Ghana

We hebben een aantal aanbieders voor Ghana voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ghana voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ghana

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat,
    25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!

Gereisd met partner in april 2017

Mooi resort met gastvrije werknemers

alda dirks,
    7-11-2015

Heel mooi huisje met douche (koud water) volgens mij is het nog nieuw want alles was netjes, ook het sanitair, volgens ghanese begrippen niet goedkoop (40 euro) Het zwembad was wel wat groen toen wij er waren maar dat kwam door de regen, ze hadden het wel gecontroleerd en we mochten zwemmen. Heel goed gegeten.Het strand is wel druk bezocht

Gereisd met partner in oktober 2015

mooie rustige plek aan zee

alda dirks,
    6-11-2015

Wij hebben hier gelogeerd omdat onze dochter in senya beraku vrijwilligerswerk doet, het is een mooi betaalbaar resort, ong. 30 euro per kamer, nette kamers, sanitair is voor ghanese begrippen goed, heel goed gegeten en heel behulpzame medewerkers, het ligt wel afgelegen en het was er erg rustig maar dit komt waarschijnlijk ook omdat het nog het regenseizoen is.

Gereisd met partner in oktober 2015

Leuke accomodatie!

Leoni,
    11-1-2013

Big Millys ligt aan het strand maar is wel een stuk verwijdert van de stad Accra. Wij hadden een twee persoonskamer, de badkamer is buiten maar zit wel aan de kamer vast, dat vind ik leuk gedaan. Kamers zijn schoon.

Eten is ook goed, personeel is vriendelijk. Prima plek om te overnachten dus!

En als je in Ghana bent en je zit als blank persoon aan het strand is het niet raar dat de kindjes naar je toe komen, je kan altijd nog zelf aangeven of je het wel of niet op prijs stelt.

Gereisd met vrienden in december 2012

Goede accomodatie!

Leoni,
    11-1-2013

Ik ben in Oasis geweest in december 2012 samen met een vriendin. Wij vonden het hartstikke gezellig, leuke mensen en goed eten. Wij sliepen in de dorm, klamboe was aanwezig en douche is buiten, goede douche, geen wachtrijen gezien. Ligging direct aan het strand, tevens kun je vanaf hier leuke uitstapjes doen naar Kakum NP en Elmina. Ik ben hartstikke tevreden.

Gereisd met vrienden in december 2012