Ghana

We hebben een aantal aanbieders voor Ghana voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ghana voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ghana

In deze stad aan de zee was het heerlijk vertoeven, een ik

Lars van Bommel,
    26-2-2008

In deze stad aan de zee was het heerlijk vertoeven, een lekker weertje, ik kwam hier voor vrijwilligerswerk en ben meteen warm ontvangen. De mensen waren allemaal heel vriendelijk en het land is prachtig, ik zou iedereen een rondreis aan willen raden en de smaak van het lokale gerecht FuFu te proberen! Na 4 maanden toen we terug moesten vonden we het dan ook erg jammer om in dit warme en vriendelijke land te moeten vertrekken en alles wat ik sindsdien wil is afrika verder ontdekken. Want Ghana is een land met veel verschillende kanten en tegenslag maar de mensen blijven er wel altijd positief onder, en daar kunnen een hoop landen een voorbeeld aan nemen.

Gereisd met partner in september 2006