Reviews over Kumasi

Wij zijn hier eind 2007 geweest, toen waren ze bezig met

Renate,
    8-2-2008

Wij zijn hier eind 2007 geweest, toen waren ze bezig met de weg richting Rainbow Garden Village, waardoor wij halverwege uit de auto moesten en gaan lopen, misschien hierdoor is het ons niet zo goed bevallen, en omdat de aanvoer van goederen hierdoor niet goed verliep. Wij waren de enige twee gasten in het wel heel mooie complex, geen van de faciliteiten die ze aanboden kon uitgevoerd worden en van de kaart was alleen de spaghetti te verkrijgen, ook het drinken was nagenoeg allemaal op, zelfs het water.

Ook het feit dat we hier werkelijk niets konden doen en de gedachte dat als een van ons ziek zou worden we geen kant op konden benauwde ons.

Maar nogmaals de locatie is top, en geloof zeker dat als het bereikbaarder is je er heerlijk kunt ontspannen, Lake Bosumtwi is schitterend. Persoonlijk zou ik de volgende keer reserveren en vragen of er meerdere gasten zijn en of het goed te bereiken is.

Dit hotel heeft mooie, moderne maar toch traditionele Het

tamara klene,
    13-6-2007

Dit hotel heeft mooie, moderne maar toch traditionele slaapverblijven. Het personeel is aardig en stelt alles in het werk om het je naar je zin te krijgen. De ligging is echt grandioos en hierdoor kom je helemaal tot rust.

Gewoon de moeite waard.

Hallo, wij hebben een super leuke tijd gehad in deze waar

Ton en Michel,
    17-9-2006

Hallo,

wij hebben een super leuke tijd gehad in deze accomodatie. waar voor je geld in een super mooie omgeving. Direct aan Lake Bosumtwi, Rainbowvillage garden bied leuke activiteiten waar de omgeving voor ingezet word. lokale bevolking helpt mee in dit hotel, voert activiteiten mee uit, dus direct contact met de Ghanezen. Super leuk!!!