8,1

We hebben een aantal aanbieders voor African Royal Beach voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel African Royal Beach in het Nederlands

Fijn relax hotel.

Conrad van der Meulen
5-1-2011

African Royal Beach Hotel is een relax hotel voor mensen die rust willen.

Ik ben er zelf geweest voor een meeting, alles keurig geregeld alleen jammer dat ik weinig tijd heb gehad om van het zwembad te genieten zag er namelijk heel aantrekkelijk uit.

Maar ja werk gaat voor.

Conclusie een heel mooi hotel voor een nette prijs.

Gereisd zakelijk in september 2010

Hotel is mooi maar ligt ongunstig

hannie kraan
22-2-2010

Wij verbleven 7 nachten in dit hotel. Dat is te lang omdat je aangewezen bent op de faciliteiten van dit hotel. De ligging maakt het onmogelijk om even naar Accra te gaan ( 1,5 uur heen en 1,5 uur terug want er is de hele dag en de hele avond veel verkeer en slechte wegen) In de directe omgeving van het hotel is niets te vinden om even iets te drinken of te eten. Er is geen computer beschikbaar en het dichtsbijzijnde internetcafé is te ver! Omdat het heel rustig was in het hotel was het ook niet gezellig bij de bar. Dan blijf je dus alle avonden op je kamer en dat is saai! De bediening is vriendelijk. Een keer moest ik een uur wachten op een kop koffie bij het ontbijt en dat vond ik zelfs in Afrika te lang! Bij het afrekenen kregen we een rekening in dollars aangeboden terwijl we de hele week bonnen hebben getekend met Ghanees geld. Dat was voro ons net te cntroleren.We vroegen een rekening in euro's uiteindelijk werden de dollars omgerekend naar euro's en we hebben maar betaald.

Gereisd met partner in januari 2010
2008

Bijv. "een onbetwiste aanrader"

mevrouw Corsten
16-10-2008

Onze groep heeft erg genoten van het verblijf in dit Hotel. De bediening is zeer attent en de hotelkamers zijn ruim en goed onderhouden. Bovendien is een mooi zwembad met aangrenzende tuin.

De kwaliteit van het restaurant is ruim voldoende.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

dutch hotel is oke,ik was er 1 week in de maand maart, goede bedeining, zwembad ok, als ze geen problem hebben met water, maar veel te duur single kamer 110$, is te veel,

Gereisd alleenreizend in maart 2008
2007

Hotel ziet er goed uit, echter ligt vrij ver van centrum en goede stranden (labadi beach). Taxi's zijn echter zeer goedkoop. Strand bij dit hotel is niet geschikt, ze hebben wel een groot zwembad. Om vanuit dit hotel naat het centrum te gaan kost veel tijd i.v.m. de files.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

Als reisagent bezoek je vele bestemmingen

Arlette van der Meer
9-10-2007

Als reisagent bezoek je vele bestemmingen. De reden voor de reis naar Ghana was een bruiloft. Een bijzondere gebeurtenis in een bijzonder land!

Ghana is niet toeristisch. Het is kijken en bekeken worden. De Ghanesen zijn lieve mensen. De kinderen zwaaien altijd naar je. Bij een excursie ben je vaak de enige toerist.

Accra is een drukke stad, veel files door de grote hoeveelheid auto's en taxi's. De Ghanesen verkopen alles langs de weg. Het is 1 grote showroom; alles staat buiten! Van bankstellen tot auto-onderdelen.

De meeste huizen/hutjes hebben geen stromend water, een toilet is er niet. Het stroom valt regelmatig uit.

DutcHotel ligt aan zee, in de buurt zijn geen andere hotels of restaurants. Je bent dus voor alle faciliteiten aangewezen op het hotel. Er is een bar, restaurant, terras en zwembad. Er is een agregaat (noodstroom). De kamers zijn sober, met koelkast en keurig schoon. Strand is toegankelijk maar niet bruikbaar. Je kunt prima s'avonds over straat (veilig).

Gereisd familie in september 2007

Dutchotel staat in een sloppenwijk, het strand is een openbaar toilet voor de mannen uit de sloppenwijk. Als je na een dag in een mensendrol staat en 10 mannen op de rotsen ziet zitten poepen begrijp je wat er aan de hand is. Naast het hotel is de vuinisbelt waar varkens lopen. Het ontbijt is zeer armoedig. Van het overige eten hebben wij beide een flinke voedselvergiftiging opgelopen. Later bleek er schimmel op het brood te zitten. Wij wisten niet meer wat we moesten eten. Ik ben bij andere hotels geweest en het royal palm beach hotel en elmina beach hotel zijn van een veel betere klasse. De omgeving is veilig. De armoede schrijnend, de bevolking vriendelijk. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2007
2006

Echt een super aanrader! Heb zelf 2 maanden in ghana gewoond.. daarna afsluiting in dutch hotel gehad!! echt heerlijk.. een echt luxe afsluiting super lekker eten... had ik ook wel nodig misschien.. en erg schoon en netjes en erg vriendelijk personeel zou er zo weer terug gaan

Gereisd met partner in maart 2005
2005

mooiste hotel in zijn prijsklasse uitzicht en geboden product super zeker in ghana geen beter te vinden

Gereisd anders in november 2005

Fijn hotel met goede service

Jurgen Müller
6-11-2005

Fijn hotel met goede service. De prijzen voor verblijf zijn laag, maar de prijzen voor consumpties zijn bijna Nederlands. Als je 's avonds het hotel uitloopt en de straat recht oversteekt, dan betaal je bijna niets voor een biertje en gepeperd vlees (4 euro voor 2 man in één avond). Het ontbijt en avondeten voldoen, en daar is alles mee gezegd.

Het strand is onbruikbaar. Voor (betaald) strand even een taxi naar Labadi beach (6-8 euro heen en terug; taxi). Accra ligt idd 20 minuten van het hotel, als er geen files staan (7-10 uur & 15-20 uur); anders 2-4 uur! Speeltoestel voor kinderen is gevaarlijk. Dorp is leuk, maar Accra beter (10-15 euro voor heen en terug;taxi)

Gereisd met partner in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel African Royal Beach in Nungua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel African Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.