Grenada

Reviews over accommodaties in Grenada

Waar voor je geld

Femke,
    23-2-2011

Wij zijn net terug van een week in het Flamboyant hotel op Grenada. We hebben een leuke tijd gehad en vinden het hotel prima en goed schoon. Oke, je moet een aantal trappen op of af om van de kamer naar het strand en het restaurant te komen, maar als je eenmaal op het strand bent, heb je de bar en het beachsite-terras vlakbij. Voor mensen die slecht ter been zijn, zijn het echter te veel trappen. Toch zijn er ook veel mensen van in de 60. Wij zijn elke dag op pad gegaan om het eiland te bekijken. De receptiemedewerkers willen je graag helpen als je vragen hebt, zo hebben ze ons geholpen om huurauto en excursie te boeken. Ook hebben we gedoken met de duikschool die bij het hotel zit, Dive Grenada, een echte aanrader! We hebben onze buitenwaterduiken voor het openwaterduikcertificaat gedaan en ze hebben ons bij elke duik een mooi rif laten zien, dus niet alleen maar oefeningetjes in het zeewater. De grenadianen zijn erg behulpzaam, wij vinden het een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2011

Prachtig uitzicht over de Caribische zee

Petra,
    16-2-2011

Goed appartement met nette slaapkamers en badkamers en gelegenheid om zelf te koken. Geweldig uitzicht, zwembad, tennismogelijkheden en pier om in de Caribische zee te duiken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Fantastische plek, pure luxe en rust

Nicole,
    1-6-2010

We hebben de eerste dagen van onze honeymoon hier doorgebracht. Enorm luxe, eigen suite met zwembad achter en terras voor, elke ochtend een kok die ons ontbijt vers voor ons kwam bereiden, heerlijke massagesalon erbij, en enorm vriendelijk en behulpzaam personeel. Heaven on earth!

Gereisd met partner in mei 2010

Prima hotel met werkelijk schitterend uitzicht.

Ron&Rodica,
    20-10-2008

Hotel Flamboyant is een prima hotel met een prachtig uitzicht .

Grenada is een prachtig eiland met overweldigende natuur en vriendelijke mensen ,vrijwel geen criminaliteit ideaal voor mensen die rust en natuur zoeken.

Gereisd met partner in september 2008

Wel ok.

Tamara,
    22-9-2008

Hotel Flamboyant is een prima hotel, maar een beetje verouderd. Als ze alles een nieuw likje verf geven, ziet alles er veel beter uit. Wij sliepen op de 3e en bovenste etage en hadden een prachtig uitzicht over de baai. De kamers zijn ruim en schoon. Het zwembad is mooi en met een trapje naar beneden sta je op het strand. Gezellig eten zit er niet in, het restaurantpersoneel is ook niet erg vriendelijk en de kaart is zeer beperkt, je kunt dus beter ergens anders gaan eten. Roomservice is trouwens wel weer goed en niet duur.De ligging is wel wat afgelegen, aan het einde van de baai (de weg houdt bijna op bij dit hotel), supermarkt, bank etc. zijn op 15 a 20 minuten loopafstand, maar de weg is naar beneden, dat scheelt! Het hotel is overigens niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, overal zijn steile trappen en geen lift.

St. George is een geweldige stad om te bezichtigen!

Gereisd met partner in augustus 2008