Vakantiepark

• Onderkomen6,0
  • Activiteiten8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sajuna Beach Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Sajuna Beach Club in het Nederlands

Verrassend goed ghanees pretpark

Ary Velstra
5-1-2011
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6
  • Activiteiten9

De Sajuna Beachclub is een amusementspark met alle mogelijke activiteiten. Je kunt er bijvoorbeeld volleyballen, tafeltennissen, zwembaden, etc. Een echte aanrader is een kajak huren en dan lekker de Voltarivier afpeddelen.

Het eten is prima, de staf is uiterst vriendelijk en alles is brandschoon, ook de dag na een studentenfeest met 250 gasten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Sajuna is een prima plek.

Ary Velstra
11-11-2010
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het ligt fantastisch aan de rivier. Je kunt er een rondvaart met gids maken, maar het is veel leuker om een kajak te huren en zelf een uurtje of zo te peddelen.

Er zijn twee zwembaden, waarbij rekening is gehouden met het feit dat veel Ghanezen niet zo goed kunnen zwemmen. Je kunt er volleyballen, tafeltennissen, touwtrekken en er zijn trampolines.

In het weekend is het vaak druk met bedrijfsuitjes en je ziet iedereen genieten.

Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het eten is uitstekend en het park is erg goed onderhouden.

Voor ons organiseerden ze spontaan een verjaardagsfeestje en iedereen danste mee.

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sajuna Beach Club in Senchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sajuna Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.