Reviews over Senchi

Verrassend goed ghanees pretpark

Ary Velstra,
    5-1-2011

De Sajuna Beachclub is een amusementspark met alle mogelijke activiteiten. Je kunt er bijvoorbeeld volleyballen, tafeltennissen, zwembaden, etc. Een echte aanrader is een kajak huren en dan lekker de Voltarivier afpeddelen.

Het eten is prima, de staf is uiterst vriendelijk en alles is brandschoon, ook de dag na een studentenfeest met 250 gasten.

Sajuna is een prima plek.

Ary Velstra,
    11-11-2010

Het ligt fantastisch aan de rivier. Je kunt er een rondvaart met gids maken, maar het is veel leuker om een kajak te huren en zelf een uurtje of zo te peddelen.

Er zijn twee zwembaden, waarbij rekening is gehouden met het feit dat veel Ghanezen niet zo goed kunnen zwemmen. Je kunt er volleyballen, tafeltennissen, touwtrekken en er zijn trampolines.

In het weekend is het vaak druk met bedrijfsuitjes en je ziet iedereen genieten.

Het personeel is bijzonder vriendelijk. Het eten is uitstekend en het park is erg goed onderhouden.

Voor ons organiseerden ze spontaan een verjaardagsfeestje en iedereen danste mee.