Pension Cocoa Village Guesthouse

Pension
Pension Cocoa Village Guesthouse

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoa Village Guesthouse voor je op een rij gezet:

Laatste review

relaxte plaats

Lineke de Vries,
31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

1 review over Pension Cocoa Village Guesthouse in het Nederlands

relaxte plaats

Lineke de Vries
31-1-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cocoa Village Guesthouse in Kumasi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cocoa Village Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.