Aghia Ermioni

We hebben een aantal aanbieders voor Aghia Ermioni voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aghia Ermioni voor je op een rij gezet:

Reviews over Aghia Ermioni

mooi gelegen appartement met uitzicht op zee

Drenth,
    9-7-2017

het appartement is prachtig gelegen dichtbij zee. een vriendelijk eigenaresse die ons verwent heeft met eigengemaakte streekgerechten. mooie omgeving en goed geschikt als uitvalspunt voor wandelaars.

Gereisd met partner in juli 2016

Een prachtig klein eiland met een enorm aanbod!

QJac,
    7-7-2017

Er is echt veel te zien en te beleven op dit heerlijke eiland! We hebben al veel eilanden bezocht in Griekenland. Dit eiland is wel heel bijzonder! De dorpjes Mesta en Pirgi in het zuiden met hun wel heel erg aparte huizen/gebouwen vol gekraste figuren. Dwalend door het plaatsje gebouwd als een labyrint, wat een aparte beleving! Heerlijke stranden waaronder Karfas en niet te vergeten de Mastiek bomen die alleen op dit eiland kunnen groeien. Een bijzondere 'techniek' om de Mastiek te winnen. Het opvangen van de tranen Mastiek en het scheiden, meestal door de ouderen vrouwen, van Mastiek en takjes en zand. Je raakt niet uitgekeken. Ook de stad Chios is zeker de moeite waard voor een bezoekje. Wij zijn er nu 2 x geweest ook in hetzelfde appartement van Maria en haar ouders. Ontzettend lieve mensen waarmee we nog steeds contact hebben. Ons plan is om nog een keertje terug te gaan, we hebben nog lang niet alles gezien. Daar zouden we onze eventuele prijs zeker aan besteden want... " drie maal is scheepsrecht "!

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig appartement

Frits en Ants bolleman,
    5-6-2015

Villa Maria is top, met een top eigenaresse.

Vriendelijk, behulpzaam en staat altijd klaar voor haar klanten.

Gereisd met partner in mei 2015

Schitterend

Rocave,
    2-3-2015

Villa Maria is helemaal top.

We komen hier nu sinds 2011.

Dit jaar gaan we er weer voor 3 weken naar toe en in het najaar nogmaals voor 2 weken. Dit zegt toch genoeg.

Maria en haar ouders Theo en Marianthe zijn hele lieve mensen die je in de watten leggen en tot op de puntjes zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen. Niets is te veel. Niet zoeken maar boeken. Het uitzicht over zee is geweldig. Alle kamers bieden dit mooie uitzicht. We raken er niet op uitgekeken. Aan het eiland Chios zijn we helemaal verknocht geraakt. Divers, rustig, geen massa toerisme, lieve mensen, te gek. Maria tot gauw.

Gereisd met partner in januari 2015

Villa Maria top, Aghia Ermioni flop

Co & Co,
    12-10-2014

Alles wat over villa Maria en de familie is geschreven klopt; zeer behulpzaam en gastvrij echt top! Alleen Aghia Ermioni viel ons erg tegen; hier is echt helemaal niets te doen. Voor een zandstrand moet je naar Karfas (45 min lopen) of voor een kiezelstrand naar Megas Limnionas (25 min). Er was in september slechts 1 restaurant geopend; ook hiervoor moest je naar Karfas of Aghia Ermioni. Je hebt dus echt een auto nodig als je voor deze accommodatie kiest. Voor rustzoekers een aanrader; maar als je ook wat vertier wil dan ongeschikt en ook niet geschikt voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in september 2014
Aghia Ermioni scoort een 7,5 uit 10, op basis van 15 reviews