Lodge Zaina Lodge

Lodge Zaina Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag31°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Zaina Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Zaina Lodge in het Nederlands

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat
25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!

Gereisd Met partner in april 2017

Lodge info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zaina Lodge in Kumasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zaina Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.