Hotel Golden Tulip Kumasi City

HotelWeer vandaag28°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Kumasi City voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Golden Tulip Kumasi City in het Nederlands

Waarschuwing

Dick van den hoed
2-1-2012

Hotel Golden Tulip is een goed hotel, goede kamers en ziet er verzorgd uit.

WAARSCHUWING: men accepteert wel creditcards maar GEEN MasterCard.

Vanwege onduidelijkheid in Noord Afrika. Je moet dus, als je alleen een MasterCard hebt, alles cash betalen. er staat een PIN automaat in de lobby maar deze is kapot of leeg en een paar duizend GHCD in de stad pinnen is tijdrovend en gevaarlijk.

Hotel is perfect, echter in het restaurant kan het lang duren voordat je de bestelling op de tafel hebt (soms 1-1,5 uur !). De prijs van de kamers zijn naar westerse maatstaven maar het comfort ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Kumasi City in Kumasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Kumasi City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.