uitzicht nihil. Bovenliggende appartementen hebben wel een mooi uitzicht.

Gereisd in november 2003

Appartement Toulipa info