Kleine hotelsWeer vandaag32°26°
Hotel Elmina Bay Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Elmina Bay Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Elmina Bay Resort in het Nederlands

nieuw aangelegd en sober

ad Nagel
26-1-2011

het ligt mooi, maar is nog erg kaal allemaal. Eten is niet echt goed. Geen kaartbetalingsmogelijkheid, daarvoor moesten wij naar Accra. De eigenaar is vriendelijk tegelijk erg bezorgd. Mist wat sfeer!

Kamers zijn erg netjes en goed gericht op het water!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elmina Bay Resort in Elmina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elmina Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.