GhanaGhanaKokrobiteHotels KokrobiteHotel Big Milly's Backyard

Hotel Big Milly's Backyard

GhanaGhanaKokrobite

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Big Milly's Backyard voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Big Milly's Backyard

• 8Leoni11-01-2013

Leuke accomodatie!

Big Millys ligt aan het strand maar is wel een stuk verwijdert van de stad Accra. Wij hadden een twee persoonskamer, de badkamer is buiten maar zit wel aan de kamer vast, dat vind ik leuk gedaan. Kamers zijn schoon. Eten is ook goed, personeel is vriendelijk. Prima plek om te overnachten dus! En als je in Ghana bent en je zit als blank persoon aan het strand is het niet raar dat de kindjes naar je toe komen, je kan altijd nog zelf aangeven of je het wel of niet op prijs stelt.

• 7fam.meijndert25-01-2012

Leuk, maar je moet niet overdrijven

Leuk hotel, aan zee. Jammer dat we de helft van de tijd geen water uit de kraan en douche hadden en dus toch nog moesten wassen met een emmer uit de waterput.

Wanneer je het strand op gaat zit je tussen de vissers en kinderen. Dus zodra je een flesje cola wil gaan drinken komen de kinderen bedelen.

Door de week redelijk rustig, in het weekend veel muziek en dansen.

De positieve aandacht voor dit complex vind ik zelf ietwat overdreven. Zo heel bijzonder is het nou ook niet.

Hotel Big Milly's Backyard info

Veilig betalen met