Chalet Kokrobite garden

Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
Chalet Kokrobite garden

1 review over Chalet Kokrobite garden in het Nederlands

Mooi resort met gastvrije werknemers

alda dirks
7-11-2015

Heel mooi huisje met douche (koud water) volgens mij is het nog nieuw want alles was netjes, ook het sanitair, volgens ghanese begrippen niet goedkoop (40 euro) Het zwembad was wel wat groen toen wij er waren maar dat kwam door de regen, ze hadden het wel gecontroleerd en we mochten zwemmen. Heel goed gegeten.Het strand is wel druk bezocht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kokrobite garden in Kokrobite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kokrobite garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.