Sorteren

Reviews over Nungua

Fijn relax hotel.

Conrad van der Meulen
    5-1-2011

African Royal Beach Hotel is een relax hotel voor mensen die rust willen.

Ik ben er zelf geweest voor een meeting, alles keurig geregeld alleen jammer dat ik weinig tijd heb gehad om van het zwembad te genieten zag er namelijk heel aantrekkelijk uit.

Maar ja werk gaat voor.

Conclusie een heel mooi hotel voor een nette prijs.

Hotel is mooi maar ligt ongunstig

hannie kraan
    22-2-2010

Wij verbleven 7 nachten in dit hotel. Dat is te lang omdat je aangewezen bent op de faciliteiten van dit hotel. De ligging maakt het onmogelijk om even naar Accra te gaan ( 1,5 uur heen en 1,5 uur terug want er is de hele dag en de hele avond veel verkeer en slechte wegen) In de directe omgeving van het hotel is niets te vinden om even iets te drinken of te eten. Er is geen computer beschikbaar en het dichtsbijzijnde internetcafé is te ver! Omdat het heel rustig was in het hotel was het ook niet gezellig bij de bar. Dan blijf je dus alle avonden op je kamer en dat is saai! De bediening is vriendelijk. Een keer moest ik een uur wachten op een kop koffie bij het ontbijt en dat vond ik zelfs in Afrika te lang! Bij het afrekenen kregen we een rekening in dollars aangeboden terwijl we de hele week bonnen hebben getekend met Ghanees geld. Dat was voro ons net te cntroleren.We vroegen een rekening in euro's uiteindelijk werden de dollars omgerekend naar euro's en we hebben maar betaald.

Bijv. "een onbetwiste aanrader"

mevrouw Corsten
    16-10-2008

Onze groep heeft erg genoten van het verblijf in dit Hotel. De bediening is zeer attent en de hotelkamers zijn ruim en goed onderhouden. Bovendien is een mooi zwembad met aangrenzende tuin.

De kwaliteit van het restaurant is ruim voldoende.

dutch hotel is oke,ik was er 1 week in de maand maart, ok,

herman wittock
    22-3-2008

dutch hotel is oke,ik was er 1 week in de maand maart, goede bedeining, zwembad ok, als ze geen problem hebben met water, maar veel te duur single kamer 110$, is te veel,

Hotel ziet er goed uit, echter ligt vrij ver van centrum

paul
    24-10-2007

Hotel ziet er goed uit, echter ligt vrij ver van centrum en goede stranden (labadi beach). Taxi's zijn echter zeer goedkoop. Strand bij dit hotel is niet geschikt, ze hebben wel een groot zwembad. Om vanuit dit hotel naat het centrum te gaan kost veel tijd i.v.m. de files.

Nungua scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews