Sorteren

Reviews over Cape Coast

Goede accomodatie!

Leoni
    11-1-2013

Ik ben in Oasis geweest in december 2012 samen met een vriendin. Wij vonden het hartstikke gezellig, leuke mensen en goed eten. Wij sliepen in de dorm, klamboe was aanwezig en douche is buiten, goede douche, geen wachtrijen gezien. Ligging direct aan het strand, tevens kun je vanaf hier leuke uitstapjes doen naar Kakum NP en Elmina. Ik ben hartstikke tevreden.

Wel goed hotel

pronker
    5-11-2011

wel leuk hotel

de service was wel goed maar de kamers wat minder het eten was lekker.

Eeen moie B&B met table d hotes

Ad Nagel
    11-8-2010

Hotel of B&B Eshu is een mooi ingericht huis, met stijl die niet snel is terug te vinden in Ghana! De decopratie is erg mooi, sfeer is hartelijk.

David, de eigenaar, is een fransman, die goed Engels kent, is een aardige man die je van allerlei adviezen kan voorzien! De jacuzzi op het terras is heerlijk!

Huisje aan het strand

Nick
    6-10-2009

Prima hotel in Cape Coast, vlak naast het bekende slavenfort. Prijzen kloppen niet meer (zijn ongeveer twee keer zo hoog), maar dan heb je wel een schattig huisje met uitzicht op de zee. Het eten en drinken is goed. De douche staat in de tuin, net als de WC's. Prima te doen dacht ik zo :)

Cape Coast scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews