Kumasi

Reviews over Kumasi

Rust,ruimte en vriendelijk personeel

Gert Siekmans,
    23-3-2019

Slechte weg naar de accommodatie, maar laat dit geen belemmering zijn. Wat een prachtige plek. Rust en ruimte zijn twee kernwoorden. Eten op het terras met uitzicht over het meer is absoluut aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat,
    25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!

Gereisd met partner in april 2017

relaxte plaats

Lineke de Vries,
    31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toevallig ontdekte aanrader ....

fam.meijndert,
    25-1-2012

Hotel Stadium is een doorsnee hotel, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De ligging is bij het voetbalstadion en in de omgeving van het hotel zijn authentieke straatjes waar je goed kunt eten of een biertje drinken.

Goed ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2012

Zeer goed hotel naar westerse standaard

M&M,
    29-3-2010

Hotel is perfect, echter in het restaurant kan het lang duren voordat je de bestelling op de tafel hebt (soms 1-1,5 uur !). De prijs van de kamers zijn naar westerse maatstaven maar het comfort ook.

Gereisd met partner in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)