Reviews over Kumasi

Ongekend, Fanastisch, geen woorden voor!

Bram Janmaat,
    25-9-2017

Zaina Lodge is een lodge gelegen midden in het Mole National Park. Constant uitzicht op kuddes olifanten, antilopen of buffels en een werkelijk waanzinnig uitzicht. De kamers zijn heel erg mooi en hebben een heerlijke binnen -en buitendouche. Er staan 25 huisjes op het terrein die elk even mooi zijn. Je kan zelf kiezen wanneer je wilt gaan eten, waarbij je de keuze heb uit een 'europees' of een 'streek/afrikaans' gerecht. Het eten is heerlijk. Verder kan je de keuze maken tussen 1 of 2 safari's per dag en kan je een lokaal dorpje bezoeken. De prijs die wij betaald hebben was 200 dollar per dag per persoon wat zeker erg prijzig is, maar het geld meer dan waard!! Hiervoor kregen wij 1 safari per dag en zaten wij all-inclusive! De service is werkelijk waar fantastisch!!!

relaxte plaats

Lineke de Vries,
    31-1-2016

Het laatste stuk van de reis er naar toe is erg hobbelig. Daarna heb je een prima plek om te relaxen. Mooie huisjes, goed eten. Mogelijkheid om te zwemmen in lake Bosumtwe. Ook een wandeling naar de krater rand (wel klimmen) is mogelijk. Verder kunnen er workshops gedaan worden. Vriendelijke eigenaren.

Toevallig ontdekte aanrader ....

fam.meijndert,
    25-1-2012

Hotel Stadium is een doorsnee hotel, met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De ligging is bij het voetbalstadion en in de omgeving van het hotel zijn authentieke straatjes waar je goed kunt eten of een biertje drinken.

Goed ontbijt.

Zeer goed hotel naar westerse standaard

M&M,
    29-3-2010

Hotel is perfect, echter in het restaurant kan het lang duren voordat je de bestelling op de tafel hebt (soms 1-1,5 uur !). De prijs van de kamers zijn naar westerse maatstaven maar het comfort ook.

Wij zijn hier eind 2007 geweest, toen waren ze bezig met

Renate,
    8-2-2008

Wij zijn hier eind 2007 geweest, toen waren ze bezig met de weg richting Rainbow Garden Village, waardoor wij halverwege uit de auto moesten en gaan lopen, misschien hierdoor is het ons niet zo goed bevallen, en omdat de aanvoer van goederen hierdoor niet goed verliep. Wij waren de enige twee gasten in het wel heel mooie complex, geen van de faciliteiten die ze aanboden kon uitgevoerd worden en van de kaart was alleen de spaghetti te verkrijgen, ook het drinken was nagenoeg allemaal op, zelfs het water.

Ook het feit dat we hier werkelijk niets konden doen en de gedachte dat als een van ons ziek zou worden we geen kant op konden benauwde ons.

Maar nogmaals de locatie is top, en geloof zeker dat als het bereikbaarder is je er heerlijk kunt ontspannen, Lake Bosumtwi is schitterend. Persoonlijk zou ik de volgende keer reserveren en vragen of er meerdere gasten zijn en of het goed te bereiken is.

Kumasi scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews