Hotel Big Milly's Backyard

• Goed: 7 - 8

Leuke accomodatie!

Leoni
11-1-2013

Big Millys ligt aan het strand maar is wel een stuk verwijdert van de stad Accra. Wij hadden een twee persoonskamer, de badkamer is buiten maar zit wel aan de kamer vast, dat vind ik leuk gedaan. Kamers zijn schoon.

Eten is ook goed, personeel is vriendelijk. Prima plek om te overnachten dus!

En als je in Ghana bent en je zit als blank persoon aan het strand is het niet raar dat de kindjes naar je toe komen, je kan altijd nog zelf aangeven of je het wel of niet op prijs stelt.

Leuk, maar je moet niet overdrijven

fam.meijndert
25-1-2012

Leuk hotel, aan zee.

Jammer dat we de helft van de tijd geen water uit de kraan en douche hadden en dus toch nog moesten wassen met een emmer uit de waterput.

Wanneer je het strand op gaat zit je tussen de vissers en kinderen. Dus zodra je een flesje cola wil gaan drinken komen de kinderen bedelen.

Door de week redelijk rustig, in het weekend veel muziek en dansen.

De positieve aandacht voor dit complex vind ik zelf ietwat overdreven.

Zo heel bijzonder is het nou ook niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Big Milly's Backyard in Kokrobite, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Big Milly's Backyard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Big Milly's Backyard scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.