Sorteren

Reviews over Kumasi

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat
    25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!

relaxte plaats

Lineke de Vries
    31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

Toevallig ontdekte aanrader ....

fam.meijndert
    25-1-2012

Hotel Stadium is een doorsnee hotel, met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De ligging is bij het voetbalstadion en in de omgeving van het hotel zijn authentieke straatjes waar je goed kunt eten of een biertje drinken.

Goed ontbijt.

Zeer goed hotel naar westerse standaard

M&M
    29-3-2010

Hotel is perfect, echter in het restaurant kan het lang duren voordat je de bestelling op de tafel hebt (soms 1-1,5 uur !). De prijs van de kamers zijn naar westerse maatstaven maar het comfort ook.

So muss Urlaub aussehen !

Markus
    2-7-2008

Da ich nun schon einige afrikanische Länder bereist habe, war ich sehr erstaunt als ich im Guesthouse "Rainbow Garden Village" angekommen bin. Die Lage des Lake Bosumtwe ist mehr als super. Nicht umsonst als Naherholungsgebiet ausgezeichnet.

Nun zum Gästehaus. Ich habe in meinem drei wöchigen Urlaub circa 8 Hotels und Guesthäuser besucht, und im Punkt Sauberkeit und Service steht "Rainbow Garden Village" wirklich sehr gut da. Man merkt ganz klar den europäischen Standard, nach welchem man in dieser Priesklasse lange sucht. Die Bungalows sind direkt am Strand vom Lake Bosumtwe gelegen. Das Essen wird immer frisch zubereitet und hat uns immer geschmeckt.

Fazit: Ein wirklich schönes Plätzchen mit eigenem charme und sehr schöner Gartenanlage am Wasser. Natürlich etwas ab vom Schuß, aber wer nach Ghana geht sucht ja nicht wirklich den Mallorca Massentourismus. Hier gibt es pures Afrika! Rainbow Garden Village ist auf jeden Fall ein Tipp für alle Ghana Reisenden mit und ohne Rucksack