Hotel Oasis Beach Resort

Hotel Oasis Beach Resort
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Oasis Beach Resort in het Nederlands

Goede accomodatie!

Leoni, 11-1-2013

Ik ben in Oasis geweest in december 2012 samen met een vriendin. Wij vonden het hartstikke gezellig, leuke mensen en goed eten. Wij sliepen in de dorm, klamboe was aanwezig en douche is buiten, goede douche, geen wachtrijen gezien. Ligging direct aan het strand, tevens kun je vanaf hier leuke uitstapjes doen naar Kakum NP en Elmina. Ik ben hartstikke tevreden.

geen goede prijs/kwaliteit

Linsie, 1-10-2012

Wij hadden de pech dat onze eerste keuze vol was. Bij Oasis was er alleen nog een relatief duur huisje beschikbaar met privé douche/toilet. Voor Ghanese begrippen dus vrij duur en dan was het ook nog niet schoon, de kraan bij de wastafel werkte niet en er was maar 1 (vochtige) handdoek. Verder was het bed erg smal en zaten er brandgaten in de oude lakens.

Het huisje was wel schattig ingericht en direct aan het strand (en vlakbij het kasteel). Het restaurant is prima, gezellig en er was een leuke show. Wel is het eten en drinken ook vrij duur.

Na 1 nacht zijn we naar een ander hotel gegaan.

Wel goed hotel

pronker, 5-11-2011

wel leuk hotel

de service was wel goed maar de kamers wat minder het eten was lekker.

Prima Hotel

N Bouwman, 25-10-2011

Na een aantal erg slechte hotels in het noorden van Ghana was dit een aangename verrassing.

alles was prima,alleen het buiten douchen was niet ideaal ivm de wachtrijen

Huisje aan het strand

Nick, 6-10-2009

Prima hotel in Cape Coast, vlak naast het bekende slavenfort. Prijzen kloppen niet meer (zijn ongeveer twee keer zo hoog), maar dan heb je wel een schattig huisje met uitzicht op de zee. Het eten en drinken is goed. De douche staat in de tuin, net als de WC's. Prima te doen dacht ik zo :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Beach Resort in Cape Coast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oasis Beach Resort scoort een 6.5 uit 10 op basis van 6 reviews.