Sorteren

accommodatie Kumasi met tv

Reviews over Kumasi

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat
    25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!