Appartement Sunrise

GriekenlandChiosAghia Ermioni

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Sunrise voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 9 reviews
  • 7.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

11 Reviews over Sunrise

• 5koelemij25-11-2008

nooit meer

nooit meer, geen aardige eigenaar, ronduit onbeschoft en dat heeft niets met talen te maken, hij ziet je liever gaan dan komen, in mei waren ze net een dag open, niets te krijgen, het appartement is wel schoon, weinig keukenspullen erg simpel allemaal, zwembad was leeg 13 dagen lang, je moet wel van erge rust houden , uitgestorven.

• 6Jeroen22-08-2008

super

chios is niet echt toeristisch maar zeker de moeite waard om eens te gaan bekijken. Huur wel een scooter of een auto, want dat is echt wel een must!

• 9Rian29-12-2007

Aghia Ermioni is een prachtig dorp voor de rustzoekers. We hadden een zeer ruime kamer die ontzettend schoon was. Wij vonden de eigenaren juist bijzonder vriendelijk, al kan dat anders overkomen omdat ze weinig Engels spreken.

• 9M van de Wiel20-07-2007

Fijne week gehad in accomodatie Sunrise. Goede ontvangst door de hostess. Auto huren via onze touroperator is ook goed bevallen (voor herhaling vatbaar).

• 8Gerard17-08-2006

Chios is een erg leuk eiland, wij zijn er in juni geweest. Mooi ruim appartement maar toen wij kwamen zat er nog geen water in het zwembad ! Wel werd het netjes schoongemaakt maar de eigenaar is een norse man en eigenaresse eerst wel vriendelijk maar later veranderde dat. Als er iets kapot is in het appartement geven ze je er direct de schuld van. In ons geval was de afstandsbediening al stuk voordat wij hem wilden gebruiken, we moesten dus betalen. Kijk dus alles gelijk goed na als je aankomt. Verder een rustige en leuke vakantie gehad en 2 weken een scooter gehuurd, gaat prima en veel gezien van het eiland. Karfas is ook leuk om 's avonds te eten.

• 8Arie en Corina25-09-2005

Voor Griekse begrippen zeer schoon en net complex. De 2-kamer app. zijn zeer ruim. Barmogelijkheden bij complex helaas beperkt en zwembad is schoon, maar wordt door niemand gebruikt. Minimarket t.o. het complex (iedere dag incl. avond open) en diverse eetgelegenheden. Strand ligt op 5 minuten loopafstand in Megas Limnionas. Groter en mooier strand, inclusief (goedkoop) parasol- en bedverhuur op 3 kilometer afstand in Karfas. Met kinderen en/of als je van meer drukte houdt, kun je beter in Karfas zitten. Ons beviel de rust in Aghia Ermioni erg goed. Tip: ga eens wat luxer (maar nog steeds zeer betaalbaar!) eten in restaurant Atlantis in Karfas en ga eens wat drinken in La Notte, bij app.complex Dolphins op de heuvel bij Karfas. Spectaculair uitzicht! Huur een scootertje voor een paar dagen, daarvoor is het eiland zeer geschikt. Wel NL. rijbewijs meenemen!

• 8Marianne11-09-2005

Wij zijn net terug en genieten nog een beetje na . Voor de rustzoeker inderdaad een heerlijk eiland . Appartement was erg ruim en schoon, heerlijk . eigenaren vooral erg zakelijk en bijna nooit aan wezig . Zwembadje groen uitgeslagen en de bar was vroeg gesloten . het strand ik Karfas is een aanrader . en de dorpjes Pirgi, Mesta ,Armiola echt een must.

• 8Marieke en Karin03-09-2005

Wij zijn vorig jaar (zomer 2004) op Chios geweest in dit appartement. Het appartement is prima: groot, goed verzorgd, leuk zwembadje. Geen goed strand op loopafstand: wel met de bus richting Chios-stad. Wel aan te raden een auto te huren. Chios is prachtig: mooie (verborgen) dorpen: anavatos, Pyrgi, Mesta etc. Ook chios-stad zelf is mooi en gezellig. Leuke vakantie dus, wel een zeer rustig dorpje (Ermioni)

• 10willy Rohaan04-07-2005

het is ons daar in 2004 zo goed bevallen dat wij dit jaar weer gaan. We verheugen ons er op de familie weer te ontmoeten.

• 10Anja Ros30-03-2005

Dit is echt een schitterende vakantielocatie. Aan zee. Schitterende appartementen. Aardige familie.

Appartement Sunrise info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij